Rumat tatuoinnit

  • Viestiketjun aloittaja pretty mama
  • Ensimmäinen viesti
En ole lihava, en äänestä persuja, en oo WT ja sossun olen nähnyt ulkopuolelta (rakennuksen). Korkeasti koulutettu, sivistyksestä en nyt tiedä, tai fiksuudesta.

Yksi yli 10 vuotta sitten otettu tatuointi löytyy, paikassa josta sitä ei näe, paitsi jotkut bikinit sen paljastaa. Se on osa mua, ei nyt ehkä kaunein osa, mutta pitäähän ihmisessä vikojakin olla ;)

Mutta jos se pitää loitolla ennakkoluuloiset ja tuomitsevat ihmiset, niin loistavaa! :D En ollutkaan ajatellut, että voisi toimia tuollakin tavalla :flower:
 
  • Tykkää
Reactions: erinys
"susu"
En ole lihava, en äänestä persuja, en oo WT ja sossun olen nähnyt ulkopuolelta (rakennuksen). Korkeasti koulutettu, sivistyksestä en nyt tiedä, tai fiksuudesta.

Yksi yli 10 vuotta sitten otettu tatuointi löytyy, paikassa josta sitä ei näe, paitsi jotkut bikinit sen paljastaa. Se on osa mua, ei nyt ehkä kaunein osa, mutta pitäähän ihmisessä vikojakin olla ;)

Mutta jos se pitää loitolla ennakkoluuloiset ja tuomitsevat ihmiset, niin loistavaa! :D En ollutkaan ajatellut, että voisi toimia tuollakin tavalla :flower:
Mä luulen et täs ketjussa on ollut enemmänkin kyse jostain muusta kun että on 1 kuva jossain mistä sitä ei kukaan näe ennenkuin on vaatteet pois. Myös mun mielestä näkyvästi tatuoitu nainen on halvan näköinen. Enkä siis nyt puhu sentin kokoisesta ruusu-tatskasta nilkassa...
 
Olen tatuoitu nainen ja mä olen päättänyt kaunistaa ihoni kuvin.
Mulle on ihan siunatun sama, mitä mieltä muut ovat, mun ihoni on mun ihoni, mun vartaloni on mun vartaloni, mun mielipide on mun mielipide, muilla saa mun puolestani olla omansa.
Mun kunnia-asiani on hyvä itsetunto.

Sileä ja virheetön iho on toki kaunis, mulla ei ihan sellainen ole.... mutta en enää tällä ikää jaksa murehtia sitä loputtomiin, saati kohkata toisten ihoista.
 
se joka itsensä ylentää, se alennetaan
tästä asiasta me ollaan käsittääkseni samaa mieltä

Edit ja OT. Mä en itse asiassa olekaan 100% tuota mieltä. Mutta lähtökohtaisesti olen sitä mieltä, että ihmisen ei oman hyvinvointinsa takia kannata ylentää itseään, joten sinänsä ollaan kyllä samoilla linjoilla. En vain tiedä, onko siinä kategorisesti jotain väärää.
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";26483283]No mut hei ajattele, ap:n mieskin ihan sano ettei tatuoitua naista panis! Kyllä sen nyt vähintään pitäs koskettaa kaikkien tatuoitujen naisten simpukkaa, jos ap:n sylki suussa uhoaminen ei vielä niitä hetkauta. Tai sitten ei :D[/QUOTE]

Minunkin eksäni uhos noin- pani silti :D
(pitihän mun, pohojalaasen kantturan- sis juntturan piti sanomani, kokeilla, että onko se tosissaan :saint:)
 
[QUOTE="vieras";26483666]Mielestäni olen sivistynyt ja fiksukin ja ainakin nyt avarakatseinen, mutta kyllä mun mielestä silti tatuoinnit on melkein aina rumia. Se on makuasia, enkä mä tuomitse, jos jollain niitä on tai ajattele, että tatuoidut ihmiset ois jotain wt-porukkaa. Joskus vaan silti jää miettimään, että miksi?![/QUOTE]

Se on ihan kiva, jos noin ajattelet. Aloituksestasi sai vain vähän erilaisen kuvan, jopa moukkamaisen, kielenkäytön perusteella. Huorittelu on aina ala-arvoista, vaikka joku toinen henkilö ei edustaisikaan sitä omaa kauneusihannetta tai mitään muutakaan omaa ihannetta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26486675:
Saisinko vähän sohia ampiaispesää? :saint:

Mutu: runsaasti tatuointeja on tilastollisesti enemmän heillä, jotka kuuluvat sosioekonomisesi alempaan ryhmään.

