Ruokahaaste vol 56

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ton hyytelön voi myös laittaa tuon kakun täytteen joukkoon liivatteen sijasta, antaa makua.
Tai sen voi hyydyttää astiassa ja valmiin hyytyneen pilkkoa pieniksi kuutioiksi ja laittaa täytteen joukkoon.
On hyvin minikäyttönen.
Virosta olen ostanut, n.0,50cent kpl

[QUOTE="vieras";27422806]ton hyytelön voi myös laittaa tuon kakun täytteen joukkoon liivatteen sijasta, antaa makua.
Tai sen voi hyydyttää astiassa ja valmiin hyytyneen pilkkoa pieniksi kuutioiksi ja laittaa täytteen joukkoon.
On hyvin minikäyttönen.
Virosta olen ostanut, n.0,50cent kpl[/QUOTE]
Täytyykin katsoa joskus Tallinnassa käydessä. Miksei täällä ole tuollaisia? :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27420320:
aikasemmin keitettyä perunaa litistettynä pellille. öljyä, grilli tai perunamaustetta ja rouhittua mustaa pippuria.
makkarakuppi n, 2 cm paksuja siivuja, juusto kananmunatäytteellä. mausteena mustapippuri ja savun makuinen tabasco. paistetaan pannulla kupiksi jonka jälkeen uuniin pottujen kanssa. n, 20 min. tai niin kauan kun juuston väri miellyttää silmää. ite en tykkää mustuneesta.
kastikkeina on kaupastaostettuja valmisjuttuja. mitä nyt kaapista löytyy.
Mitä makkaraa toi on :)

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27420320:
aikasemmin keitettyä perunaa litistettynä pellille. öljyä, grilli tai perunamaustetta ja rouhittua mustaa pippuria.
makkarakuppi n, 2 cm paksuja siivuja, juusto kananmunatäytteellä. mausteena mustapippuri ja savun makuinen tabasco. paistetaan pannulla kupiksi jonka jälkeen uuniin pottujen kanssa. n, 20 min. tai niin kauan kun juuston väri miellyttää silmää. ite en tykkää mustuneesta.
kastikkeina on kaupastaostettuja valmisjuttuja. mitä nyt kaapista löytyy.
Mitä makkaraa toi on :)

ihan oman maun mukaan jotain semmosta mikä on suunnilleen ranteenvahvusta ja myydään pitkänä pötkönä.
mulla oli chilillä maustettua lauantaimakkaraa. :p

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27423046:
tunnustan etten osaa.

Scarlett ainakin osaa *muistelee*

Tehkää ny joku:D

No siinä tapauksessa äänestän tässä:D

Ääneni menee Päättömälle tällä kertaa. Päättömän jälkiruoka etenkin on kyllä tosi herkku!:p
Mamma italianan mansikkakakku tuli hienosti toiseksi.

[QUOTE="Mamma italiana";27423310]kiitti, mutta se mun juustokakku ei ollut àànestyksessà. ajattelin ettà yks kuva per osallistuja. muuten vaan laitoin :)[/QUOTE]

No se kuva melkein toi äänen niin ei se huono asia ollut sitä laittaa:D

Yhteistyössä