Ruokahaaste vol. 41

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26692361]Ootkos ollut isäs kyydissä pitkään aikaan kun se ajelee autolla? :)[/QUOTE]

Mikä sun ongelma on? Ihan vain tiedoksi, että isän auto on mun pikkuveljen käytös 80km:n pääs ja ollu siä pidemmän aikaa.

Vituttaako sua noin paljo ku sulla ei oo vanhempia jotka auttaa ja tukee aikuusiaki lapsiaan? Lisäänkö sun vitutusta kertomalla, että mulla on sisaruksiaki jotka auttaa? Ja auttamista osaan mäki, että ihan turhaan soitat suutas.

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
[QUOTE="vieras";26692361]Ootkos ollut isäs kyydissä pitkään aikaan kun se ajelee autolla? :)[/QUOTE]
Mikäs juttu tämä on? Eikö nykyisin saa mennä enää faijan autokyytiin? Saako edes siskon tai siskonpojan? Entä exän? Työkaverin?

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26692617:
Mikäs juttu tämä on? Eikö nykyisin saa mennä enää faijan autokyytiin? Saako edes siskon tai siskonpojan? Entä exän? Työkaverin?

Järkytän tuota harmaata nillittäjää sillä, että on Keittiksenki isä kuskannu mua ja likkaa. :D

puhallettu riisi on saman näköistä mitä riisikakkuissa ja riisisuklassa on. itse löysin allermiina kaupasta eli allergisille tarkotetusta kaupasta/netissä. puffattu riisi on myös nimi jota näistä käytetään. itse söin kyseistä kakku ruotsissa ja toin mukanani riisiä kun sukulaisissa kävin viime viikolla :)

• Tykkää
Reactions: Meteli Seis
Toivottavasti joku on valmiina tekemään äänestyksen!

Mulla on tuos lattialla "uus" tietokone, mutta ku näytön johto ei sovi siihen koneeseen! Eli en edelleenkään jaksa tämän paskan tietokoneen kans takuta tänne mitää äänestyksiä.

Tämä tuli leivottua tänään. En osallistu tällä haasteeseen, mutta koska sopii aiheeseen, laitan tästä vielä kuvan.

DSC07186.jpg

Valkosuklainen metsämansikkakakku

Päivän metsäretkellä osuttiin tosi hyvään metsämansikkapaikkaan. Pakkaseen meni 1,2 litraa ja tuohon kakkuun 0,5 litraa. Sittenkin jäi taaperolle herkuteltavaa. :p

Mikä sun ongelma on? Ihan vain tiedoksi, että isän auto on mun pikkuveljen käytös 80km:n pääs ja ollu siä pidemmän aikaa.

Vituttaako sua noin paljo ku sulla ei oo vanhempia jotka auttaa ja tukee aikuusiaki lapsiaan? Lisäänkö sun vitutusta kertomalla, että mulla on sisaruksiaki jotka auttaa? Ja auttamista osaan mäki, että ihan turhaan soitat suutas.

Mistä sinä kimpaannut? Kysyin vaan kun joskus luin jostain että isäsi on kuskannut sinua paljon, ei siinä sen kummempaa. Hauskaa sunnuntai illan jatkoa sinullekin :)

[QUOTE="vieras";26694703]Meteli seis , näyttää siltä kuin sun kakku lepäisi edelleen leipomon pahvipakkauksen päällä ? :D[/QUOTE]

Itseasiassa se lepääkin pahvipakkauksen päällä. Kakun tein rippijuhliin ja oli lähdössä just kuljetukseen :D

[QUOTE="vieras";26694753]Mistä sinä kimpaannut? Kysyin vaan kun joskus luin jostain että isäsi on kuskannut sinua paljon, ei siinä sen kummempaa. Hauskaa sunnuntai illan jatkoa sinullekin :)[/QUOTE]

Joo sä vain kysyt. Jo toista kertaa täs ruokahaasteketjus.

Onko sulla elämää?

Yhteistyössä