Riita miehen kans, lähetin miestä pois ja hän meni

Okei, kuulostaa kyllä siltä että on väsynyt, tympääntynyt ja ehkä masentunutkin, mutta kyllä aikuisen ihmisen pitäs pystyä kertomaan olostaan omalle puolisolle, siis että miksi on tuollainen ja miten tilanteen vois kenties korjata..
Mutta joo, ehkä mäkin antaisin asian vähän aikaa olla, katsoisin tekeekö mies mitään aloitetta mihinkään suuntaan..

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Okei, kuulostaa kyllä siltä että on väsynyt, tympääntynyt ja ehkä masentunutkin, mutta kyllä aikuisen ihmisen pitäs pystyä kertomaan olostaan omalle puolisolle, siis että miksi on tuollainen ja miten tilanteen vois kenties korjata..
Mutta joo, ehkä mäkin antaisin asian vähän aikaa olla, katsoisin tekeekö mies mitään aloitetta mihinkään suuntaan..

jos se olisi puhunut mulle, asiat olisi toisinpäin kun mä ymmärrän aina, mut jos on niin ettei se halua puhua tehdä mitään aina valitamista, ei mun hermot ikuisesti kestää siitä

:hug: Sano miehelle että halusi hän tai ei, hommaat sinne ammattimiehen tekemään sen asunnon valmiiksi. Soitat vaan ja pyydät ensin vaikka arviointikäynnille, kattoo paljon maksaa laittaa kaikki valmiiksi.

Tuntuu että siun suurin ärsytyksen aihe on se keskeneräinen kämppä-->huudat siitä miehelle-->mies ei joko jaksa kuunnella tai huutaa takas-->lapset kärsii kun joutuvat a)asumaan talossa jossa vaarallisia välineitä ympäriinsä ja b) kuuntelemaan vanhempiensa riitoja.

Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Voi ei vieras, et sä mua eikä meijän tilanne tunnet ollenkaan näköjään, se mies lepää IHAN kokoajan ja onko yskää sairaus, älä vitsi, on mullakin yskää ja pahempi vielä kun sillä ja mä en itkee mä teen kaikki, mut jos se mies on sellainen kun nainen joku prklen prinsessa joka ei ketsää vähän yskimistä, niin se voi mennä helv***in, kun nyt mä haluan oikeasti miestä tai ei ketään

Sun pitää hommata itselles sitten se sun mielestä oikea mies.Mä haluan nähdä sellasen miehen joka sun kanssa jaksaa elää.Sä olet kohtuuton.

Alkuperäinen kirjoittaja vierass:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
onko tää joku vitsi? en mä ole ikinä päivystykseen soittanu etukäteen. päivystys = päivystys, sinne mennään kun ei keritä odottamaan lääkäriaikaa

potkiiko ne pois vai?

Turussa on näin. Ensin pitää soittaa ja sit ne soittaa sieltä takas... Luojalle kiitos, että ei oo tarvinnut koskaan mennä! Meidänkin päivystys kun on nykyään Turussa.

Turussa EI OLE NÄIN. Päivystykseen voi mennä jonottamaan ihan ilman ajanvarausta tai soittoakaan. Omalle terveysasemalle soitetaan jos halutaan akuuttiaikaa, ja tämä tapahtuu siis 8-16 - välisenä aikana, jos jotain sattuu 16 jälkeen niin sitten suoraan päivystykseen vaan istumaan. Siihen Kunnallissairaalantielle.

Eikö se vasta ollut maailman ihanin mies kun osti sormuksen :/ Ja olethan sä sanonut että annat anteeksi jos antaa lahjoja? Sori, mutta peiliin katsomisenkin paikka tässä olisi. Ei se vika voi AINA löytyä sieltä toisesta päästä yksinään ainakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Wc Ankka:
Eikö se vasta ollut maailman ihanin mies kun osti sormuksen :/ Ja olethan sä sanonut että annat anteeksi jos antaa lahjoja? Sori, mutta peiliin katsomisenkin paikka tässä olisi. Ei se vika voi AINA löytyä sieltä toisesta päästä yksinään ainakaan.

mikä sormus? Ei hän mulle mitään ostaa, siis oma mies, joskus vaan kun juhlaa... sen mä sain siltä kuka niin sanotusti fanita mua

Alkuperäinen kirjoittaja savanna harmaana:

mikä sormus? Ei hän mulle mitään ostaa, siis oma mies, joskus vaan kun juhlaa... sen mä sain siltä kuka niin sanotusti fanita mua

Eikun niin olikin, sori.

