V
"vieras"
Vieras
Viä ehtii mukaan!
Ootkos ollut isäs kyydissä pitkään aikaan kun se ajelee autolla?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Viä ehtii mukaan!
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26692617:Mikäs juttu tämä on? Eikö nykyisin saa mennä enää faijan autokyytiin? Saako edes siskon tai siskonpojan? Entä exän? Työkaverin?
Mietin kanssa, että WTF?!Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26692617:Mikäs juttu tämä on? Eikö nykyisin saa mennä enää faijan autokyytiin? Saako edes siskon tai siskonpojan? Entä exän? Työkaverin?
Mietin kanssa, että WTF?!
Mansikkapaahtovanukas ei voi olla ruma!Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26693463:Mä jätän väliin. Mansikkapaahtovanukkaani oli hyvää, mutta ruman näköinen, joten en ottanut valokuvaa.
On seMansikkapaahtovanukas ei voi olla ruma!
Mikä sun ongelma on? Ihan vain tiedoksi, että isän auto on mun pikkuveljen käytös 80km:n pääs ja ollu siä pidemmän aikaa.
Vituttaako sua noin paljo ku sulla ei oo vanhempia jotka auttaa ja tukee aikuusiaki lapsiaan? Lisäänkö sun vitutusta kertomalla, että mulla on sisaruksiaki jotka auttaa? Ja auttamista osaan mäki, että ihan turhaan soitat suutas.
Joo sä vain kysyt. Jo toista kertaa täs ruokahaasteketjus.
Onko sulla elämää?