RUOKAHAASTE Vol: 37

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meteli Seis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tulinen kanawok & basmatiriisi

-450g maustamattomia broilerin fileesuikaleita
-punaista currytahnaa
-soijakastiketta
-sweet-hotchili kastiketta
-säilöttyä inkivääriä
-rouhittua chiliä tai habaneroa
-pussillinen wok-vihanneksia

paista kanat, lisää punainen currytahna, soijaa, chiliä. lopuksi lisää wok-vihannekset ja sweet-hot chilikastiketta, säilöttyä inkivääriä, lorauta sekaan n.1dl vettä.

...mun ei pitänyt osallistua, mut esikoinen halusi tänään riisiä ja kanaa :D

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26488411:

Tulinen kanawok & basmatiriisi

-450g maustamattomia broilerin fileesuikaleita
-punaista currytahnaa
-soijakastiketta
-sweet-hotchili kastiketta
-säilöttyä inkivääriä
-rouhittua chiliä tai habaneroa
-pussillinen wok-vihanneksia

paista kanat, lisää punainen currytahna, soijaa, chiliä. lopuksi lisää wok-vihannekset ja sweet-hot chilikastiketta, säilöttyä inkivääriä, lorauta sekaan n.1dl vettä.

Et sinä ainakaan isoja annoksia laita, tuo kaikki mahtuisi yhteen lusikalliseen ja lautanen on tyhjä.

[QUOTE="vieras";26488421]Et sinä ainakaan isoja annoksia laita, tuo kaikki mahtuisi yhteen lusikalliseen ja lautanen on tyhjä.[/QUOTE]

tuo on iso lautanen, ja tossa kasassa on 2dl riisiä... mulle sopiva annos.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26488438:
tuo on iso lautanen, ja tossa kasassa on 2dl riisiä... mulle sopiva annos.

Kun katsoo kananpalasia ne ei varmaan ole 5cm. halkaisijoiltaan, eli pieni annos, teit joko liian vähän tai sitten ruoka meni pilalle ja osa roskiin :(

[QUOTE="vieras";26488447]Kun katsoo kananpalasia ne ei varmaan ole 5cm. halkaisijoiltaan, eli pieni annos, teit joko liian vähän tai sitten ruoka meni pilalle ja osa roskiin :([/QUOTE]

luoja! Oisko pitänyt kuvata koko satsi? Ootko jotenkin sairas?

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26488564:
luoja! Oisko pitänyt kuvata koko satsi? Ootko jotenkin sairas?

Voi taivahan talikynttilät, mikä sinulla nyt riepoo, jäikö lääkkeet ottamatta vai? Minä vaan sanoin että pieni on annos ja sinä haihattelet jo ihan omiasi. Rauhoitu ja ota ne lääkkees :)

[QUOTE="vieras";26488577]Voi taivahan talikynttilät, mikä sinulla nyt riepoo, jäikö lääkkeet ottamatta vai? Minä vaan sanoin että pieni on annos ja sinä haihattelet jo ihan omiasi. Rauhoitu ja ota ne lääkkees :)[/QUOTE]

Ööööööö?

[QUOTE="vieras";26488577]Voi taivahan talikynttilät, mikä sinulla nyt riepoo, jäikö lääkkeet ottamatta vai? Minä vaan sanoin että pieni on annos ja sinä haihattelet jo ihan omiasi. Rauhoitu ja ota ne lääkkees :)[/QUOTE]

Miks ruoka-annosten pitääs aina olla jotaki työmiesten annoksia? Koitas ny vähä miettiä minkä kokoosia annoksia on usiemman ruokalajin aterioolla. Ja ihmiset tulee täyteen eri määristä ruokaa.

Joten lopeta tuo vikinä annoskoosta koska se nyt ei ollut mikään pääpointti täs haastees.

Miks ruoka-annosten pitääs aina olla jotaki työmiesten annoksia? Koitas ny vähä miettiä minkä kokoosia annoksia on usiemman ruokalajin aterioolla. Ja ihmiset tulee täyteen eri määristä ruokaa.

Joten lopeta tuo vikinä annoskoosta koska se nyt ei ollut mikään pääpointti täs haastees.

Asia nyt ei sinulle kuulu pätkän vertaa, soitat muutenkin suutas joka ketjussa ihan turhasta. Kyllä annoksien pitää olla niin isot että nälkä lähtee, kukaan ei syö huvikseen.

[QUOTE="vieras";26488724]Asia nyt ei sinulle kuulu pätkän vertaa, soitat muutenkin suutas joka ketjussa ihan turhasta. Kyllä annoksien pitää olla niin isot että nälkä lähtee, kukaan ei syö huvikseen.[/QUOTE]

Eikös tässä ny arvosteltu sitä ruuan laatua eikä määrää vai ymmärsinkö jotenki väärin?

[QUOTE="gemma";26488734]Eikös tässä ny arvosteltu sitä ruuan laatua eikä määrää vai ymmärsinkö jotenki väärin?[/QUOTE]

Et oo ymmärtäny väärin. Antaa tuon yhden raivota aivan rauhas annoskoosta ja olla tajuamatta yhtää mitää mitä muut kirjoottaa.

[QUOTE="vieras";26488724]Asia nyt ei sinulle kuulu pätkän vertaa, soitat muutenkin suutas joka ketjussa ihan turhasta. Kyllä annoksien pitää olla niin isot että nälkä lähtee, kukaan ei syö huvikseen.[/QUOTE]

Joka ketjus? Vähänkö mä oon kätevä kun en oo moneen kuukauteen pahemmin edes kirjootellu muuta ku ruokahaaste-ketjuus. :D

[QUOTE="vieras";26488848]Sen mitä olet kirjoittanut niin olet vaan haukkunut muita.[/QUOTE]

Sulla on aika kummallinen käsitys haukkumisesta. :whistle: :D

Mutta antaa sun raivota yksin, me muut keskitytään ny täs ketjus itte asiaan eikä sun vikinööhin.

Mitäs jos sitten teet sellaisen annoksen ja laitat näytille. Katsotaan paljon sitä sapuskaa pitää olla,et sulla olisi kupu täys.
Puututaan nyt vain ulkonäköön ja resepteihin. Koolla ei ole merkitystä tässä.

Yhteistyössä