"Laina elämää"
Muneteeni ei tulee enää yhtäkään miestä joka pettää.....9 kertaa,3: ssa suhteessa on tullut turpaan---enää ei tule!
En tiedä kuinka tuttua sinulle on mm. bissnesmiesten iänikuinen trendi käyttää maksullisia, ei siinä välttämättä ole mitään sen kummempaa takana kuin halu kokeilla tätä ko asiaa.Musta se vaan olisi erityisen likaista ja todennäköisemmin suunnitelmallista. Uskoisin myös, että kumppani luultavammin pettäisi uudelleenkin, jos on sellaisella tavalla halunnut pettää. Se olisi jotenkin "kylmää", ei mitään tunteita tai muuta vaan laskelmoitua toimintaa. Vaikea selittää. Lisäksi häiritsisi, jos mies olisi käynyt esim. Thaimaassa tai Suomessa sellaisen henkilön luona, josta ei tiedä, onko tämä ihmiskaupan uhri tai vaikka mt-ongelmainen tai huumeidenkäyttäjä. Mä nyt liitän seksuaalisuuden niin vahvasti tunteisiin, ettei liene yllätys, että tämä maksullisiissa käyminen olisi vielä pahempaa mulle kuin muu yhden illan juttu. En varmaan tosin rakastuisikaan mieheen, joka olisi näinkin eri linjoilla. En tahdo miehen pitävän seksiä tai naisia kauppatavarana. En pidä siitä, että seksiin liitetään minkäänlaista "valtapeliä".
Mun mielestä prostituoidun kanssa pettäminen olisi ehkä helpoin vaihtoehto, sillä silloin voisin ainakin olla varma, että kyse on puhtaasti seksistä, eikä mies ole ollut jonkun luona läähättelemässä jotain "ooh, i love ur pussy, mun suhde on paska ja oon eroamassa vaimostani"-juttuja.En tiedä kuinka tuttua sinulle on mm. bissnesmiesten iänikuinen trendi käyttää maksullisia, ei siinä välttämättä ole mitään sen kummempaa takana kuin halu kokeilla tätä ko asiaa.
Kauhealla tavalla muuten ilmaistu, nyt kun lukee kirjoittamaansa
Eli voi olla ihan vaan kokeilun innolla tapahtuva satunnainen akti, sen kummemmin mitään ajattelematta. Ikävää kuin se onkin mahdollisen petetyn osaa ajatellen.
Tiedän ja on se mun mielessä yhtä inhottavaa, oli sitten bisnesmies tai kuka vaan kyseessä. Osa saa jotain kiksejä siitä vallan tunteestakin, että voi ostaa naiselta seksiä. Varmasti aikamoisia sovinistejakin joukossa.En tiedä kuinka tuttua sinulle on mm. bissnesmiesten iänikuinen trendi käyttää maksullisia, ei siinä välttämättä ole mitään sen kummempaa takana kuin halu kokeilla tätä ko asiaa.
Kauhealla tavalla muuten ilmaistu, nyt kun lukee kirjoittamaansa
Eli voi olla ihan vaan kokeilun innolla tapahtuva satunnainen akti, sen kummemmin mitään ajattelematta. Ikävää kuin se onkin mahdollisen petetyn osaa ajatellen.
Mä pidän sitä prostituoidun kanssa pettämistä moraalisesti arveluttavimpana. Mä pidän jotenkin inhimillisempänä pettämistä, mihin liittyy tunteet. Jos joskus itse pettäisin niin se tapahtuisi todennäköisesti juurikin ihastuneena. Ei sillä, että voisin kuvitellakaan itseäni pettäjänä. Toki se on petetylle tietyssä mielessä suurempi uhka ja siten pahempaa. Mä kuitenkin koen, että vaatii enemmän luonnetta vastustaa kiusausta silloin, kun kyseessä on enemmänkin kuin vain seksi.Mun mielestä prostituoidun kanssa pettäminen olisi ehkä helpoin vaihtoehto, sillä silloin voisin ainakin olla varma, että kyse on puhtaasti seksistä, eikä mies ole ollut jonkun luona läähättelemässä jotain "ooh, i love ur pussy, mun suhde on paska ja oon eroamassa vaimostani"-juttuja.
Pahin pettokumppani olisi varmaan joku tuttu naapurin Irma, jota näkisi joka päivä rapussa.
Jos lähtee vertailemaan eri tapoja, kenen kanssa pettäisi.
Tietty sit kaikista pahin olisi tunnetasolla tapahtuva pettäminen, eli salasuhde vaikkapa työkaverin kanssa.
Sellaisessa tapauksessa varmimman mielenrauhan saisi, jos mies vaihtaisi työpaikkaa tai -tehtäviä.