:popcorn:
En mä ainakaan koskaan ole muuta väittänytkään olevani, silti olen tyytyväinen elämääni, vaikka kaiketi mun pitäis olla tyytymätön ja onneton, kun en tämän ylemmäs ja arvokkaammaksi henkilöksi päässyt... :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26486675:
Saisinko vähän sohia ampiaispesää? :saint:

Mutu: runsaasti tatuointeja on tilastollisesti enemmän heillä, jotka kuuluvat sosioekonomisesi alempaan ryhmään.

:popcorn:
näin on ja lisäksi motoristeilla on lähes laitaa lukien leimaa nahkassa
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;26486693:
En mä ainakaan koskaan ole muuta väittänytkään olevani, silti olen tyytyväinen elämääni, vaikka kaiketi mun pitäis olla tyytymätön ja onneton, kun en tämän ylemmäs ja arvokkaammaksi henkilöksi päässyt... :'(
Henkilöiden arvokkuus nyt pois tästä. Tai se, onko joku tyytyväinen elämäänsä - eihän se liity tuohon kommenttiini lainkaan. Kunhan esitin mehukkaan lokeroinnin, jota voi olla haastavaa kumota. :D

P.S. Mullontatska.
 
  • Tykkää
Reactions: Aamuäree
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26486711:
Henkilöiden arvokkuus nyt pois tästä. Tai se, onko joku tyytyväinen elämäänsä - eihän se liity tuohon kommenttiini lainkaan. Kunhan esitin mehukkaan lokeroinnin, jota voi olla haastavaa kumota. :D

P.S. Mullontatska.
No mutta eihän sosioekonomisesti alempana oleva henkilö VOI olla yhtä tyytyväinen elämäänsä kuin, äsh, anti olla :D
Tiedän mitä tarkoitat ja niin tiedät sinäkin, mitä minä yritän tarkoittaa :D
 
MUN mielestä kovinkaan moni vastaantuleva ihminen ei ole mitenkään erityisen kaunis. Mut en mä niitä ala luokittelemaan mihinkään. Ne on vaan jotain randomeita vastaantulijoita, ei vaikuta mun elämään mitenkään. Eikä mun mies raportoi mulle, ketä se panis ja ketä ei. Ootte omituisia.
 
"vieras"
Terveiset saunasta! Kylläpä oli taas homma, kun piti tehdä fakin vatsalihakset ja naisten punnerruksen ennen saunaa. Sitten rentouduin kyllä olan takaa ja otin jopa 2 dl siideriä. Sitten se taas alkoi: ihokarvojen kevyt siistiminen, vartalonkuorinta, hiustenhoito, kasvonaamio ja ampulli. Onneksi mies lupasi nyt hieroa jalkani. Näinhän sen pitää mennäkin, sopivaa työn ja levon vaihtelua!
*tyrskis* Hieroiko hyvinkin? Onpa sulla ihana elämä. Omassa illanvietossani olennaisinta oli tatuoitu mieheni antamassa kyytiä "nallenkuvalle" kankussani :D

Tosin ymmärrän nyt huomattavasti paremmin, miten jaksat täällä vaahdota muiden elämästä...
 
"vieras"
Mun kavereista suurimmalla osalla on tatska ja heistä lähes jokainen opiskelee tällä hetkellä yliopistossa tai amk:ssa, tai on jommasta kummasta lähiaikoina valmistunut. Melko nuorta väkeä siis, johtuisiko tuo tatuointien yleisyys siitä. ;)

Itselläni ei tatskaa ole, ainakaan vielä.
 
Ite oon kasvanut sellaisessa ympäristössä, että lähes kaikilla ollut tatuointeja. Vanhemmat antoivat minulle luvan ottaa ekan tatskan ollessani 14v. Sopivan kuvan löytymiseen meni kuitenkin 11 vuotta, joten mitenkään kevyesti en ole ihoani päättänyt koristella.

Luokkakäsite on ainakin omalla kohdallani niin hämärtynyt aatelissuvun duunariperheen moottoripyöräkerhoaktiviteettien lapsuuteni kautta. En tiedä olenko lintu vai kala, eikä sillä niin väliksikään. Minun sormukseni on nyt yhtä ikuinen kuin liittomme. :kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: Data

Yhteistyössä