typerä riita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jääräpäät vauhdissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jääräpäät vauhdissa

Vieras
eilen mies olisi halunnut olla keskenään kotona. vanhempani tulivat yllättäin kylään. olivat illalla 3 tuntia. mua ei haitannut, mutta havaitsin miehen olevan kuin myrskyn merkki, kun ne lähti. tappeluhan siitä sitten tuli. lopputulos oli että mä pistin mukulan nukkumaan kuten tavallisesti, tulin kymmeneltä palstalle, menin yhdeltätoista nukkuu. mies sai yksin paukutella raketit

mua ärsytti sitten sekin kun sillä jäi niitä ilotulitusvälineitä. kun mä sanoin ettei ostais niin paljoj. aamulla otin muovikassiin ne ja meinasin heittää pois. mies sanoi että ne on hänen. meinasi rikkoa vanhempieni hääkuvan jos en anna niitä kun se on ainakin minun. mä otin yhden taulun seinältä ja heitin lattialle. huusin "siinä on sulle ilotulitusta". menin toiseen huoneeseen itkemään. lapsi onneksi päiväunilla oli tuolloin!

tää tunnelma on todella räjähdysherkkä. mies imuroi ne lasinsirut, siitä plussa hälle

Kyllä ne appivanhemmatkin joskus kuolee pois häiritsemästä. Meitä ei kiusaa kukaan olemassaolollaan. Eipä kyllä ole lapsilla mummoja eikä ukkeja, jotka voisivat pitää sylissä ja katsoa vaikka perään, jos me haluttais ukon kans johonkin vaikka kahdestaan.
Voi, että ihmiset eivät osaa arvostaa sitä mitä niillä on!

Oliko se sitten sun syy, että vanhempasi tulivat kutsumatta?
Kai miehes olis voinu sanoa, että lähtekää, me halutaan olla kahden, jos niin kovasti häiritsi.
Miksi se sulle kiukutteli, ellet sä kutsunut sun vanhempiasi?

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mites tätä vyyhtiä nyt lähtis selvittää?

Siten, että menet viereen ja kerrot että sinustakin olisi ollut kiva viettää ilta kahdestaan.

(ja jos sut tuupataan pois, keksitään jotain muuta)

ei huvita. mä olen raivoissani. miksei vanhempani ois saanu tulla? minäkin meen kirves olalla ovelle kun anoppi tulee seuraavan kerran. ehkäistään riitaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
mites tätä vyyhtiä nyt lähtis selvittää?

Siten, että menet viereen ja kerrot että sinustakin olisi ollut kiva viettää ilta kahdestaan.

(ja jos sut tuupataan pois, keksitään jotain muuta)

ei huvita. mä olen raivoissani. miksei vanhempani ois saanu tulla? minäkin meen kirves olalla ovelle kun anoppi tulee seuraavan kerran. ehkäistään riitaa!

Miksi edes kysyt, miten selvittää, jos sun kantasi on jo valmiiksi selvä?

no pyysihän se mies sitten anteeksi. samperi vaan kun rikoin käteni vaihtaessani kehystä siihen tauluun. otin siis toisen taulun pois kehyksestä saadakseni tuon kehyksiin

Onpa lapsellinen mies. Miksi sinua syyttää, jos vanhempasi käyvät kylässä. Ja meillä olisi mies onnellinen, jos lasten isovanhemmat kävisivät (asuvat liian kaukana, eivät noin vain pistäydy). Olisi tyytyväinen, kun lapset olisivat vaihteeksi jonkun muun kimpussa.

Yhteistyössä