Näyttää hyvälle. MItä kaali/viininlehtikääryleen täytteenä on?Alkuperäinen kirjoittaja Jyrä;23100459:Eilen tein täytettyjä kasviksia egyptiläisittäin.
OK.Alkuperäinen kirjoittaja Jyrä;23100498:Sitä samaa jauheliha-riisi-seosta kuin muissakin.
Lihapullat ja muusi sekä lasagne minunkin mielestäni kohtuutyöläitä kokattavia eli ihan turha alemmuusolo. Ylipäätään kokkaus on yksi harrastus muiden joukossa; osaa kiehtoo, osaa ei.Hu,hu... Tälläsiäkö ihmiset kokkaa päivittäin... Tulipas alemmuus olo. Meillä kun herkkua on itse tehdyt lihapullat ja muusi tai esim lasagne. Nekin minusta melko työläitä.... Yleensä mennään ihan keitetyillä perunoilla ja jollain kastikkeella:ashamed:
Pyöräytin tuossa parit lihapulla On se jännää katsoa tosiaan, kun suurperheellinen tekee ruokaa. Meidän nelihenkinen perhe söis tuosta viikonLounaaksi tagliatellea jauhelihapullakastikkeella:
erilaisia ideoita:En ole huomannut sellaista. Kuva omasta annoksestani (Yritin saada keittiönoita-tyyppisen kuvan, mutta pitää kyllä vielä harjoitella... ). Pitääpäs kokeilla sitä sekaan laittamista ensi kerralla. Kiitos vinkistä.
Laitan lihapullataikinaan jauhelihan ohella suolaa, mustapippurirouhetta, sipulia, valkosipulia, maissia ja säilykepaprikaa.Alkuperäinen kirjoittaja hömppö;23101407:Mummeliisa tuo tän päivän ruoka näyttää niin hyvältä! Jaksatko kertoa mitä kaikkea laitoit tuohon lihapullakastikkeeseen vai mikälie onkaan?
Meillä on perheessä kolme jäsentä, joilla sopivia ruoka-aineita on noin 15. Että siltä pohjalta. Mä oon niin kyllästynyt. Hirssiä ja porsasta tulee korvista ulos :xMeillä myös yhdellä erityisruokavalio. Siksi menyyllä ei kalaa muuta kuin tosi harvoin kun hän poissa kotoa ja arkiruoissa ei käytetä mitään maitotuotteita eikä kananmunaa.
Toisaalta lapsella joka vielä etsii niitä sallittuja ruoka-aineita varmasti paljon rankempaa kuin aikuisella, joka jo omat ruokarajansa oppinut...
Näyttää herkulliselle.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23105183:Tän päivän nopea illallinen eli peruna-kananmuna-curry riisin ja kaalisalaatin kera: