Riita miehen kans, lähetin miestä pois ja hän meni

Alkuperäinen kirjoittaja vierass:
Turussa on näin. Ensin pitää soittaa ja sit ne soittaa sieltä takas... Luojalle kiitos, että ei oo tarvinnut koskaan mennä! Meidänkin päivystys kun on nykyään Turussa.

täh? ikinä tollasesta kuullukkaan. no sit kannattaa varmaan lähteä menee sinne saman tien kun soittaa ja odotella siinä odotushuoneessa että soittavat takas. tuskin ne kenenkään siihen kuolla antaa

Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja rde:
jätä se pelinörtti

jäätän, mä nyt varmasti jäätän, mulla jonossa oikeasti herrasmiehiä ja mä kattelen siitä

kuinkahan kauan kukaan herrasmies jaksaa sua katsella.tuollaista hysteerista pikkumuijaa joka ei tiedä juurikaan mitään mistän käytännönasioista tai ei ole siunattu maalaisjärjellä pätkääkään. Seksistäkään et tykkää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja rde:
jätä se pelinörtti

jäätän, mä nyt varmasti jäätän, mulla jonossa oikeasti herrasmiehiä ja mä kattelen siitä

kuinkahan kauan kukaan herrasmies jaksaa sua katsella.tuollaista hysteerista pikkumuijaa joka ei tiedä juurikaan mitään mistän käytännönasioista tai ei ole siunattu maalaisjärjellä pätkääkään. Seksistäkään et tykkää.

Voi kun kauniisti taas puhutaan toisista ihmisistä. Ja sinähän varmaan ihan palstan perusteella voit sanoa tuollaista? Vieläpä ihmisestä jonka ulosanti ei aina ole välttämättä sitä, mitä sen pitäisi olla?

Ehkä kantsisi mennä nukkumaan, jos täytyy olla noin ilkeä. Jos ei sitten vanne niin pahasti puristaisi päätä.

ihan sama meno kuin 3v sitten. joka riidan jälkeen vannot jättäväs miehesi ja sitten kumminkin te jatkatte sitä tappelua. tee joku ratkaisu. se auttaa sinua, lapsia ja miestä.

Voi vittu mikä hullu, en tajua miks mä siitä katson...

Tuli äsken ja alkoi huuta missä mun lompakko, huusi, etsinyt ja taas huusi, mä sanoin jos ei se nyt lakkaa huuta ja heitellä kun etsi tavaraa, mä soitan poliisit. Sitten mun äiti jo alkoi täällä puhua että mitä sulle on tärkeämpi sun lompakko tai lapsi, ei hän edes äidille vastanut ( äiti on täällä kun mun oli tarkoitus mennä töihin) ...

Sitten mun äiti nyt kertoi että hän oti mun lompakosta rahaa, mä nyt laskin että se oli 200, mä laitoin viestin että jos et rahaa tuo, mä lähetän poliisit sun perään että varastat...

Päivystyksestä ei vielä soitoa, mut lapsi rauhoitui vähän

Teillähän tapahtuu monta kummallista asiaa yhtä aikaa.
Toivottavasti lapsi saa avun nyt sieltä terveyskeskuksesta.
En tiedä mitä riitelette, mutta jos anoppikin jakaa ohjeita vierestä niin en ihmettele että mies lähti. Yrittäkääs sopia asianne kuten aikuiset. Tsemppiä !

Voi vittu mikä hullu, en tajua miks mä siitä katson...

Tuli äsken ja alkoi huuta missä mun lompakko, huusi, etsinyt ja taas huusi, mä sanoin jos ei se nyt lakkaa huuta ja heitellä kun etsi tavaraa, mä soitan poliisit. Sitten mun äiti jo alkoi täällä puhua että mitä sulle on tärkeämpi sun lompakko tai lapsi, ei hän edes äidille vastanut ( äiti on täällä kun mun oli tarkoitus mennä töihin) ...

Sitten mun äiti nyt kertoi että hän oti mun lompakosta rahaa, mä nyt laskin että se oli 200, mä laitoin viestin että jos et rahaa tuo, mä lähetän poliisit sun perään että varastat...

Päivystyksestä ei vielä soitoa, mut lapsi rauhoitui vähän

no johan on äijä

:o
en kovin helposti mene kellekkään sanomaan että jätä miehes, mutta kun tilanne on siellä rauhoittunut ja lapsi voi paremmin, niin kyllä mä sinuna miettisin todella vakavasti sitä onko teidän elämä sitä mitä lapsillesi ja itsellesi toivot, miten voisi tuollaiseen mieheen enää luottaakaan?

Toivottavasti soittavat pian ja pääset lapsen kanssa päivystykseen!
:hug: sulle ja lapsillesi.

