Jotenkin ymmärrän tämän ajatuksen, mutta toisaalta kyllähän saman logiikan sitten pitäisi toimia esimerkiksi väkivaltaisen käytöksenkin kohdalla. Jos mies pikaistuksissaan käyttäytyy väkivaltaisesti, sekin on vain tilapäinen naksahdus päässä ja se ei välttämättä tarkoita yhtään mitään tulevaisuuden kannalta (jos kyseessä on ensimmäinen kerta). Silti suuri osa on sitä mieltä, että ensimmäisestä lyönnistä pitää lähteä.Pitäisi, mutta joskus biologia menee järjen edelle ja järki astuu peliin vasta vahingon käytyä.
Jälkimainingeissa pitäisi mielestäni pyrkiä ongelmanratkaisuun, eikä automaattisesti kaiken lopulliseen tuhoon.
Tätä mieltä minä olen. Jos olisi avioliittoa 10v takana ja kerran mies läppäsisi kunnon riidassa ärsyyntyneenä, minä mahdollisesti oikein tahallani ärsyttänyt, kannattaisiko heittää ihan kaikki hukkaan sen yhden läppäsyn takia jos mies haluaisi lähteä vaikka ammattiauttajalle puhumaan ja olisi aidosti kauhuissaan ja hyvin pahoillaan, no en heittäisi. Aika typerältä ratkaisulta kuulostaisi.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;28414724:Jotenkin ymmärrän tämän ajatuksen, mutta toisaalta kyllähän saman logiikan sitten pitäisi toimia esimerkiksi väkivaltaisen käytöksenkin kohdalla. Jos mies pikaistuksissaan käyttäytyy väkivaltaisesti, sekin on vain tilapäinen naksahdus päässä ja se ei välttämättä tarkoita yhtään mitään tulevaisuuden kannalta (jos kyseessä on ensimmäinen kerta). Silti suuri osa on sitä mieltä, että ensimmäisestä lyönnistä pitää lähteä.
Suosittelen reikäpatjaa kaikille pariskunnille jos on mahdollisuus pettämiseen. Monella tutulla ja meilläkin avioliiton pelastus on ollut reikäpatja. Ei tee miehen mieli vierasta jos on reikä tarjolla joka yö.Meillä on miehellä patjassa reikä ja se saa riittää. Jos oikean naisen kanssa lähtee pettämään niin ero tulee. Reikäpatjan hyväksyn juuri ja juuri kun itse en seksiä halua miehelle antaa.
Mut niinhän voi käydä perinteisessäkin suhteessa.Avoin suhde on tietysti sillä tavalla eri juttu kun siinä on sovittu sen sopivan molemmille osapuolille mutta voihan siinäkin käydä niin että ihastuukin johonkin toiseen. Silloin ei tietenkään syynä mahdolliseen eroon olisi pettäminen vaan ihastuminen.
Juurikin näin. Itsekin ihmettelen miksi petettyä pidettäisiin perheen rikkojana jos ero pettämisen takia tulisi.Selvää on, että pettämistilanteessa se perheen rikkoja on se PETTÄJÄ!! Tietysti! Pettäjä on se, joka toimii väärin ja on todellakin väärin sälyttää vastuu perheen säilyttämisestä petetylle...ihan ennenkuulumatonta. Pettäminen ei myöskään ole mikään "inhimillinen virhe" vaan jokaisella terveellä aikuisella on omasta harkintakyvystä/halusta kiinni miten toimii missäkin tilanteessa. alkoholikaan ei juurikaan lievennä asiaa..Ihan on oma valinta, mitä kurkustaan alas kaataa ja miten sen vaikutuksesta toimii sitten..Itsekäs siinä on se pettäjä. eli sanomattakin selvää, että erohan siitä tulisi ja syy on silloin pettäjän.
Ei kannata antaa lupaa reikäpatjaan. Meillä johti ukon homoutumiseen kun alkoi kuvittelemaan reikää miehen assholeksiMeillä on miehellä patjassa reikä ja se saa riittää. Jos oikean naisen kanssa lähtee pettämään niin ero tulee. Reikäpatjan hyväksyn juuri ja juuri kun itse en seksiä halua miehelle antaa.
Reikäpatja on pettämistä. Siinä mies ajattelee iso perseisiä ja ns rakastelee vierasta.[QUOTE="Mammutti";28395778]Meillä on miehellä patjassa reikä ja se saa riittää. Jos oikean naisen kanssa lähtee pettämään niin ero tulee. Reikäpatjan hyväksyn juuri ja juuri kun itse en seksiä halua miehelle antaa.