Rokotevastaset vastatkaa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mut miten se bakteerikanta ja immuunipuolustus liittyy koronaan, muuten kuin yleisellä tasolla. Huomaa, että sä syyttelet nyt koronaan sairastuneita huonoista elämäntavoista, et siksi toivoisin faktaa. Jos rokote ei ole tehokas, niin miksi siellä teholla on nyt rokottamattomia. Miksei siellä ole myös rokotettuja, joilla on huonot elämäntavat? Vai onko kaikilla rokotetuilla hyvät elämäntavat?
..Ja siksi, että tän ketjun pointti oli saada sitä faktaa.
Sinulla on näemmä nyt sivistyksessä aukko. Lähdetään siitä liikkeelle, että opiskelet ensin, että mikä on fakta.
Uusissa asioissa kuten tämä rokote, faktoja ei ole tarjolla joka oksalla.
 
Älä kiertele. Vastaa kysymykseen. Sulla näemmä on faktaa, älä pimitä sitä! Anna tulla, kyllä mä kestän.
Sen takia puhuin tuosta immuniteetin vahvistamisesta koska hyvän immuniteetin tiedetään olevan ensisijaisen tärkeä, taistelussa viruksia vastaan.

Vaikka nämäkin alla olevan linkin asiat mielletään faktoina niin ovatko nuo kaikki todella faktoja jos mietitään tieteen tuottamia todellisia faktoja:


”Kun pandemia puhkesi, uudesta koronaviruksesta ei tiedetty mitään. Tutkimustietoa kerätään parhaillaan edelleen lisää useissa tutkimushankkeissa rokotusten ja koronataudin antamien vasta-aineiden tehosta. Tiedot voivat siksi vielä muuttua.”
 
9MM
Mä en väitä, että jokainen rokotekriittinen allekirjoittaisi jokaisen rokotevastaisen jutun.
Mutta, sä väität, että kaikki rokoteuskovaiset uskoo kaiken, mitä niille sanotaan.
Mä kyllä väitän, ainakin vielä toistaiseksi, kunnes toisin todistetaan, että rokotekriittiset jutut pohjautuu joa valmiiksi purtuun disinformaatioon. Eli kukaan ei opiskele itse, että rokote olisi haitallinen, vaan näkee youtube-pätkän, jossa joku niin sanoo. Huomaatko, kriittinen täytyy olla oikeassa paikassa. Ei voi opiskella netistä, jos ei tiedä, mitä opiskelee.

Luulen, et toi yleinen agenda- juttu juontaa juurensa persupopulismista "vihreiden"yliopisto-opiskelijoiden joukossa, että ei kritisoida asioita. Sillä tahdotaan saada oikeistolaista maailmankuvaa huipulle ja siitä esim sukupuolentutkimus pois maailmankirjoista. Ilmeisesti leviämässä myös rokotekriittisyyteen? Se on salaliittoa, että olisi olemassa jokin "yleinen agenda" jota sitten kaikki maailman hoitohenkilökunta, toimittajat ja päättäjät ym noudattavat. (Ja tietenkin tämä pieni herännäinen joukko, joka on opiskellut totuuden youtubesta, ei noudata).

Meille sanottiin usein, että älkää uskoko ja kyseenalaistakaa. Ala-asteella jo meillä oli väittelyitä, joissa piti perustella erilaisia kantoja, riippumatta siitä, mitä mieltä itse oli. Useampi, kuin yksi opettaja on kertonut siitä, kuinka ulkonäkö vaikuttaa sanoman uskottavuuteen.
Mutta ei se niin mene, että korkeakoulutetulle pitäisi opettaa, että pitää kyseenalaistaa, jotta tämä niin tekisi. Ja kouluttamattomalle ei, koska tekee sen kuitenkin. Vai siis hä?
noh mitä tarkoitat ettei opiskele oikeassa paikassa kuka määrittelee sen oikean paikan sitten?
Mä en väitä, että jokainen rokotekriittinen allekirjoittaisi jokaisen rokotevastaisen jutun.
Mutta, sä väität, että kaikki rokoteuskovaiset uskoo kaiken, mitä niille sanotaan.
Mä kyllä väitän, ainakin vielä toistaiseksi, kunnes toisin todistetaan, että rokotekriittiset jutut pohjautuu joa valmiiksi purtuun disinformaatioon. Eli kukaan ei opiskele itse, että rokote olisi haitallinen, vaan näkee youtube-pätkän, jossa joku niin sanoo. Huomaatko, kriittinen täytyy olla oikeassa paikassa. Ei voi opiskella netistä, jos ei tiedä, mitä opiskelee.

Luulen, et toi yleinen agenda- juttu juontaa juurensa persupopulismista "vihreiden"yliopisto-opiskelijoiden joukossa, että ei kritisoida asioita. Sillä tahdotaan saada oikeistolaista maailmankuvaa huipulle ja siitä esim sukupuolentutkimus pois maailmankirjoista. Ilmeisesti leviämässä myös rokotekriittisyyteen? Se on salaliittoa, että olisi olemassa jokin "yleinen agenda" jota sitten kaikki maailman hoitohenkilökunta, toimittajat ja päättäjät ym noudattavat. (Ja tietenkin tämä pieni herännäinen joukko, joka on opiskellut totuuden youtubesta, ei noudata).

Meille sanottiin usein, että älkää uskoko ja kyseenalaistakaa. Ala-asteella jo meillä oli väittelyitä, joissa piti perustella erilaisia kantoja, riippumatta siitä, mitä mieltä itse oli. Useampi, kuin yksi opettaja on kertonut siitä, kuinka ulkonäkö vaikuttaa sanoman uskottavuuteen.
Mutta ei se niin mene, että korkeakoulutetulle pitäisi opettaa, että pitää kyseenalaistaa, jotta tämä niin tekisi. Ja kouluttamattomalle ei, koska tekee sen kuitenkin. Vai siis hä?
noh kummatkin on alasteella samassa koulussa ni mistä se ope tietäis kuka on kriittinen. mut loppukaneettina tähän maailma on aina muuttunut ulkopuolelta tulleiden jutuista jotka ei oo systeemissä kiinni ja sitten on korkeasti koulutettu siihen tilanteeseen ja on sopeuduttu. meillä ei ollu koulussa mitään tollasta et kritiikkiä esitetään. nojoo mä kävin alasteen lastenlinnassa nih ehkä siksi. ja joo fm sorruin vähän liioittelemaan mut nyt meen kevyempiin aiheisiin. rokote on mädäksi todettu ei toimi ja sitä pitää aina santsata jos tää ei mene perille ni ei sitten mene tulevaisuudessa sekin sitten nähdään. mutta näillä faktoila ei voi rokotetta suositella viellä odotella koska se suomalainen nenäsuihkde on valmis
 
vierailija
Sen takia puhuin tuosta immuniteetin vahvistamisesta koska hyvän immuniteetin tiedetään olevan ensisijaisen tärkeä, taistellessa viruksia vastaan.

Vaikka nämäkin alla olevan linkin asiat mielletään faktoina niin ovatko nuo kaikki todella faktoja jos mietitään tieteen tuottamia todellisia faktoja:


”Kun pandemia puhkesi, uudesta koronaviruksesta ei tiedetty mitään. Tutkimustietoa kerätään parhaillaan edelleen lisää useissa tutkimushankkeissa rokotusten ja koronataudin antamien vasta-aineiden tehosta. Tiedot voivat siksi vielä muuttua.”
Sitä immuniteetin vahvistamisestahan mä en kysynyt. En ala puhumaan toisista asioista, ennenkuin varsinainen asia on puhuttu. Muuten lähdetään sivuraiteille.

Jos rokote ei ole tehokas, niin miksi siellä teholla on nyt rokottamattomia. Miksei siellä ole myös rokotettuja, joilla on huonot elämäntavat? Vai onko kaikilla rokotetuilla hyvät elämäntavat?
 
9MM
Sitä immuniteetin vahvistamisestahan mä en kysynyt. En ala puhumaan toisista asioista, ennenkuin varsinainen asia on puhuttu. Muuten lähdetään sivuraiteille.

Jos rokote ei ole tehokas, niin miksi siellä teholla on nyt rokottamattomia. Miksei siellä ole myös rokotettuja, joilla on huonot elämäntavat? Vai onko kaikilla rokotetuilla hyvät elämäntavat?
ööh just luin että suomessa tehohoito potilaista on 40 pros rokotettuja
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Tilastot on oikeen hyviä ja mukavia. Sun tulkinta niistä on höröä.vJos puhumme Suomen tehohoitopaikoista, sä tuot ruotsin kuolintilaston, et pari lasta kuollu, vai mikäs se oli. Vaikka Ruotsissa oli kyl kuollu tosi paljon koronaan...
Edeltävässä tekstissä se harmaa nimenomaan puhui lapsi-ja nuorisokuolleisuudesta koronan suhteen, ja mä toin siihen yllättäen taas vähän realiteettia, eli tilastoa lasten ja nuorten koronakuolemista.

