Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Koti hylkäminen tarkoita mulle, ettei se tekee mitään, ei mitään ei minkäläisiä rakennus hommia, jos mä en täällä huudan hänelle täysillä... Meillä prkle oli tarkoitus jos otetaan se paketti ja meille kukaan ei tee mitään mies tekee kaikki valmiiks 2ssa kuukaudessa, kun ei se niin vaikea ole tehdä sisähommia, nyt jo 2v meni, ei mitään liiku mihinkään, ei se edes pölyä siivoa jos mä en siivoan, jäättä kaikki terävät rakennus tarvikkeet jos tekee jotain, joka paikassa, kaikki sekaisin, kaikki tekee päin persettää, tiedätkö miten hän edes ne keittiö tapetit laitoi, hän laitoi ihan 5v tasolla, mulla oikeasti koht harmaat hiukset tulee
siis kumpi teistä sen talon alunperin halusi? sinäkö? vai halusiko mies todellakin sitä sydämestään?
älvärit on, niinkun joku tuossa mainitsikin, melkosen valmiiksi tehtyjä taloja joissa on ihan pientä laittamista siinä vaiheessa enää kun sinne voi muuttaa. mutta sä halusit vaihtaa sitä ja tätä ja tuota ja vielä rappusetkin ja keittiökin oli perseestä. sä olet varmaan nalkuttanu miehelles tän kaks vuotta ihan kokoajan. paitsi ne ajat kun miehes on vienyt sut ja lapset ravintolaan syömään ja shoppaileen.
mä en yhtään ihmettele että miehes on loppuunajettu ja poikki. sun vaatimukset on aivan älyttömiä ja koskaan et kiitosta miehellesi jaa. mä olen pidemmän aika miettiny että sun miehes ei taida enää rakastaa sua, etkä sä häntä, koska jos toista rakastaa niin myös kunnioittaa ja antaa itsestään eikä kokoajan vaan vaadi. miehesi raataa töissä että saa rahaa jotta asuntolainat voi maksaa. jossain vaiheessa olet täällä palstalla kertonu että teillä on paljon velkaa ja että kaikki luottokortitkin on käytössä. en muista oliko se ennen sitä kun lähdit strippaamaan ja sitäkautta tarjoilijaksi vai miten.
enkä yhtään ihmettele vaikka miehestäs alkais tuntumaan ettet sä ole se sama ihminen jonka kanssa hän naimisiin on menny. sulle tuntuu luksustuotteet ja lahjat olevan paljon suurempi ja tärkeämpi asia kun se, että koti on kunnossa. sä olisit voinut itsekin lähteä lasten kanssa taksilla päivystykseen, sinne ei tarvi soittaa ennen lähtöä, varsinkaan jos lapsella on hengitysongelmia! mutta ei, sä vaan valitsit sen että huusit miehelles ja raivosit täällä, saiko lapsi edes hoitoa vaivaansa? se taiskin olla sivuseikka. ainakin siltä se kuullosti.
suosittelen todellakin kasvamaan aikuiseksi ja lähtemään vaikka ninaTT:n kanssa sinne Intian orpokotiin puoleksi vuodeksi oppimaan elämää, jospa sulla prioriteetit muuttuis semmosiksi niinku ne normaalilla ihmisellä pitääkin olla. jotain muutosta on tultava, ette te noin voi jatkaa tai kohta on talo vasaran alla ja jompikumpi (tai molemmat) suljetulla. sä olet itse täällä kertonu että sulla on joku perfektionismin häiriö (jonka lääkäri on todennut), kannattaisko sitä myös itse käydä siellä terapiassa joskus? ei raha vie ongelmia, se vaan siirtää niitä. näethän sä itsekin.
ja kaiken tämän mä perustan siihen mitä olet itse täällä kirjoittanut, eli ei kannata tulla huutelemaan että miten mä en tunne sua. en tunnekaan, mutta sun palstapersoonan tunnen. ja kaikesta päätellen, sun palstapersoona ei voi hyvin fyysisesti.