Riita miehen kans, lähetin miestä pois ja hän meni

:hug: Mieti tarkasti olisiko ero todellakin parempi ratkaisu ja keskustele tai ainakin yritä keskustella miehen kanssa kunnolla ja rauhassa, ilman syyllistämistä. Kerrot miltä sinusta tuntuu.
Joskus ero vaan on parempi ratkaisu, mutta pitää miettiä kuinka paljon ne teidän ongelmat johtuvat myös sinusta.

Alkuperäinen kirjoittaja akka:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Ihme että miehes ylipäätään jaksaa sua,jatkuva eroamisen uhkailu ja aina jompi kumpi lähtee riidan yhteydessä kotoa pois.Säälin tosi paljon lapsiasi kun joutuvat tuollaista kestämään.
Sulta tarvis lapset ottaa pois tai opettaa elämänhallintaa.Ihme kun sun äitiskään ei osaa opettaa sulle miten eletään vaikka teidän nurkissa aina notkuu.
Ei ihme että miehes väsyy.

Kai sitä mieluusti pakenee pelien maailmaan, kun akkana on sekopää tuuliviiri.

Tuo savanna on tasapainoton,mä en ymmärrä miten sen mies jaksaa sitä.Mieli muuttuu joka asiassa sekunnin murto-osassa,aina on paska mies ja itsessä ei mitään vikaa.Itse se huusi ensin miehelle ja kun mies huutaa takaisin niin täällä neuvotaan jättämään moinen huutava sika :D :D :D

Todellakin. Pitää olla todella lehmänhermoinen, että Savannan kaltaisen ihmisen kanssa jaksaa elää.

Ihme että miehes ylipäätään jaksaa sua,jatkuva eroamisen uhkailu ja aina jompi kumpi lähtee riidan yhteydessä kotoa pois.Säälin tosi paljon lapsiasi kun joutuvat tuollaista kestämään.
Sulta tarvis lapset ottaa pois tai opettaa elämänhallintaa.Ihme kun sun äitiskään ei osaa opettaa sulle miten eletään vaikka teidän nurkissa aina notkuu.

Tuo savanna on tasapainoton,mä en ymmärrä miten sen mies jaksaa sitä.Mieli muuttuu joka asiassa sekunnin murto-osassa,aina on paska mies ja itsessä ei mitään vikaa.Itse se huusi ensin miehelle ja kun mies huutaa takaisin niin täällä neuvotaan jättämään moinen huutava sika :D :D :D

Todellakin. Pitää olla todella lehmänhermoinen, että Savannan kaltaisen ihmisen kanssa jaksaa elää.

Ei tarvi olla kun muutama tonni tilillä rahaa että voi lepyttääkseen ostaa taas puolentoista tonnin sormuksen,sehän se on toinenc asia mikä savannaa tappelemisen lisäksi kiinnostaa,se mitä hänelle on ostettu ja ennenkaikkea mitä se on maksanut.

Tiedät varmaan, että yleensä liian kova työtahti on jostain pois, ilmeisesti tälläkertaa parisuhteelta. Kukaan ei jaksa tuota menoa pitkään. Ei ole ihan uusi juttu, että suhde kärsii. Tehkää ihmeessä jotain.

Ei tarvi olla kun muutama tonni tilillä rahaa että voi lepyttääkseen ostaa taas puolentoista tonnin sormuksen,sehän se on toinenc asia mikä savannaa tappelemisen lisäksi kiinnostaa,se mitä hänelle on ostettu ja ennenkaikkea mitä se on maksanut.
Siinä(kin) suhteessa tyypillinen itäblokin eukko, että odottaa erilaisia lahjuksia koko ajan.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:
Miksi täällä taas jotkut kiusaa Savannaa!!!? Jos ette osaa asiallisesti vastata,niin jättäkää vastaamatta! P*rkele!

Kiusaa :D Buahaha, täällä ei tarvitse kenenkään vuodattaa koko elämäänsä ensinnäkään. Se on täysin vapaaehtoista ja koska vaan voi vaikka katkaista nettiliittymän jos tuntuu, ettei muuta ole kuin ongelmia. Itse jaksan käydä täällä n. kerran viikkoon, eipä tarvitse itkeä :)

Kun on kertonut itsestään kaikenlaista ja sitten tulee tämä suhdekriisi, kyllä moni on sitä mieltä, ettei asiat ihan pelkästään ukosta johdu.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:
Miksi täällä taas jotkut kiusaa Savannaa!!!? Jos ette osaa asiallisesti vastata,niin jättäkää vastaamatta! P*rkele!