Ah, sekin meni siis väärin...
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
ööh just luin että suomessa tehohoito potilaista on 40 pros rokotettuja

"Rintalan mukaan ainoa tie ulos pahenevasta epidemiatilanteesta ovat rokotukset. Nyt sairaalahoitoon joutuvista potilaista 80 prosenttia on täysin rokottamattomia. 12 prosenttia on saanut vain yhden rokotuksen."
 
vierailija
noh mitä tarkoitat ettei opiskele oikeassa paikassa kuka määrittelee sen oikean paikan sitten?

noh kummatkin on alasteella samassa koulussa ni mistä se ope tietäis kuka on kriittinen. mut loppukaneettina tähän maailma on aina muuttunut ulkopuolelta tulleiden jutuista jotka ei oo systeemissä kiinni ja sitten on korkeasti koulutettu siihen tilanteeseen ja on sopeuduttu. meillä ei ollu koulussa mitään tollasta et kritiikkiä esitetään. nojoo mä kävin alasteen lastenlinnassa nih ehkä siksi. ja joo fm sorruin vähän liioittelemaan mut nyt meen kevyempiin aiheisiin. rokote on mädäksi todettu ei toimi ja sitä pitää aina santsata jos tää ei mene perille ni ei sitten mene tulevaisuudessa sekin sitten nähdään. mutta näillä faktoila ei voi rokotetta suositella viellä odotella koska se suomalainen nenäsuihkde on valmis
Kriittinen oikeassa paikassa. Eli lähdekritiikki.

Toi on sun mielipide, että alemmasti koulutetut ei olisi kiinni yhteiskunnassa ja korkeastikoulutetut suurinpiirtein aivopestäisiin.

Mun mielestä saa ajatella, että rokote olisi mätä. Tai mitä tahansa. Mutta sille pitäisi löytyä perusteet. Mun mielestä ei voi väittää, että rokote ei toimi, koska se ei tapa viruksia. Sama asia olisi väittää, että kännykkä ei toimi, koska sillä ei voi ajaa. Eli sitä ei ole kehitetty siihen. Ja sitä rataa. Sulle on tässä keskustelussa esitetty myös se Israel-keissi, mutta et tunnu muokkaavan tietoa uuden tiedon tullessa. Se olisi sitä kriittistä ajattelua. Ei se, että inttää samaa asiaa, kun uutta tulee vastaan.

Olis ollu kiva, että suomalaiset olis ehtineet tähän rokoterumbaan. Siitä suihkeesta oli viimeksi ihan hyviä uutisia, kun luin. Ainoa pieni miinus taisi olla teho.
 
Sitä immuniteetin vahvistamisestahan mä en kysynyt. En ala puhumaan toisista asioista, ennenkuin varsinainen asia on puhuttu. Muuten lähdetään sivuraiteille.

Jos rokote ei ole tehokas, niin miksi siellä teholla on nyt rokottamattomia. Miksei siellä ole myös rokotettuja, joilla on huonot elämäntavat? Vai onko kaikilla rokotetuilla hyvät elämäntavat?
En tiedä miten enää selvemmin voisin tämän sinulle kirjoittaa.
Edes asiantuntijoilla ei ole faktatietoa korona-asioista.
Ainoastaan tilastot ovat faktaa, luvut ja numerot eivät valehtele, jollei esim. ”koronakuolemissa” kuolinsyyksi ole laitettu korona, silloinkin kun on kaatunut, lyönyt päänsä ja kuolleella on sattunut olemaan korona ja tämä on todettu koronakuolemaksi…
 
9MM

"Rintalan mukaan ainoa tie ulos pahenevasta epidemiatilanteesta ovat rokotukset. Nyt sairaalahoitoon joutuvista potilaista 80 prosenttia on täysin rokottamattomia. 12 prosenttia on saanut vain yhden rokotuksen."
no hyvä mulla yks rokotus ja se riittää
Tehohoitoon on tähän mennessä joutunut Suomessa yhteensä 22 koronapositiivista potilasta, jotka ovat aiemmin saaneet täyden kahden rokotteen rokotussarjan.
 
vierailija
Edeltävässä tekstissä se harmaa nimenomaan puhui lapsi-ja nuorisokuolleisuudesta koronan suhteen, ja mä toin siihen yllättäen taas vähän realiteettia, eli tilastoa lasten ja nuorten koronakuolemista.

