RUOKAHAASTE Vol.24

Mä menen nyt jo ihan sekaisin...siis kun välillä tässä ketjussa on 8 sivua, välillä 9 ja yksi ehdottaa tätä sääntöä, toinen tota ja kolmas kannattaa kolmatta.

Ja ihan ihme tappelua noin niinkuin muutoinkin. Ei tämä nyt NIIN iso asia ole, että tästä kannattaa alkaa tappelemaan.

Säännöissä EI LUE arvosteluperiaatetta ja mulla itselläni onkin ollut jos vaikka ja minkälaisia perusteita kullakin viikolla sen ääneni annon suhteen.

Joskus olen äänestänyt parasta ohjetta, joskus parasta esillepanoa, joskus parhaimman kuuloista (siis mitä mun tekis mieli maistaa), joskus sitä hirveintä annosta vain siksi, että siinä on kuitenkin selvästi ollut yritystä ja mä tykkään siitä.

Joten jos joku haluaa antaa äänensä (tai vaikka 50, ei tää ole niin vakavaa) jollekin palstalaiselle hänen nimimerkkinsä/persoonansa vuoksi, niin antakoot :)

Ehkä on parempi mennä samoilla linjoilla kun aikasemmin, mutta äänestys olis tosiaan sen päivän (vaikka tämä ei ihan mua niin älyttömästi innosta).

Ja ne keitä ärsyttää jonkun tietyn nimimerkin osallistuminen, nii voisi pitää itsensä silloin ketjusta pois :). En niinku ymmärrä miten voi antaa jonkun häiritä niin kovasti että tulee pilaamaan hyvin alkaneet ruokahaasteet :(

rietas
Joten jos joku haluaa antaa äänensä (tai vaikka 50, ei tää ole niin vakavaa) jollekin palstalaiselle hänen nimimerkkinsä/persoonansa vuoksi, niin antakoot :)
Itse asiassa todella hyvin todettu.

Esim. itse voisin äänestää sua Chef jo ihan siksi, että ihailen sun tapaas rohkeasti kokeilla kaikkea uutta, vaikket ihan varma toteutuksesta olekaan :D Olisiko sekään väärä peruste äänestää? ;)

• Tykkää
Reactions: chef
"Olen tatuoitu jätkä!"
http://aijaa.com/003739806049[IMG]

[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";25902217][IMG]http://aijaa.com/003739806049[IMG]

Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!

Mä menen nyt jo ihan sekaisin...siis kun välillä tässä ketjussa on 8 sivua, välillä 9 ja yksi ehdottaa tätä sääntöä, toinen tota ja kolmas kannattaa kolmatta.

Ja ihan ihme tappelua noin niinkuin muutoinkin. Ei tämä nyt NIIN iso asia ole, että tästä kannattaa alkaa tappelemaan.

Säännöissä EI LUE arvosteluperiaatetta ja mulla itselläni onkin ollut jos vaikka ja minkälaisia perusteita kullakin viikolla sen ääneni annon suhteen.

Joskus olen äänestänyt parasta ohjetta, joskus parasta esillepanoa, joskus parhaimman kuuloista (siis mitä mun tekis mieli maistaa), joskus sitä hirveintä annosta vain siksi, että siinä on kuitenkin selvästi ollut yritystä ja mä tykkään siitä.

Mulla on muuten ihan sama juttu, että jonain viikkona oon äänestäny sitä miltä ruoka näyttää, vaikka välttämättä ne aineet siinä ei mua miellytä :), ja toisena viikkona oon kattonu mitä ruoka pitää sisällään, kun taas kuva ei ole ollut ns. edustuskelpoinen :D. Joskus joku ruoka saattaa kuvassa näyttää ei niin hyvältä ;)

Ja mulla on aina onkelmana se että miten sen ruuan kuvaan, että näyttää myös hyvältä. Aina se ei tosin onnistu :D

Nii ja tuosta äänestämisen määrästä. Se kyllä näyttää jos olen jo ääneni antanut. En tiiä että miten sen vois oikein kiertää ja äänestää useemmin. En jaksais nähdä niin paljon vaivaa, että rupeaisin puljaamaan äänestyksen kanssa... Mutta huvinsa kullakin.

• Tykkää
Reactions: chef
"Olen tatuoitu jätkä"
Vispipuuro, puolukoista, mansikoista ja punaherukoista.
Paahtoleipä, valkosipulimajo, broilerileikkele, tsinappiee ja juomaksi kaakao.
En ite tykkää, mutta toivottavasti tyttöystävälle kelpaa =)

Olen tatuoitu jätkä!

Keittiönoita
[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";25902337]laitappa sie näkymään ku mie en ossaa, kiitos.

Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]
Katsotaan, onnistunko. En ole Aijaasta koskaan linkittänyt. Monet saa jonkun pikkukuvan esiin, mutten tuolta sivulta äkkiseltään keksinyt, miten ne sen tekee.

"Olen tatuoitu jätkä!"
Mansikkainen rahka-tuorejuustokakku. Ohjeen laitan myöhemmin.

Uploaded with ImageShack.us

Pohja:
n. 1 paketti Minttu Dominoja (iso paketti)
100g voita

Täyte:
2,5dl Flora vispiä
500g maitorahkaa
200g maustamatonta tuorejuustoa
n.10 mansikkaa
sokeria maun mukaan
6 liivatelehteä+vettä pari ruokalusikallista

Laita irtopohjavuoan reunoille leivin- tai voipaperia. Murskaa keksit ja lisää sekaan sulatettu voi. Painele sekoitus vuoan pohjalle tasaiseksi.

Vatkaa flora vispi vaahdoksi. Lisää sekaan sulatetut mansikat (itte siis käytin pakastemansikoota) ja vatkaa. Mansikat murskaantuu vaahdon sekaan. Lisää sekaan maitorahka ja tuorejuusto ja vatkaa. Mausta sokerilla oman maun mukaan. Liota liivatelehtiä kylmässä vedessä n. 5min. Lämmitä vesi kattilassa. Purista liivatelehdistä ylimääräinen vesi pois ja laita kiehuvaan veteen. Liivatelehtien sulettua lisää vesi täytteeseen ja vatkaa samalla täytettä, että liivate leviää tasaisesti. Kaada täyte vuokaan pohjan päälle ja anna hyytyä seuraavaan päivään.

Kun täyte on hyytynyt, niin poista vuoan reuna ja leivin/voipaperi varovasti. Koristele päällinen mieluisilla koristeilla.
Olen tatuoitu jätkä!

• Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
Pian sais joku laittaa äänestyksen pystyyn. Mua ei huvita sitä tehdä ku pitää kattella nuo kuvat siihen ja jotenki se äänestyksen tekeminen on ärsyttävää. Mä en tajua miks se alootus tulee palstalle ennen ku siihen on saanu lisättyä äänestyksen.

Yhteistyössä