Savanna voisi tosissaan miettiä omaa käytöstään. Ihmettelen kuinka hänen miehensä on kestänyt näinkin kauan noin tasapainotonta ihmistä jonka mieli muuttuu sekunnin murto-osassa.

minkälaiset "aikuiset" ihmiset haukkuu toista sekopääksi akaksi, hulluksi ja niin edelleen?
Ja sitten te kasvatatte vielä pieniä lapsia. Mitähän niistäkin mahtaa tulla?
Äitinsä kaltaisia? Kyllä.

Mä voin kertoa teille sellaisen hurjan esimerkin hullusta äidistö ja sen tyttärestä. Meillä pääsivät aikaa sitten lehteenkin. Pieksivät yhdessä tämän tyttären exän kun halusikin toisen tytön. Että joo, miettikääs millaista esimerkkiä ja käytöstä näytätte lapsillenne. Ne kyllä matkii teitä ja ihan huomaamattanne.

Alkuperäinen kirjoittaja rouva:
minkälaiset "aikuiset" ihmiset haukkuu toista sekopääksi akaksi, hulluksi ja niin edelleen?

Mä voin kertoa teille sellaisen hurjan esimerkin hullusta äidistö ja sen tyttärestä. Meillä pääsivät aikaa sitten lehteenkin. Pieksivät yhdessä tämän tyttären exän kun halusikin toisen tytön. Että joo, miettikääs millaista esimerkkiä ja käytöstä näytätte lapsillenne. Ne kyllä matkii teitä ja ihan huomaamattanne.

Sinäpä sen kirjoitit - mietippä miltä Savannan lapsista tuntuu - aivan mahtavaa! Äiti sekopää, strippari jolla ei ole mitään todellisuuden tajua.

Minkälaista mallia Savanna äiteineen tarjoaakaan elämästä lapsilleen? Tuuliviiri strippaaja?

Mun mielestä savanna on tasapainoton ihminen,sen perusteella mitä itsestään kirjoittaa,mielipide vaihtuu sekunnin murto-osassa,ostaa itselleen mielihyvää ja hetken tyytyväisyyden kaikenmaailman jonninjoutavalla tavaralla,omien puheidensa mukaan frigidi,strippari.Äitinsä on siellä jatkuvasti hyysäämässä kun savanna panikoi kaikesta mahdollisesta ja omaa täysin kelvottoman miehen joka ei tee paitsi mitään,tekee kaiken väärin.
Mä luulen että savannan oma esimerkki tekee sen lapsista samanlaisia ilman että meidän muiden tarvii opastaa.
Ja tämä ei ole haukkumista vaan vaan mielipide ihmisestä sen omien kirjoitusten perusteella.

Minkälaista mallia Savanna äiteineen tarjoaakaan elämästä lapsilleen? Tuuliviiri strippaaja?

Joo. On kyllä PALSTALLA antanut ailahtelijan kuvan itsestään, mutta.. mä puhuin nyt myös teistä! KAtsokaa ensteks peiliin. Ei kukaan NORMAALI ihminen hauku ketään näillä sanoilla mitä täälläkin on. Omia mielipiteitä saa toki ilmaista ja pitääkin joissan tapauksissa, mutta haukkuminen ei ole hyvää käytöstä keneltäkään. Ei missään tilaisuuksissa.

Mä luulen että savannan oma esimerkki tekee sen lapsista samanlaisia ilman että meidän muiden tarvii opastaa.
Ja tämä ei ole haukkumista vaan vaan mielipide ihmisestä sen omien kirjoitusten perusteella.

Ja sillä perusteella, mitä täällä on kerrottu, on Savanna saanut mallin omasta kodistaan :(
Mistä löytyisi se sukupolvi, joka tuon kierteen katkaisee?
Mutta kun kukjaan osallinen ei asiaa näe, kaikki jotka palstalla siitä vihjailevat ovat ilkeämielisiä kyylääjiä ja koko maailma on Savannan perhettä vastaan. Ihan turha tämäkin kommentti on, sokeus on suurin oire tuon tyyppisissä ongelmissa ja siksi niihin ei mikään hoito auta.

Joo. On kyllä PALSTALLA antanut ailahtelijan kuvan itsestään, mutta.. mä puhuin nyt myös teistä! KAtsokaa ensteks peiliin. Ei kukaan NORMAALI ihminen hauku ketään näillä sanoilla mitä täälläkin on. Omia mielipiteitä saa toki ilmaista ja pitääkin joissan tapauksissa, mutta haukkuminen ei ole hyvää käytöstä keneltäkään. Ei missään tilaisuuksissa.

