Vastaaja
rikkoisinhan minä, koska tunnen itseni sen verran hyvin tietääkseni, ettei anteeksianto olisi ikinä mahdollinen. Olen asian myös aina teroittanut jo alkuun, ei tarvitse kuunnella aneluita toisesta mahdollisuudesta, se juna meni jo. No koskaan en kyllä ole suhdetta tuosta syystä joutunut lopettamaan. Myös nykyinen mieheni tietää ettei virheisiin ole varaa, hän toki edellyttää samaa minulta.
Sen sijaan kun täällä vertaillaan väkivaltaan ja päihteisiin, niiden takia mm. olen suhteita lopettanut.
Ja sitten oma pettäminen. Yhtä lailla se suhde siinä menee pilalle. Ex-miestä petin suhteen alkuaikoina. Hän ei pystynyt eroamaan ja samalla jouduin kuuntelemaan syyttelyä ja epäilyjä seuraavat 20 vuotta. No lopulta en jaksanut ja erosin itse.
Sen sijaan kun täällä vertaillaan väkivaltaan ja päihteisiin, niiden takia mm. olen suhteita lopettanut.
Ja sitten oma pettäminen. Yhtä lailla se suhde siinä menee pilalle. Ex-miestä petin suhteen alkuaikoina. Hän ei pystynyt eroamaan ja samalla jouduin kuuntelemaan syyttelyä ja epäilyjä seuraavat 20 vuotta. No lopulta en jaksanut ja erosin itse.