M
"mami"
Vieras
Ollaan asuttu aina ok-talossa ja muutimme uudelle paikkakunnalle työn perässä. Nyt olisi aika ostaa uusi koti ja rivitalot ovatkin ruenneet kiinnostamaan. Pääsisi vähemmällä työlläkin.. Kertokaahan kokemuksia?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
rivarissa yhdistyy OKT- ja kerrostaloasumisen huonot puolet
No jaa. Vastike on sikäli edullinen ettei varmaan selviäisi samaan hintaan esim. omakotitalon vesi- jäte yms laskuista. Naapurit auttaa tarvittaessa pikku kunnossapitojutuissa yms, takapihalla voi toteuttaa itseään jne. Miehettömän naisen helppo & halpa ratkaisu siis.
oon lähes satavarma että neliökohtainen vastike on rivareissa suurempi kuin OKT:n vastaavat kulut
3,1e/neliö sis veden.
Miehettömän naisen helppo & halpa ratkaisu siis.
mulla on OKT:ssä siin 2,5/m2 nurkilla ja sisältää myös veden
Joo en tiedä miksi minua tänään tuntuu erityisesti risovan miesten kettuilevansävyiset tahalliset väärinymmärrykset, mutta luulisi tajuavan, että jos yksi aikuinen asuu parin pienen lapsen kanssa niin siinä ei kovin mielellään osta mitään 200 neliön remonttipommia, jos muitakin vaihtoehtoja on.
Mukavia naapureita, yhteilöllisyys, helppous, edullisuus.
Jos aikoo ostaa omakotitalon lähiöstä, silloin on sama muuttaa rivitaloon. Omakotitalon asumisen idea kärsii ja pahasti näillä nykyisillä rakennus metodeilla, missä on talo metrin päässä toisesta ja tontti pienempi kuin kärpäsen paska.
Vapaasti saat veikata, ja valitettavasti veikkasit väärin. Olen omistanut kolme omakotitaloa, joissa olen asunut. Rivitalossa olen asunut nyt alle vuoden.Saako veikata? Et ole koskaan asunut omakotitalossa?
Laskin, että lämpö, sähkö, vesi, jätteet, kotivakuutus ja kiinteistövero tekevät yhteensä aika tarkkaan 2e/m2.