Kun normaali ihminen, normaaleinen elämänarvoineen komentoi Savannan tasapainottomia toilauksia, tulee siitä väkisinkin haukkumista. Aineiston tarjoaa Savanna itse. On kyllä harvinaisen tasapainoton ihminen, eikä sen toteamiseen tarvita lääketieteen koulutusta. Normaali elämänkokemus riittää. Lapsien ja miehen kohta säälittää, kun joutuvat moisen ihmisen tempauksia kestämään. Välillä on strippiasiakkaita kotona "ystävinä", välillä ties mitä muuta. Ja lapset ja mies kaiken keskellä. Anoppi sitten solkkaa vielä pisteenä iin päällä.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja päivystyksestä?:
Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:
päivystykseen voi mennä lapsen kanssa jossei se hengitä ok. joskus ei välttis oo aikaa odotella sitä soittoa takasin :(

kyllä henki kulkee, mut silti ei se täydellisesti, ei ne päivystyksen pas***et ota noin vaan, en halua saada potkuja taas, mut jos jotain mä kyllä soitan ambulanssi

mitä potkuja?

ilman soitoa ei saa tulla, näin persestä kaikki ja yksityinen kiinni

onko tää joku vitsi? en mä ole ikinä päivystykseen soittanu etukäteen. päivystys = päivystys, sinne mennään kun ei keritä odottamaan lääkäriaikaa

potkiiko ne pois vai?

Kyl täällä Turussa potkitaan pois :( Kait ne sit ottaa suoraan sisälle jos on ihan oikeasti vaarallinen tilanne.

Alkuperäinen kirjoittaja lissu:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja päivystyksestä?:
Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:
päivystykseen voi mennä lapsen kanssa jossei se hengitä ok. joskus ei välttis oo aikaa odotella sitä soittoa takasin :(

kyllä henki kulkee, mut silti ei se täydellisesti, ei ne päivystyksen pas***et ota noin vaan, en halua saada potkuja taas, mut jos jotain mä kyllä soitan ambulanssi

mitä potkuja?

ilman soitoa ei saa tulla, näin persestä kaikki ja yksityinen kiinni

onko tää joku vitsi? en mä ole ikinä päivystykseen soittanu etukäteen. päivystys = päivystys, sinne mennään kun ei keritä odottamaan lääkäriaikaa

potkiiko ne pois vai?

Kyl täällä Turussa potkitaan pois :( Kait ne sit ottaa suoraan sisälle jos on ihan oikeasti vaarallinen tilanne.

Jos lapsella on hengitysvaikeuksia niin tietenkin pääsee sisälle.

Ja miks kaikki harmaana, eikö te osaa sen sanoa ihan mustanakin? :whistle:

Mä voin olla vaikka minkäläinen ja jos oikeasti sellainen olen, haluan sen suoraan mieheltä kuulla, eikä täältä, vaikka olenkin, se ei oikeutta hylättää koti, ei tehdä mitään kun on kaksi pientä lasta ja vielä kun on vihainen mulle jäättä lapsia kun pitää mennä päivystykseen

Mä voin olla vaikka minkäläinen ja jos oikeasti sellainen olen, haluan sen suoraan mieheltä kuulla, eikä täältä, vaikka olenkin, se ei oikeutta hylättää koti, ei tehdä mitään kun on kaksi pientä lasta ja vielä kun on vihainen mulle jäättä lapsia kun pitää mennä päivystykseen

Etkös sä ite käskenyt miestäsi häipymään??? :o Ja nyt syytät miestäsi siitä häipymisestä, eikä se siis olisikaan saanut häipyä??

Halit sulle :) Toivottavasti saatte asian selvitettyä. Keskustele, keskustele ja keskustele. Älä alennu riitelyyn, vaan keskustele.

Ja ei tätä palstaa kannata ottaa vakavasti. Mun mielestä se on täysin sairasta, että ihmiset voivat pelkän lukemansa perusteella päätellä toisesta ihmisestä ties mitä. Ottaen huomioon, että kukaan meistä ei voi varmaksi edes sanoa, että oletko sinä "oikea ihminen" :D

omasta mielestä mä kestin kauan ettei täällä mitään tapahtu, ettei se tee mitään ennen kun mä huudan hänelle, mulla nyt viime aikoina jo voimat siihen loppuivat, mä en vaan jaksa katsoa istuva miestä joka vain pelaa tai katso telkkaria ja itse ei mieti mitään, että mitä ja milloin pitää tehdä, vaikka lupasi mulle monta kerta että hän muutu

Yhteistyössä