Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja akka:
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Ja miks kaikki harmaana, eikö te osaa sen sanoa ihan mustanakin?
Mä voin olla vaikka minkäläinen ja jos oikeasti sellainen olen, haluan sen suoraan mieheltä kuulla, eikä täältä, vaikka olenkin, se ei oikeutta hylättää koti, ei tehdä mitään kun on kaksi pientä lasta ja vielä kun on vihainen mulle jäättä lapsia kun pitää mennä päivystykseen
Etkös sä ite käskenyt miestäsi häipymään???

Ja nyt syytät miestäsi siitä häipymisestä, eikä se siis olisikaan saanut häipyä??
Kyllä käskin, mut se ei halunut edes herätä kun mä huusin hänet monta kerta ja varma se oli 20-30 ja istui lapsi syylissä, ihan kipeänä, jos lapsille on joku sellainen, mä en siitä todellakaan kestää
Äitiyteen kuuluu myös kestää lapsen sairastamiset.Ei elämä ole pelkkää juhlaa niinkuin sä kuvittelet.
Kasva nyt hyvä ihminen aikuiseksi.Sä vaan vaadit ja kitiset aina,ei ihme että mies sulkee korvansa kun koskaan ei suusta tule muuta kuin valitusta ja haukkumista ja vaatimuksia.
Ei mies kestä sellaista.
Kehu sitä joskus,anna joku positiivinen kaunis sana.
mitä helv** juhlimista, en mä siitä ajattelee, enkä ikinä ajatellut, jos mä haluan elää positiivisella mielellä se ei tarkoita että mä olen sen verran tyhmää että luulen että elämää on pelkkää juhliminen.
Mistä sä sen tiedän mitä mä miehelle sanon, jos se jotain tekee, mitä hänelle kuulu, mä kyllä kehuun hänet, mut ei näin voi jatkua enää, jooko nyt ero tai se ota omasta päästä kiinni
Sun pitää ymmärtää että kun käy töissä ja rakentaa samaan aikaan,sitä voi kuvitella että kahdessa kuukaudessa siitä kun on muuttanut keskeneräiseen kotiin kaikki on valmista. Se ei mene niin.
Siinä on sen palkkatyön lisäksi toinen työ se rakentaminen.Siihen päälle sen pitää vielä huomioida sua ja lapsia.
Miksi sä halusit muuttaa keskeneräiseen taloon?
Olisit pysynyt vanhassa kodissa niin kauan että uusi on valmis.
Rakentaminen on raskasta,sihen väsyy varmasti välillä.
Ja mitä enemmän sä siitä kiukuttelet ja mitä enemmän sä sitä painostat,sen kauemmin se kestää.
Sä olet puhunut siitä erosta ikuisuuden,tee se nyt.
Ota lapset ja muuta pois ja jätä se mies.
Ala elää omillasi ja kanna ihan yksin se arkivastuu.Ehkä sä sen jälkeen huomaat että se mieskin oli loppupeleissä kotona aika kiva tavara niiden muiden romujen joukossa.