Mun pitää vaan tarttua tohon pelaamiseen. Mullakin mies pelasi kovasti ja vielä pitkään esikoisen syntymän jälkeen. Käytiin siitä lopulta hirveät tappelut ja oli meillä ihan kunnon kriisejäkin asian tiimoilta. Kun aloin odottamaan toista lasta päätin että siitä on tultuva loppu tai sitä ei kestä kukaan. Ymmärrän kyllä että se on rentoutumiskeino, mutta rajansa kaikella! No, me asuttiin jonkin aikaa erillämme tuolloin (minun tahdostani) ja kun oltiin molemmat saatu hetki mietittyä saatiin yhdessä uudet pelisäännöt sovittua. Mies kävi jopa terapiassa jonkun aikaa jotta oppisi hyväksymään itsensä isänä. Kaikkihan tuo oli vain oiretta siitä, ettei hän ollut ihan sinut isyytensä kanssa.

Nykyään mies viettää aikaa lasten kanssa ja nauttiikin siitä. Pelaaminen on ajoitettu vain siihen aikaan kun lapset ovat nukkumassa. Pelaaminen ei ole kuitenkaan jokapäiväistä vaan vietämme iltoja myös yhdessä sohvan nurkassa makoillen. Kolmas lapsi on nyt tulossa ja parisuhde paremmassa kunnossa kuin ikinä. :)

En tiedä Savanna teidän taustoja muuten, mutta halusin vain kertoa oman kokemukseni tuosta pelaamisesta. Se voi olla todella rasittavaa parisuhteelle jos sen kanssa ei sovita selviä sääntöjä. Paljon voimia sinulle!

Yksi pieni kysymys vain, kuka tervejärkinen mies kestäisi jos vaimo tekisi sellaista työtä mitä ap? Yhtään vähättelemättä työtä, mutta yleisesti vain miesten kantilta ajatellen. Muttajoo itsehän jokainen valintansa tekee.

Koti hylkäminen tarkoita mulle, ettei se tekee mitään, ei mitään ei minkäläisiä rakennus hommia, jos mä en täällä huudan hänelle täysillä... Meillä prkle oli tarkoitus jos otetaan se paketti ja meille kukaan ei tee mitään mies tekee kaikki valmiiks 2ssa kuukaudessa, kun ei se niin vaikea ole tehdä sisähommia, nyt jo 2v meni, ei mitään liiku mihinkään, ei se edes pölyä siivoa jos mä en siivoan, jäättä kaikki terävät rakennus tarvikkeet jos tekee jotain, joka paikassa, kaikki sekaisin, kaikki tekee päin persettää, tiedätkö miten hän edes ne keittiö tapetit laitoi, hän laitoi ihan 5v tasolla, mulla oikeasti koht harmaat hiukset tulee

siis kumpi teistä sen talon alunperin halusi? sinäkö? vai halusiko mies todellakin sitä sydämestään?

älvärit on, niinkun joku tuossa mainitsikin, melkosen valmiiksi tehtyjä taloja joissa on ihan pientä laittamista siinä vaiheessa enää kun sinne voi muuttaa. mutta sä halusit vaihtaa sitä ja tätä ja tuota ja vielä rappusetkin ja keittiökin oli perseestä. sä olet varmaan nalkuttanu miehelles tän kaks vuotta ihan kokoajan. paitsi ne ajat kun miehes on vienyt sut ja lapset ravintolaan syömään ja shoppaileen.

mä en yhtään ihmettele että miehes on loppuunajettu ja poikki. sun vaatimukset on aivan älyttömiä ja koskaan et kiitosta miehellesi jaa. mä olen pidemmän aika miettiny että sun miehes ei taida enää rakastaa sua, etkä sä häntä, koska jos toista rakastaa niin myös kunnioittaa ja antaa itsestään eikä kokoajan vaan vaadi. miehesi raataa töissä että saa rahaa jotta asuntolainat voi maksaa. jossain vaiheessa olet täällä palstalla kertonu että teillä on paljon velkaa ja että kaikki luottokortitkin on käytössä. en muista oliko se ennen sitä kun lähdit strippaamaan ja sitäkautta tarjoilijaksi vai miten.

enkä yhtään ihmettele vaikka miehestäs alkais tuntumaan ettet sä ole se sama ihminen jonka kanssa hän naimisiin on menny. sulle tuntuu luksustuotteet ja lahjat olevan paljon suurempi ja tärkeämpi asia kun se, että koti on kunnossa. sä olisit voinut itsekin lähteä lasten kanssa taksilla päivystykseen, sinne ei tarvi soittaa ennen lähtöä, varsinkaan jos lapsella on hengitysongelmia! mutta ei, sä vaan valitsit sen että huusit miehelles ja raivosit täällä, saiko lapsi edes hoitoa vaivaansa? se taiskin olla sivuseikka. ainakin siltä se kuullosti.

