Ihana idea!!!! Tuollaista pitääkin kokeilla.Lounaaksi tähteitä eli eiliset paistin- ja perunamuusinjämät uunissa lämmitettynä lihaperunasosekakkuna:
Mä olin vuosia syömättä aamiaista ja nyt olen opettelemassa sitä uudestaan. Mulla ei ole aamuisin nälkä ja jos laitan reissarin juustoviipaleella, niin se takertuu kurkkuuni jo ensimmäisellä yrityksellä ja tarvitsen litran kahvia huuhtelemaan sen alas. Siksi näen vähän enemmän vaivaa aamiaiseni suhteen ja olen huomannut, että päivä tosiaan alkaa paremmin, jos aamiaisen syö.Minulal on vahva epäilys että sinulla, Keittiönoita, on paremmat päivät kuin meillä muilla.
Ihan vain siksi että ne alkavat hyvältä maistuen ja silmäniloa tuottaen.
Minä taas väkerrän muille aamiaista heti aamusta, mutta itse ryystän vain kahvia pari ekaa hereilläolotuntia ja sitten vasta sämpylä tykötarpeineen.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23093174:Mä olin vuosia syömättä aamiaista ja nyt olen opettelemassa sitä uudestaan. Mulla ei ole aamuisin nälkä ja jos laitan reissarin juustoviipaleella, niin se takertuu kurkkuuni jo ensimmäisellä yrityksellä ja tarvitsen litran kahvia huuhtelemaan sen alas. Siksi näen vähän enemmän vaivaa aamiaiseni suhteen ja olen huomannut, että päivä tosiaan alkaa paremmin, jos aamiaisen syö.
Mä olen todennut, että ensin pitää ottaa itse. Jos ei ota ja poistuu kotoa vaikka vain tunniksi, voipi olla, ettei ole enää mitään otettavaaMinä taas väkerrän muille aamiaista heti aamusta, mutta itse ryystän vain kahvia pari ekaa hereilläolotuntia ja sitten vasta sämpylä tykötarpeineen.
Jos on kotona päivän, tuo ei ongelma. Jos taas lähtee töihin tai koululle, ketuttaa kun itseleivotut sämpylät jää itseltä maistamatta.
Hauskasti roosaa Roosalle.
Minä kokeilin kans valmismureketta kerran, kun sellainen punalappuinen osui kohdalle.Mulla ei ole paljon varaa tälläsiin ketjuihin osallistua.. tänäänkin hk:n valmislihamureketta ja perunamuussia. Btw ekan kerran ostin tota valmismureketta ajatellen, että ei se voi paljon omatekosesta erota, raakavalmistehan se kuitenkin on. Hyyyyi se on kauhea kuminen käntty!
Ihania leivonnaisia !!!
Se kestään ihan hyvin pakastamista, kunhan vain muistaa antaa sulaa rauhassa sitten kun ottaa pakkasesta. Ei tykkää mikrosulatuksesta vaan imetyy sillä lailla kakun sisään.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23097096:Mummeliisa: Mä alan varmaan kohta opettelemaan leipomista, kun katson näitä kuvia Miten toi sokerikuorrute (???) käyttäytyy pakastettuna?
Täng juuSe kestään ihan hyvin pakastamista, kunhan vain muistaa antaa sulaa rauhassa sitten kun ottaa pakkasesta. Ei tykkää mikrosulatuksesta vaan imetyy sillä lailla kakun sisään.
Voi ärsytys. Mä en sais ikinä mitään noin hienoa aikaseks :ashamed:.
Niimpä. Kauheasti yritän "kehittyä", mutta kyllä noihin Hello Kitty kakkkuihin on vielä piiiiiitkä matkaälä sure, en mäkään osaisi ikinä.
mutta luen silti innolla tätä ketjua, musta on tosi kiva katsoa kun jotkut osaa.
Hauska lukea, että ideasta iloa muillekin!Ihana ketju! =)
Me tehtiin muuten tytön kanssa eilen tuollainen käärme-mureke mikä on ekassa kuvassa. Tyttö tykkäsi ja oli miehenkin mielestä hauska idea.