Ah, sekin meni siis väärin...
Et oo vastannu ennenkään, kun on kyselty.
Ongelmahan on se, että rokottamattomat nuoret ovat n.9-kertaisessa vaarassa täyttää tehot rokotettuihin verrattuna. Ainoa ongelma ei ole se, että rokottamattomat kuolee, vaan se, että muut kuolee odotellessaan leikkausta.
Mut entä eristäytyminen ja taloushaitat?
Koronabileet? Koronan sairastaminen on suuri riski. Ja täyttää ne tehohoitopaikat.
Laihdutus- ja verenpaine? Miten nämä näkyy koronassa?

JA MIKÄ ON SE MYRKKY?
Opettele miettimään melkein jokainen koronaan liittyvä lause tilastojen kautta.

"Rokottamattomat nuoret ovat 9-kertaisessa vaarassa"
Mä annan sulle kuolintilastot Ruotsista lokakuulta 2021.
-Ruotsissa populaa yli 10 miljoonaa
-aika rento koronalinjaus
-vain 13 lasta ja nuorta kuollut (alle 20-vuotiaiden joukosta) = 0,0000013 % maan väkiluvusta.

Eikä puhunut vaan tehohoitopaikoista. Sä yritätä kokoajan saada tätä keskustelua harhateille. Ehkä nyt uskot?
 
9MM
Kriittinen oikeassa paikassa. Eli lähdekritiikki.

Toi on sun mielipide, että alemmasti koulutetut ei olisi kiinni yhteiskunnassa ja korkeastikoulutetut suurinpiirtein aivopestäisiin.

Mun mielestä saa ajatella, että rokote olisi mätä. Tai mitä tahansa. Mutta sille pitäisi löytyä perusteet. Mun mielestä ei voi väittää, että rokote ei toimi, koska se ei tapa viruksia. Sama asia olisi väittää, että kännykkä ei toimi, koska sillä ei voi ajaa. Eli sitä ei ole kehitetty siihen. Ja sitä rataa. Sulle on tässä keskustelussa esitetty myös se Israel-keissi, mutta et tunnu muokkaavan tietoa uuden tiedon tullessa. Se olisi sitä kriittistä ajattelua. Ei se, että inttää samaa asiaa, kun uutta tulee vastaan.

Olis ollu kiva, että suomalaiset olis ehtineet tähän rokoterumbaan. Siitä suihkeesta oli viimeksi ihan hyviä uutisia, kun luin. Ainoa pieni miinus taisi olla teho.
haha kyllä mä muokkaan tietouttani paljonkin uutta tulee valoon. mikset sä ymmärrä sitä tosi seikkaa et nyt vaaditaan jo kolmas rokotus kaikilta tanska kutsui kaikki kolmanteen rokotukseen vuoden sisällä. eli siehän oot se joka ei muokkaa käsitystä tiedon tullessa esiin vaan sokeasti uskot mitä sulle auktoriteetit sanoo ja uskottelee
 
vierailija
En tiedä miten enää selvemmin voisin tämän sinulle kirjoittaa.
Edes asiantuntijoilla ei ole faktatietoa korona-asioista.
Ainoastaan tilastot ovat faktaa, luvut ja numerot eivät valehtele, jollei esim. ”koronakuolemissa” kuolinsyyksi ole laitettu korona, silloinkin kun on kaatunut, lyönyt päänsä ja kuolleella on sattunut olemaan korona ja tämä on todettu koronakuolemaksi…
Kirjoita niin, että ymmärrän. Ei kai se niin vaikeaa ole, jos kerran tiedät, mistä puhut? Riittääkö luonnollinen immuniteetti koronan ehkäisemiseen?

On näköjään jo vastattu, mutta kirjoitetaan nyt jotain.

En ole rokotevastainen. Meiltä löytyy tavalliset rokoteohjelman mukaiset rokotteet joita on kyhätty ja tuikattu vuosikymmeniä, eli ovat todettu turvallisiksi.