suosittelen todellakin kasvamaan aikuiseksi ja lähtemään vaikka ninaTT:n kanssa sinne Intian orpokotiin puoleksi vuodeksi oppimaan elämää, jospa sulla prioriteetit muuttuis semmosiksi niinku ne normaalilla ihmisellä pitääkin olla. jotain muutosta on tultava, ette te noin voi jatkaa tai kohta on talo vasaran alla ja jompikumpi (tai molemmat) suljetulla. sä olet itse täällä kertonu että sulla on joku perfektionismin häiriö (jonka lääkäri on todennut), kannattaisko sitä myös itse käydä siellä terapiassa joskus? ei raha vie ongelmia, se vaan siirtää niitä. näethän sä itsekin.

ja kaiken tämän mä perustan siihen mitä olet itse täällä kirjoittanut, eli ei kannata tulla huutelemaan että miten mä en tunne sua. en tunnekaan, mutta sun palstapersoonan tunnen. ja kaikesta päätellen, sun palstapersoona ei voi hyvin fyysisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Wanha-Rouva:
Yksi pieni kysymys vain, kuka tervejärkinen mies kestäisi jos vaimo tekisi sellaista työtä mitä ap? Yhtään vähättelemättä työtä, mutta yleisesti vain miesten kantilta ajatellen. Muttajoo itsehän jokainen valintansa tekee.

mä luulen että savannan miestä on alkanut vituttamaan vaimonsa työ. mutta ei osaa siitä sanoa vaan yrittää hammasta purren selviytyä. aluksi se on ehkä ollu ok, mutta ei enää. varsinkaan jos tuntemattomat miehet vaimoaan lahjovat jatkuvasti niinkun savanna on täällä kertonut.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Koti hylkäminen tarkoita mulle, ettei se tekee mitään, ei mitään ei minkäläisiä rakennus hommia, jos mä en täällä huudan hänelle täysillä... Meillä prkle oli tarkoitus jos otetaan se paketti ja meille kukaan ei tee mitään mies tekee kaikki valmiiks 2ssa kuukaudessa, kun ei se niin vaikea ole tehdä sisähommia, nyt jo 2v meni, ei mitään liiku mihinkään, ei se edes pölyä siivoa jos mä en siivoan, jäättä kaikki terävät rakennus tarvikkeet jos tekee jotain, joka paikassa, kaikki sekaisin, kaikki tekee päin persettää, tiedätkö miten hän edes ne keittiö tapetit laitoi, hän laitoi ihan 5v tasolla, mulla oikeasti koht harmaat hiukset tulee

siis kumpi teistä sen talon alunperin halusi? sinäkö? vai halusiko mies todellakin sitä sydämestään?

älvärit on, niinkun joku tuossa mainitsikin, melkosen valmiiksi tehtyjä taloja joissa on ihan pientä laittamista siinä vaiheessa enää kun sinne voi muuttaa. mutta sä halusit vaihtaa sitä ja tätä ja tuota ja vielä rappusetkin ja keittiökin oli perseestä. sä olet varmaan nalkuttanu miehelles tän kaks vuotta ihan kokoajan. paitsi ne ajat kun miehes on vienyt sut ja lapset ravintolaan syömään ja shoppaileen.

mä en yhtään ihmettele että miehes on loppuunajettu ja poikki. sun vaatimukset on aivan älyttömiä ja koskaan et kiitosta miehellesi jaa. mä olen pidemmän aika miettiny että sun miehes ei taida enää rakastaa sua, etkä sä häntä, koska jos toista rakastaa niin myös kunnioittaa ja antaa itsestään eikä kokoajan vaan vaadi. miehesi raataa töissä että saa rahaa jotta asuntolainat voi maksaa. jossain vaiheessa olet täällä palstalla kertonu että teillä on paljon velkaa ja että kaikki luottokortitkin on käytössä. en muista oliko se ennen sitä kun lähdit strippaamaan ja sitäkautta tarjoilijaksi vai miten.

enkä yhtään ihmettele vaikka miehestäs alkais tuntumaan ettet sä ole se sama ihminen jonka kanssa hän naimisiin on menny. sulle tuntuu luksustuotteet ja lahjat olevan paljon suurempi ja tärkeämpi asia kun se, että koti on kunnossa. sä olisit voinut itsekin lähteä lasten kanssa taksilla päivystykseen, sinne ei tarvi soittaa ennen lähtöä, varsinkaan jos lapsella on hengitysongelmia! mutta ei, sä vaan valitsit sen että huusit miehelles ja raivosit täällä, saiko lapsi edes hoitoa vaivaansa? se taiskin olla sivuseikka. ainakin siltä se kuullosti.

