Mä luulen et täs ketjussa on ollut enemmänkin kyse jostain muusta kun että on 1 kuva jossain mistä sitä ei kukaan näe ennenkuin on vaatteet pois. Myös mun mielestä näkyvästi tatuoitu nainen on halvan näköinen. Enkä siis nyt puhu sentin kokoisesta ruusu-tatskasta nilkassa...En ole lihava, en äänestä persuja, en oo WT ja sossun olen nähnyt ulkopuolelta (rakennuksen). Korkeasti koulutettu, sivistyksestä en nyt tiedä, tai fiksuudesta.
Yksi yli 10 vuotta sitten otettu tatuointi löytyy, paikassa josta sitä ei näe, paitsi jotkut bikinit sen paljastaa. Se on osa mua, ei nyt ehkä kaunein osa, mutta pitäähän ihmisessä vikojakin olla
Mutta jos se pitää loitolla ennakkoluuloiset ja tuomitsevat ihmiset, niin loistavaa! En ollutkaan ajatellut, että voisi toimia tuollakin tavalla :flower:
se joka itsensä ylentää, se alennetaan...sivistyksestä en nyt tiedä, tai fiksuudesta:
Mutta jos se pitää loitolla ennakkoluuloiset ja tuomitsevat ihmiset, niin loistavaa! En ollutkaan ajatellut, että voisi toimia tuollakin tavalla :flower:
tästä asiasta me ollaan käsittääkseni samaa mieltäse joka itsensä ylentää, se alennetaan
En mä ainakaan koskaan ole muuta väittänytkään olevani, silti olen tyytyväinen elämääni, vaikka kaiketi mun pitäis olla tyytymätön ja onneton, kun en tämän ylemmäs ja arvokkaammaksi henkilöksi päässyt... :'(Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26486675:Saisinko vähän sohia ampiaispesää? :saint:
Mutu: runsaasti tatuointeja on tilastollisesti enemmän heillä, jotka kuuluvat sosioekonomisesi alempaan ryhmään.
opcorn:
näin on ja lisäksi motoristeilla on lähes laitaa lukien leimaa nahkassaAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26486675:Saisinko vähän sohia ampiaispesää? :saint:
Mutu: runsaasti tatuointeja on tilastollisesti enemmän heillä, jotka kuuluvat sosioekonomisesi alempaan ryhmään.
opcorn:
Henkilöiden arvokkuus nyt pois tästä. Tai se, onko joku tyytyväinen elämäänsä - eihän se liity tuohon kommenttiini lainkaan. Kunhan esitin mehukkaan lokeroinnin, jota voi olla haastavaa kumota.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;26486693:En mä ainakaan koskaan ole muuta väittänytkään olevani, silti olen tyytyväinen elämääni, vaikka kaiketi mun pitäis olla tyytymätön ja onneton, kun en tämän ylemmäs ja arvokkaammaksi henkilöksi päässyt... :'(
No mutta eihän sosioekonomisesti alempana oleva henkilö VOI olla yhtä tyytyväinen elämäänsä kuin, äsh, anti ollaAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26486711:Henkilöiden arvokkuus nyt pois tästä. Tai se, onko joku tyytyväinen elämäänsä - eihän se liity tuohon kommenttiini lainkaan. Kunhan esitin mehukkaan lokeroinnin, jota voi olla haastavaa kumota.
P.S. Mullontatska.
*tyrskis* Hieroiko hyvinkin? Onpa sulla ihana elämä. Omassa illanvietossani olennaisinta oli tatuoitu mieheni antamassa kyytiä "nallenkuvalle" kankussaniTerveiset saunasta! Kylläpä oli taas homma, kun piti tehdä fakin vatsalihakset ja naisten punnerruksen ennen saunaa. Sitten rentouduin kyllä olan takaa ja otin jopa 2 dl siideriä. Sitten se taas alkoi: ihokarvojen kevyt siistiminen, vartalonkuorinta, hiustenhoito, kasvonaamio ja ampulli. Onneksi mies lupasi nyt hieroa jalkani. Näinhän sen pitää mennäkin, sopivaa työn ja levon vaihtelua!
Aika harva on - minun mielestä. Minusta tatuoimaton iho on puhdas, kaunis.Tatuoinnit voivat olla hyvinkin kauniita.
En ole. Laita linkki.Ootteko koskaan nähny hienoja "puolison nimi" tatskoja? Mun mielest se on ihan jees idea, enkä ymmärrä miks niin moni pitää niitä rumina tai typerinä.