Nykyinen koronarokote on ihan lapsen kengissä, en ymmärrä miksi joidenkin on vaikea myöntää tätä.
Rokotetta testataan parhaillaan ihmisiin ja tehdään tarvittavia muutoksia. Ehkä rokotteesta tulee joskus influenssarokotteen tyylinen kausirokote joka tuikataan lähinnä senioriväestölle - who knows.
En halua, että minä tai perheeni osallistuvat tähän ihmiskokeeseen.
Juu, olen itsekäs. Jokainen turvallinen rokote on käynyt läpi saman murroksen (ihmiskokeet haittavaikutuksineen ja ihmiskuolemineen) ja minä käytän näitä turvallisia rokotteita.
Siitä pidän huolen, että itse tai perheeni ei toimi levittäjänä ja käytämme maskia tarvittaessa, mutta vain siitä syystä, että kanssaihmiset tuntisivat olonsa turvalliseksi. Normaali maski, mitä suurin osa ihmisistä käyttää, ei suojaa tartunnoilta, kuten ei rokotekaan.

Ihmisen immuniteetti toimii loistavasti, kunhan ihminen pitää huolen siitä, että syö, paastoaa, nukkuu ja liikkuu oikein.

Heittäisin vastapallona kysymyksen aapeelle: Miksi et ota huomioon tilastoja? Korona iskee influenssan tavoin senioriväestöön.
Ja, miksi kaikki kyseenalaistaminen on salaliittoteoriaa?

Tässä henkilö todella tietää mistä puhuu -miksi tätä ei oteta huomioon, vaikka tämä on täysin järkeenkäypä asia:

Laajassa keskustelussa käytiin lävitse:

  • mRNA-tekniikan keksiminen ja varhainen testaus, johon Malone osallistui vahvasti
  • Kuinka hallitukset käyttävät erilaisia pakottamiskeinoja piikitysten ottamisen edistämiseksi ja Malone sanoi uskovansa, että tällainen politiikka on laitonta
  • Miten kansanterveysviranomaiset laiminlöivät normaalisti vaadittavat turvallisuutta ja tehokkuutta koskevat tiedot käsittelemättä maailmanlaajuisessa COVID-rokotuskampanjassa
  • Kuinka hallitukset ja kansanterveysviranomaiset valehtelevat väestölle ”omaksi parhaakseen”.

”Ajatus siitä, että sinulla on työpaikka, jossa kaikki ovat rokotettuja, et saa virusta leviämään itseesi, on täysin väärä. Täyttä valhetta”, Malone sanoi. ”Rokotetut ovat itse asiassa niitä ”superlevittäjiä”, joista kaikille kerrottiin pandemian alussa.”

”Jos otat huomioon tieteellisen tosiasian, että rokotetuilla ihmisillä on vähemmän oireita kuin rokottamattomilla, mutta he voivat silti levittää tautia helposti, mieti rokotettua työtoveriasi, jonka rokottamatton poika tuo taudin kotiin ja antaa sen hänelle … Hänellä ei ehkä ole oireita … mutta hän varmasti tuottaa virusta. Ja hän sanoo, että hei, voin mennä töihin tänään. Mutta hän levittää virusta kuin hullu.”

Millä tavalla lapsen kengissä? Koronarokotteita on tutkittu useat vuodet. Miksi tämä olisi lapsen kengissä?
Mitä siis testataan ihmisillä ihmiskokeessa? Onko tämä mielestäsi täysin uusi rokote? Näinhän asia ei ole.

Onko suojakerroin 70-95-prosenttia siis mielestäsi valetta, jos rokote ei suojaa tartunnoilta?

Eli mielestäsi luonnollinen immuniteetti riittää. Onko teholla makaavat rokottamattomat siis kaikki jollain tapaa huonosti syöneitä?

Luen tilastoja. Korona iskee tällä hetkellä nuorempiin.

Kaikki kyseenalaistaminen ei ole salaliittoteoriaa, mutta "totuuden pimittäminen" on juuri sitä itseään. Ja siihen on viitattu monta kertaa.

Malone puolestaan sai kritiikkiä siitä, että halusi julkaista voimakasta, vahvistamatonta tietoa. Miksi tämä henkilö on mielestäsi luotettavampi lähde, kuin sellainen, joka sanoo rokotuksen olevan ok?