suosittelen todellakin kasvamaan aikuiseksi ja lähtemään vaikka ninaTT:n kanssa sinne Intian orpokotiin puoleksi vuodeksi oppimaan elämää, jospa sulla prioriteetit muuttuis semmosiksi niinku ne normaalilla ihmisellä pitääkin olla. jotain muutosta on tultava, ette te noin voi jatkaa tai kohta on talo vasaran alla ja jompikumpi (tai molemmat) suljetulla. sä olet itse täällä kertonu että sulla on joku perfektionismin häiriö (jonka lääkäri on todennut), kannattaisko sitä myös itse käydä siellä terapiassa joskus? ei raha vie ongelmia, se vaan siirtää niitä. näethän sä itsekin.

ja kaiken tämän mä perustan siihen mitä olet itse täällä kirjoittanut, eli ei kannata tulla huutelemaan että miten mä en tunne sua. en tunnekaan, mutta sun palstapersoonan tunnen. ja kaikesta päätellen, sun palstapersoona ei voi hyvin fyysisesti.

sori, siis psyykkisesti oli tarkotus kirjottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Savannan peilissä ei koskaan näy syyllistä mihinkään.

Kukapa mies ei masentuisi tuollaisesta vaimosta! Miettikääpä, montako kertaa S on täällä kiittänyt tai kehunut miestään? Montako kertaa S on halunnut viettää perheillan (eikä ravintolaan syömään ja Ikeaan shoppaamaan meno ole perheilta!) kotona perheensä kanssa?
Ja ne lukemattomat miesjutut, kuka ostaa mitäkin ja kuka soittaa milloinkin ja kuka tuo kotiin kulloinkin.
Ei ihme, että mies masentuu.

no, mä eilen kävin ostamassa taas rakennus tarvikkeet hän vaan sanoi mitä pitää ostaa ja mä niin kuin aina omalla rahalla, sitten se sanoi että alkaa heti tekemään, eikä aloittanut, sitten mulla tänään päivällä tuli jo itku, en jaksanut edes sanoa mitään enkä huuda, se huomasi ja ymmärsi miksi, nyt se tekee taas jo tunti jotain :/

Alkuperäinen kirjoittaja Mielipide:
Kukapa mies ei masentuisi tuollaisesta vaimosta! Miettikääpä, montako kertaa S on täällä kiittänyt tai kehunut miestään? Montako kertaa S on halunnut viettää perheillan (eikä ravintolaan syömään ja Ikeaan shoppaamaan meno ole perheilta!) kotona perheensä kanssa?
Ja ne lukemattomat miesjutut, kuka ostaa mitäkin ja kuka soittaa milloinkin ja kuka tuo kotiin kulloinkin.

mistä SÄ tiedät kuinka paljon olen perheen kaa, jos käynkin jossain niin aina perheen kaa se tapahtu

mistä SÄ tiedät kuinka paljon olen perheen kaa, jos käynkin jossain niin aina perheen kaa se tapahtu

Sinä tunnut iltaisin olevan vain "tarjoilemassa" fanittajillesi. Lopun aikaa nalkutat äitisi kanssa miehellesi tehdyistä ja tekemättömistä.

mä lähetän siitä ukkoa oikeasti jonnekin hoitoon, saatanan peli riipuvainen, jos mä en tee mitään hänelle ihan sama asuvatko lapset pölyissä tai varallisessa talossa, ihan oikeasti varma pää meni sekaisin

Itse opetat lapsesikin peliriippuvaisiksi, että mitä sä sönkötät?
Ja mitkä potkut ja mihin päivystykseen ei voi lasta viedä, ennenkuin sieltä soitetaan?
Mä luulen, että miehesi on vaan lopen kyllästynyt sun jatkuvaan vaatimiseen ja hän on päättänyt jättää sinut!
Ja en kyllä yhtään ihmettele sitä!

Alkuperäinen kirjoittaja savanna harmaana:

No se Yves Rocherin sormus :-)

Alkuperäinen kirjoittaja :

Sinä tunnut iltaisin olevan vain "tarjoilemassa" fanittajillesi. Lopun aikaa nalkutat äitisi kanssa miehellesi tehdyistä ja tekemättömistä.

voi V***... mä teen kyllä työt enkä pelleilee

Aika surullista toi teidän elämä kaikkinensa. Tai tältä se näyttää aloitusten perusteella:
- lapset sairastavat
- mies murjottaa tai tekee remonttia, joka tuntuu aina alkavan alusta kun jotain on tullut valmiiksi
- vaimo heittää vuorotellen tavaraa roskiin ja ostoskäryyn, ja käy välillä heiluttamassa peppua maksusta

Suosittelisin jotain elämänhallinnan kurssia tms.

Yhteistyössä