Tälleen minäkin, mutta kyllähän siinä taas ihmetyttäis että miks miehen pitää pönkittää itseään vaikka kotona kehutaan ja ylistetään + pimppiäkin saa.Mun mielestä prostituoidun kanssa pettäminen olisi ehkä helpoin vaihtoehto, sillä silloin voisin ainakin olla varma, että kyse on puhtaasti seksistä, eikä mies ole ollut jonkun luona läähättelemässä jotain "ooh, i love ur pussy, mun suhde on paska ja oon eroamassa vaimostani"-juttuja.
Pahin pettokumppani olisi varmaan joku tuttu naapurin Irma, jota näkisi joka päivä rapussa.
Jos lähtee vertailemaan eri tapoja, kenen kanssa pettäisi.
Tietty sit kaikista pahin olisi tunnetasolla tapahtuva pettäminen, eli salasuhde vaikkapa työkaverin kanssa.
Sellaisessa tapauksessa varmimman mielenrauhan saisi, jos mies vaihtaisi työpaikkaa tai -tehtäviä.
Normaalisti prostituoidun asiakkaat ovat miehiä jotka eivät saa haluamaansa seksiä kotoa. Eli oli sitten kyse avoimmuuden puutteesta, yleisesti ottaen puutteesta tai muusta. Voihan se fetissi olla alistaminen niin ihmisarvon suhteen kuin muutenkin, meitä on moneen lähtöönMä pidän sitä prostituoidun kanssa pettämistä moraalisesti arveluttavimpana. Mä koen inhimillisempänä pettämisen, mihin liittyy tunteet. Jos joskus itse pettäisin niin se tapahtuisi todennäköisesti juurikin ihastuneena. Ei sillä, että voisin kuvitellakaan itseäni pettäjänä. Toki se on petetylle tietyssä mielessä suurempi uhka ja siten pahempaa. Mä kuitenkin koen, että vaatii enemmän luonnetta vastustaa kiusausta silloin, kun kyseessä on enemmänkin kuin vain seksi.
Olis liian seksiriippuvainen mies mulle, jos tarvitsi jotain extraseksiä jostain.Normaalisti prostituoidun asiakkaat ovat miehiä jotka eivät saa haluamaansa seksiä kotoa. Eli oli sitten kyse avoimmuuden puutteesta, yleisesti ottaen puutteesta tai muusta. Voihan se fetissi olla alistaminenkin, meitä on moneen lähtöön
Hyvin todennäköisesti rikkoisin, on vain pieni mahdollisuus että näin ei kävisi.Jos rikkoisit, niin miten selittäisit eron lapsille, jos he joskus haluaisivat tietää syyn?
Ja ennen kaikkea; miksi tekisit sen?
Kysymys siis lähinnä niille, jotka ovat parisuhteessa lastensa toisen vanhemman kanssa.
Muutkin voi toki hypoteettisesti miettiä tilannetta ja vastata.
Meillä suhde perustuu luottamukseen, toisen kunnioittamiseen ja ystävyyteen. Seksi kuuluu parisuhteeseemme mutta sen merkitys ei ole kummallekaan se tärkein, toki ihanaa se on. Jos toinen lähtee vieraaseen kelkkaan niin silloin petetään se luottamus eikä kunnioiteta toista. Ystävyys varmaan jatkuisi, mutta kyllä osa siitäkin olisi tuhottu valehtelulla.Mä olen vähän yllättynyt vastauksista.
Keskustelin toisaalla aiheesta ja siellä keskustelukumppanillani oli hyvin jyrkkä mielipide asiaan ja aloin sitten miettimään toden teolla.
Täällä näyttäisi nämä (tässä vaiheessa tosin vähäiset) vastaukset olevan vähintään yhtä jyrkkiä.
Itse ajattelen niin, ettei suhteen pitäisi perustua seksille ja omistushalulle, vaan jollekin syvemmälle ystävyydelle ja kumppanuudelle, jota ei heitettäisi hukkaan "vain" seksin vuoksi.
Lisäksi jos yhteisestä sopimuksesta on päätetty perustaa perhe, en ymmärrä sen rikkomista pelkän seksin vuoksi, sillä eihän seksi toisen kanssa ole yhtäkuin "tahdon erota".
Tuntuu aika itsekkäältä, että seksin vuoksi oltaisiin valmiita rikkomaan kaikki.
Lapsiltahan tuossa tosin eniten menee.
Miksi se on niin vakava juttu miehille? Tunnen useammankin naisen, joka on antanut sen miehelleen anteeksi, mutta vain yhden miehen, joka on antanut "naapurin sutasun" anteeksi vaimolleen. Ja tämäkin pari lopulta päätyi eroon.Miksi naapurin sutasu on niin vakava juttu naisille? Jos perhe-elämä sujuu, niin mitä se naapurin tai työkaverin kiksautus haittaa?