Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:Minä olen lapsuudessa kuunnellut Röllejä kasetilta ja nyt omilla lapsilla on jokunen cd-levy ja olen AINA kuvitellut sen sellaiseksi "homppelimieheksi". Onko siinä lastenohjelmassa sit näkynyt ihan joku naispuolinen esittäjä vai mistä tiedätte?
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:Minä olen lapsuudessa kuunnellut Röllejä kasetilta ja nyt omilla lapsilla on jokunen cd-levy ja olen AINA kuvitellut sen sellaiseksi "homppelimieheksi". Onko siinä lastenohjelmassa sit näkynyt ihan joku naispuolinen esittäjä vai mistä tiedätte?
Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:Minä olen lapsuudessa kuunnellut Röllejä kasetilta ja nyt omilla lapsilla on jokunen cd-levy ja olen AINA kuvitellut sen sellaiseksi "homppelimieheksi". Onko siinä lastenohjelmassa sit näkynyt ihan joku naispuolinen esittäjä vai mistä tiedätte?
Se on sama näyttelijä kuin on se rölli mutta esittää naista. Lastenohjelmissa sillä pitkät hiukset, mekko jne.
Alkuperäinen kirjoittaja höh:Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:Minä olen lapsuudessa kuunnellut Röllejä kasetilta ja nyt omilla lapsilla on jokunen cd-levy ja olen AINA kuvitellut sen sellaiseksi "homppelimieheksi". Onko siinä lastenohjelmassa sit näkynyt ihan joku naispuolinen esittäjä vai mistä tiedätte?
Se on sama näyttelijä kuin on se rölli mutta esittää naista. Lastenohjelmissa sillä pitkät hiukset, mekko jne.
no ei kai oo.. ei se musta oo kasvonpiirteiltäkään yhtään saman näköinen