Tuo on ihan totta, että turussa soitetaan päivystykseen -- > vastaajaan tms, ja ne sieltä ottaa puhelun takaisinpäin-ei tarvitse jonotella pitkään puhelimessa roikkuen. ne myös antaa arvion heti että soittaako 5min vai 20min päästä.
MUTTA jos hengistysvaikeuksia on niin ei todellakaan tarvitse odotella, ja vielä lapsella! meillä ainakin vietiin heti tokkurainen ja päänsä kolauttanut kaatuileva lapsi, ei odoteltu soittoa...

nimim. turkulainen

mä lähetän siitä ukkoa oikeasti jonnekin hoitoon, saatanan peli riipuvainen, jos mä en tee mitään hänelle ihan sama asuvatko lapset pölyissä tai varallisessa talossa, ihan oikeasti varma pää meni sekaisin

Mikä peli nyt niin kiinnostava on? (jäänkö mäkin koukkuun, jos ostan sen Wiin?)

Minua säälittää joskus nämä puolisot, joiden perheessä toisen vanhemmat kovin heiluvat. minäkin voisin ratketan peleihin ja juomaan, ojs miehen vanhempia pitäisi katsella liian usein.

Hän sitten vei meitä päivystykseen, öööööö...3tuntia meni varma, en tiedä, höyryhengitystä se sai ja lääke, nyt ok, toivottavasti, mä meen nyt ainakin lepamään pikkusen :ashamed:

Mies kotona, mut pää ihan jumissa, en mä tiedä mitä jatkossa teen, voi hitsi että elämää ei ole helppoa, kaikki ärsyttää joskus ihan kauheasti, niin ja ei mun äiti aina täällä ole, miehellä oli aamulla katsastus ja mulla yöllä työt ja aamullatyön takia asioita, nyt kaikki taas päin pe**** ja en ehdi mihin enkä mitään...äiti on vaan täällä jos lapsella ei ole aamulla hoitaja tai illalla kun on työt

Hän sitten vei meitä päivystykseen, öööööö...3tuntia meni varma, en tiedä, höyryhengitystä se sai ja lääke, nyt ok, toivottavasti, mä meen nyt ainakin lepamään pikkusen :ashamed:

Mies kotona, mut pää ihan jumissa, en mä tiedä mitä jatkossa teen, voi hitsi että elämää ei ole helppoa, kaikki ärsyttää joskus ihan kauheasti, niin ja ei mun äiti aina täällä ole, miehellä oli aamulla katsastus ja mulla yöllä työt ja aamullatyön takia asioita, nyt kaikki taas päin pe**** ja en ehdi mihin enkä mitään...äiti on vaan täällä jos lapsella ei ole aamulla hoitaja tai illalla kun on työt

Et huomannut mun kysmyksii? Onko miehes suomalainen?

:hug: ja huutohan auttaakin sitten paljon? Kyllä suhteessa on jotakin ongelmia jotka silloin selvitellään jossain ihan muualla kuin sairaan lapsen vieressä ja huutamalla,hankkikaa apua tuosta kärsii lapset :'(

Ihme että miehes ylipäätään jaksaa sua,jatkuva eroamisen uhkailu ja aina jompi kumpi lähtee riidan yhteydessä kotoa pois.Säälin tosi paljon lapsiasi kun joutuvat tuollaista kestämään.
Sulta tarvis lapset ottaa pois tai opettaa elämänhallintaa.Ihme kun sun äitiskään ei osaa opettaa sulle miten eletään vaikka teidän nurkissa aina notkuu.
Ei ihme että miehes väsyy.

Alkuperäinen kirjoittaja Anti-Savanna:
mun äiti oli täällä ja näin kaikki ja hän sanoi mun on pakko ota ero tai sitten mä joudun sen ihmisten takia koht suljetulle

Mä luulen, että sun miehesi joutuu suljetulle sun takia koska olet niin sekopää ämmä. Etkä sä itse aikuinen muija osaa soittaa päivystykseen? Mikä pelle sä olet.

peesi

Alkuperäinen kirjoittaja akka:
Ihme että miehes ylipäätään jaksaa sua,jatkuva eroamisen uhkailu ja aina jompi kumpi lähtee riidan yhteydessä kotoa pois.Säälin tosi paljon lapsiasi kun joutuvat tuollaista kestämään.
Sulta tarvis lapset ottaa pois tai opettaa elämänhallintaa.Ihme kun sun äitiskään ei osaa opettaa sulle miten eletään vaikka teidän nurkissa aina notkuu.

Kai sitä mieluusti pakenee pelien maailmaan, kun akkana on sekopää tuuliviiri.

Te siellä tappelette vaikka lapset on tosi kipeitä, nyt mars ja miettimään. Hoitakaa lapset eka terveiksi ja sitten käykää läpi teidän parisuhde,ei lapsistakaan ole varmaan kiva kuunnella aikuisten raivoa sairaina.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja akka:

Kai sitä mieluusti pakenee pelien maailmaan, kun akkana on sekopää tuuliviiri.

Tuo savanna on tasapainoton,mä en ymmärrä miten sen mies jaksaa sitä.Mieli muuttuu joka asiassa sekunnin murto-osassa,aina on paska mies ja itsessä ei mitään vikaa.Itse se huusi ensin miehelle ja kun mies huutaa takaisin niin täällä neuvotaan jättämään moinen huutava sika :D :D :D

Yhteistyössä