Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26488411:
Tulinen kanawok & basmatiriisi
-450g maustamattomia broilerin fileesuikaleita
-punaista currytahnaa
-soijakastiketta
-sweet-hotchili kastiketta
-säilöttyä inkivääriä
-rouhittua chiliä tai habaneroa
-pussillinen wok-vihanneksia
paista kanat, lisää punainen currytahna, soijaa, chiliä. lopuksi lisää wok-vihannekset ja sweet-hot chilikastiketta, säilöttyä inkivääriä, lorauta sekaan n.1dl vettä.
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26488438:tuo on iso lautanen, ja tossa kasassa on 2dl riisiä... mulle sopiva annos.
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26488564:luoja! Oisko pitänyt kuvata koko satsi? Ootko jotenkin sairas?
Miks ruoka-annosten pitääs aina olla jotaki työmiesten annoksia? Koitas ny vähä miettiä minkä kokoosia annoksia on usiemman ruokalajin aterioolla. Ja ihmiset tulee täyteen eri määristä ruokaa.
Joten lopeta tuo vikinä annoskoosta koska se nyt ei ollut mikään pääpointti täs haastees.
Joka ketjus? Vähänkö mä oon kätevä kun en oo moneen kuukauteen pahemmin edes kirjootellu muuta ku ruokahaaste-ketjuus.![]()
Sulla on aika kummallinen käsitys haukkumisesta.![]()
Mutta antaa sun raivota yksin, me muut keskitytään ny täs ketjus itte asiaan eikä sun vikinööhin.
Kuka tekee äänestyksen? Mä en jaksa ku se on niin ärsyttävää tehdä ja mun netti on tänään takunnu.