rietas
Löytynee haulla edellisen äänestyksen tulokset. Äänestyksen päätyttyä Scarlettilla oli eniten ääniä. Piste.Otahan nyt ne lääkkees ja sulattele se totuus että oikeasti hävisit.
Löytynee haulla edellisen äänestyksen tulokset. Äänestyksen päätyttyä Scarlettilla oli eniten ääniä. Piste.Otahan nyt ne lääkkees ja sulattele se totuus että oikeasti hävisit.
Itse asiassa todella hyvin todettu.Joten jos joku haluaa antaa äänensä (tai vaikka 50, ei tää ole niin vakavaa) jollekin palstalaiselle hänen nimimerkkinsä/persoonansa vuoksi, niin antakoot
Mulla on muuten ihan sama juttu, että jonain viikkona oon äänestäny sitä miltä ruoka näyttää, vaikka välttämättä ne aineet siinä ei mua miellytä , ja toisena viikkona oon kattonu mitä ruoka pitää sisällään, kun taas kuva ei ole ollut ns. edustuskelpoinen . Joskus joku ruoka saattaa kuvassa näyttää ei niin hyvältäMä menen nyt jo ihan sekaisin...siis kun välillä tässä ketjussa on 8 sivua, välillä 9 ja yksi ehdottaa tätä sääntöä, toinen tota ja kolmas kannattaa kolmatta.
Ja ihan ihme tappelua noin niinkuin muutoinkin. Ei tämä nyt NIIN iso asia ole, että tästä kannattaa alkaa tappelemaan.
Säännöissä EI LUE arvosteluperiaatetta ja mulla itselläni onkin ollut jos vaikka ja minkälaisia perusteita kullakin viikolla sen ääneni annon suhteen.
Joskus olen äänestänyt parasta ohjetta, joskus parasta esillepanoa, joskus parhaimman kuuloista (siis mitä mun tekis mieli maistaa), joskus sitä hirveintä annosta vain siksi, että siinä on kuitenkin selvästi ollut yritystä ja mä tykkään siitä.
Joten jos joku haluaa antaa äänensä (tai vaikka 50, ei tää ole niin vakavaa) jollekin palstalaiselle hänen nimimerkkinsä/persoonansa vuoksi, niin antakoot
Olen tatuoitu jätkä!Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25902262:Sulta tais jäädä pois yks / merkki. Ihanan hauskoja hymynaamoja :heart:
Olen tatuoitu jätkä!Tämä sai mut hymyilemään.
Olen tatuoitu jätkä!Mansikkainen rahka-tuorejuustokakku. Ohjeen laitan myöhemmin.
Uploaded with ImageShack.us
Pohja:
n. 1 paketti Minttu Dominoja (iso paketti)
100g voita
Täyte:
2,5dl Flora vispiä
500g maitorahkaa
200g maustamatonta tuorejuustoa
n.10 mansikkaa
sokeria maun mukaan
6 liivatelehteä+vettä pari ruokalusikallista
Laita irtopohjavuoan reunoille leivin- tai voipaperia. Murskaa keksit ja lisää sekaan sulatettu voi. Painele sekoitus vuoan pohjalle tasaiseksi.
Vatkaa flora vispi vaahdoksi. Lisää sekaan sulatetut mansikat (itte siis käytin pakastemansikoota) ja vatkaa. Mansikat murskaantuu vaahdon sekaan. Lisää sekaan maitorahka ja tuorejuusto ja vatkaa. Mausta sokerilla oman maun mukaan. Liota liivatelehtiä kylmässä vedessä n. 5min. Lämmitä vesi kattilassa. Purista liivatelehdistä ylimääräinen vesi pois ja laita kiehuvaan veteen. Liivatelehtien sulettua lisää vesi täytteeseen ja vatkaa samalla täytettä, että liivate leviää tasaisesti. Kaada täyte vuokaan pohjan päälle ja anna hyytyä seuraavaan päivään.
Kun täyte on hyytynyt, niin poista vuoan reuna ja leivin/voipaperi varovasti. Koristele päällinen mieluisilla koristeilla.
Huoh. Kauanko tuota pitää jatkaa. Kuva on vaihdettu ja silti vingutaan.Alkuperäinen kirjoittaja Sinä;25903134:Scarlet valitse huolella kuvasi, ei huono kuva tuo ääniä ollenkaan.
Etsi vielä parempi kuva.Huoh. Kauanko tuota pitää jatkaa. Kuva on vaihdettu ja silti vingutaan.
Syö seMä alan tekemään ihan juur äänestystä.. Miten toi yks kakun pala.. Jää pois kun ei tullu selvyys kenen on?