Immuniteetin valossahan taudin levittäminen ei ole ongelma, jos siihen ei sairastuta vakavasti tai kuolla. Tämä ei ole tilanne, vaan tilanne on se, että rokottamattomat sairastuvat vakavasti ja vievät tehohoitopaikkoja. Tilastollisesti.
 
vierailija
haha kyllä mä muokkaan tietouttani paljonkin uutta tulee valoon. mikset sä ymmärrä sitä tosi seikkaa et nyt vaaditaan jo kolmas rokotus kaikilta tanska kutsui kaikki kolmanteen rokotukseen vuoden sisällä. eli siehän oot se joka ei muokkaa käsitystä tiedon tullessa esiin vaan sokeasti uskot mitä sulle auktoriteetit sanoo ja uskottelee
Niin mitä se kolmas rokotus todistaa? Teho hiipuu influenssarokotuksissakin, mutta ei siitä kukaan valita. Punkkirokotuksenkin joutuu ottaan vuosittain. Onko nekin siis toimimattomia?

Mitä mä uskon, jota en muokkaa?
 
vierailija
Nykyinen koronarokote on ihan lapsen kengissä, en ymmärrä miksi joidenkin on vaikea myöntää tätä.
Koska tuo väite on yksinkertaisesti tyhmä. Se on ideologinen eikä perustu faktoihin. Sama kuin jos joku vastustaisi jostain syystä uusia autoja ja sitten kirjoittaisi, että uudet autot ovat ihan lapsen kengissä eikä niihin voi luottaa. Koskaan ei voi tietää syttyykö uuden auton moottori tuleen tai räjähtävätkö renkaat niin kovalla voimalla, että auto kääntyy moottoritiellä katolleen. Ei vaan voi tietää kun se on niin uutta tekniikkaa. Sen takia ajan 1990-luvun Nissanilla, että se on hyvin testattu ja turvalliseksi todettu.
 
9MM
Niin mitä se kolmas rokotus todistaa? Teho hiipuu influenssarokotuksissakin, mutta ei siitä kukaan valita. Punkkirokotuksenkin joutuu ottaan vuosittain. Onko nekin siis toimimattomia?

Mitä mä uskon, jota en muokkaa?
niin et sitä ei oo tarpeeksi kehitetty et kestäisi vuosia. vaan tehty bisnes edellä et sais mahollismman paljon fyrkkaa siksi rokote on huono kun onhan se tuottosampaa et rokotetaan mahollisemman monta kertaa kuin kerran kymmenessä vuodessa. noh harva ottaa infuelenssa rokotuksen mä en tunne ketään joka ois ottanut sen
 
vierailija
Eipä sulle taida vastaukset kelvata?
Olen kirjoittanut jo, että seniorit ja riskiryhmät voi rokottaa.
No oliko niin vaikeaa? Oliko vaivan arvoista, että piti mennä vääntään, noin helposti päästään eteenpäin!

Mutta nuoret täyttää ne tehohoitopaikat. Eli luonnollinen immuniteetti ei taida riittää? Entä sitten se, kun rokottamattomat täyttää ne paikat? Eikö heillä ole luonnollista immuniteettia vai syökö rokotetut terveellisemmin?
 
Koska tuo väite on yksinkertaisesti tyhmä. Se on ideologinen eikä perustu faktoihin. Sama kuin jos joku vastustaisi jostain syystä uusia autoja ja sitten kirjoittaisi, että uudet autot ovat ihan lapsen kengissä eikä niihin voi luottaa. Koskaan ei voi tietää syttyykö uuden auton moottori tuleen tai räjähtävätkö renkaat niin kovalla voimalla, että auto kääntyy moottoritiellä katolleen. Ei vaan voi tietää kun se on niin uutta tekniikkaa. Sen takia ajan 1990-luvun Nissanilla, että se on hyvin testattu ja turvalliseksi todettu.
Mikä on fakta?
Palataampa taas tähän.
Kun ymmärrät mikä on fakta - on helpompi jatkaa keskustelua.
 
No oliko niin vaikeaa? Oliko vaivan arvoista, että piti mennä vääntään, noin helposti päästään eteenpäin!

Mutta nuoret täyttää ne tehohoitopaikat. Eli luonnollinen immuniteetti ei taida riittää? Entä sitten se, kun rokottamattomat täyttää ne paikat? Eikö heillä ole luonnollista immuniteettia vai syökö rokotetut terveellisemmin?
Rauhoitu. Onko nimenomaan nuoret ne, jotka täyttävät ne paikat? Kyllä siellä on keski-ikäistä ja 60-70-vuotiasta eniten.
 

Yhteistyössä