En ole. Ihan omalla ja miehen palkalla elellään.Sinulla sitä nappulaa tuntuu riittävän ja et ole koksaan töissä kun täällä päivät lorvit, oletko voittanut lotossa?
Ja tällä hetkellä saan sairaspäivärahaakin eli melkein luksuseloa.
En ole. Ihan omalla ja miehen palkalla elellään.Sinulla sitä nappulaa tuntuu riittävän ja et ole koksaan töissä kun täällä päivät lorvit, oletko voittanut lotossa?
Minä voin rohkeasti sanoa.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23074744:Hah hah...tää leivonnaisten tekeminen ei kyllä ole mun juttuni Näyttää ihan...noh, en sano miltä
Miltäs maistui?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23074744:Hah hah...tää leivonnaisten tekeminen ei kyllä ole mun juttuni Näyttää ihan...noh, en sano miltä
Hmm...mielenkiintoiselta : / No ei, on tää oikeastaan ihan hyvää. Pohja on meksikolaisista chilikekseistä ( ei ollut kaapissa muita) ja voista, täyte on rahkaa, kermaa, mangoa, raastettua sitruunaa ja vaniljaa. Mangoa olisi voinut olla ehkä enemmän.Miltäs maistui?
Kuulostaa mielenkiintoiselle yhdistelmälle.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23074787:Hmm...mielenkiintoiselta : / No ei, on tää oikeastaan ihan hyvää. Pohja on meksikolaisista chilikekseistä ( ei ollut kaapissa muita) ja voista, täyte on rahkaa, kermaa, mangoa, raastettua sitruunaa ja vaniljaa. Mangoa olisi voinut olla ehkä enemmän.
*muoks* Niin ja täytteessä on myös kaakaojauhetta.
Jos rehellinen olen, niin parempaakin kakkua on tullut syötyä. Mutta otin kuitenkin lisää Pohjaan olisi sopinut paremmin limetti.Kuulostaa mielenkiintoiselle yhdistelmälle.
Minä tein illalla suklaamuffinseja joihin upotin pieniä valkosuklaapaloja.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23074839:Jos rehellinen olen, niin parempaakin kakkua on tullut syötyä. Mutta otin kuitenkin lisää Pohjaan olisi sopinut paremmin limetti.
32 tuo täyttää nyt tiistaina.. Pidettiin viikonloppuna tää synttärikahvi-tapahtuma läheisimmille.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23078736:Pähee!!! Minkä ikäinen isäntä?
Herkullisen näköinen tuo mansikkaivanov.Ihan itse väkerretty mansikka-ivanov, tässä kuvassa alkoholillisena, menee myös ilman ja on todella hyvää!
Aijaa.com - 7452721.jpg
Kotitekoiset hampurilaiset, sämpylästä lähtien omin käsin värkätty!
Aijaa.com - 7452722.jpg
Mun mielestä tää näyttää ihanaltaAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23074744:Hah hah...tää leivonnaisten tekeminen ei kyllä ole mun juttuni Näyttää ihan...noh, en sano miltä
Nams! Mitä tuossa ivanovissa on? Vodkaa varmaan?Ihan itse väkerretty mansikka-ivanov, tässä kuvassa alkoholillisena, menee myös ilman ja on todella hyvää!
Aijaa.com - 7452721.jpg
Kotitekoiset hampurilaiset, sämpylästä lähtien omin käsin värkätty!
Aijaa.com - 7452722.jpg
Sans ny mikä se sun blogi olikaan ni voisin joutessain lukasta.Herkullisen näköinen tuo mansikkaivanov.
Iski jano.