Repiikö/riipiikö etäsuhde liikaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wiltsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja halloota jälleen;11619457:
Sinun sisälukutaito se TODELLAKIN ontuu. Ap. kirjoitti 'vuoden aikana' ja kirjoitti kanssa että mies tietää noista, mikä sai sinut luulemaan että ne olisivat olleet suhteen aikana?

Ai, vuoden aikana, siis yhteensä neljä kullia, vai lasketaanko nykyinen mukaan? Mutta ehkä tilanne ei olekaan niin dramaattinen. Kullit kuuluu ex:lle, karvakädelle, baaritutulle kovakullille ja nyxälle. Tuossahan ei olekaan sitten pettämistä, kuuluu vain yhteisöön.

Ai, vuoden aikana, siis yhteensä neljä kullia, vai lasketaanko nykyinen mukaan? Mutta ehkä tilanne ei olekaan niin dramaattinen. Kullit kuuluu ex:lle, karvakädelle, baaritutulle kovakullille ja nyxälle. Tuossahan ei olekaan sitten pettämistä, kuuluu vain yhteisöön.

Miten ajattelit, että tämä kullijuonenkäänne liittyisi jotenkin alkuperäiseen aiheeseeni?
Olen täysin rehellinen ja aito myös nykyiselle miesystävälleni.
Vaikutat silti melko fiksulta ja olet "hämmästyttävän" tarkkanäköinen.

Viimeksi muokattu:
Sun lainausmerkit on nyt ihan viturallaa....

Sähän epeli olet :) Ihmettelin sun typerää kommenttiasi tuolla toisessa ketjussa, mutta sehän onkin sun tyylisi! Tänään sulla sitten sellainen päivä, että nykykulli* on täällä stadissa ja sulla on vinkkupäivät kotosalla, missä se sitten lie.

*En voinut olla käyttämättä sinun- sanoisinko roisia kieltä, miesystävästä puhuttaessa. Millainen ihminen puhuu rakkaastaan noin? Vai onko tuo joku oma tyylilajinsa, että ollaan pääosin pelkkiä panoja. Pilluja ja kulleja.

Viimeksi muokattu:
Sun lainausmerkit on nyt ihan viturallaa....

Oisko niin, että sinä korvaat viinipöhnään menetetyn nokkeluutesi (kuvitellun) saivarteluun pilkuista. Vaan kaipa se on sama, mitä teikäläiset nussii :)

Ps. Tää vit*uileminen vaikka kuinka hauskaa(ko?) onkin, niin lopetan sen nyt, en oikein tykkää. En livenä, en virtuaalina. Jatka sinä, kun tuntuu olevan sulle mieluinen laji. Ja ettet nyt suotta pohdi millä nikeillä olen kirjoitellut tänne, niin tällä yhdellä ja olikohan se "lukija" vai mitä käytin. Heippa -jaksele :)

Viimeksi muokattu:
Sähän epeli olet :) Ihmettelin sun typerää kommenttiasi tuolla toisessa ketjussa, mutta sehän onkin sun tyylisi! Tänään sulla sitten sellainen päivä, että nykykulli* on täällä stadissa ja sulla on vinkkupäivät kotosalla, missä se sitten lie.

*En voinut olla käyttämättä sinun- sanoisinko roisia kieltä, miesystävästä puhuttaessa. Millainen ihminen puhuu rakkaastaan noin? Vai onko tuo joku oma tyylilajinsa, että ollaan pääosin pelkkiä panoja. Pilluja ja kulleja.
Nyt putosin. Ensinnäkään en ole huomannut, että olisit vittuillut. Surkea yrityksesi olla vittumainen on huvittavaa, esimerkkinä tämä "nykykulli". Olenko kirjoittanut jossain sanan "nykykulli"? Sä yrität tunkea sanoja näppikselleni ihan vaan siksi, kun sinulla on joku outo tarve roikkua minussa...

Ja tuohon viiniin. Juon viiniä pääasiassa kihlattuni kanssa viikonloppuisin; viikollakin kyllä lasillisen ruuan kanssa joka päivä. Miten sä kuvittelet, että mulla olis edes varaa juoda enempää? Lähes työttömällä yksinhuoltajaäidillä....

Viimeksi muokattu:
Nyt putosin. Ensinnäkään en ole huomannut, että olisit vittuillut. Surkea yrityksesi olla vittumainen on huvittavaa, esimerkkinä tämä "nykykulli". Olenko kirjoittanut jossain sanan "nykykulli"? Sä yrität tunkea sanoja näppikselleni ihan vaan siksi, kun sinulla on joku outo tarve roikkua minussa...

Ja tuohon viiniin. Juon viiniä pääasiassa kihlattuni kanssa viikonloppuisin; viikollakin kyllä lasillisen ruuan kanssa joka päivä. Miten sä kuvittelet, että mulla olis edes varaa juoda enempää? Lähes työttömällä yksinhuoltajaäidillä....

"Oisko niin, että sinä korvaat viinipöhnään menetetyn nokkeluutesi (kuvitellun) saivarteluun pilkuista. Vaan kaipa se on sama, mitä teikäläiset nussii :)"

En tuota ylläolevaa omaa tekstiäni pidä muuna kuin vittuiluna. Ei sovi keskustelupalstalle, eikä muuhunkaan. Laskepa itse, tai lue, kuinka viljelet kulleja ym alapäänjuttuja kun puhut "rakkaastasi". Tapansa kullakin.
Roikun perässäsi? Kirjoitin eilen 3-5 viestiä, eivätkä ne kaikki olleet sinulle. Jos katsotaan suoria vastauskertoja, niin oisko niin päin, että sinä roikut minun perässäni?

Tuo viininlipittely on todella runsasta. Sinulla on alkoholiriippuvaisuus. Se minun heittoni viinipöhnästä oli päätelmä jonkun muun kirjoituksesta... jonka luulin olevan ilkeä heitto, mutta eipä tainnut olla.

Viimeksi muokattu:
Mikä SUA mättää? Meneekö liitossasi entistä huonommin vai onko vaan kevät sekoittanut molemmat pääsi?

Roikut perässäni, siihen ei tarvi ees rivienvälilukutaitoo.

Keskustele asiallisesti, niin voin pohtia ongelmiasi. Asiallisesti.

Kuulkaas nyt ihmiset. Teitä on tässä 2 osapuolta kuten riidassa on aina oltava ja molemmat tuntuvat olevan yhtä hölmöjä
On sananlasku, jotta viisaampi lopettaa ensiksi typerehtimisen. Olisiko aika?

Viimeksi muokattu:
Kuulkaas nyt ihmiset. Teitä on tässä 2 osapuolta kuten riidassa on aina oltava ja molemmat tuntuvat olevan yhtä hölmöjä
On sananlasku, jotta viisaampi lopettaa ensiksi typerehtimisen. Olisiko aika?

En oikeasti tajua tuota ihmistä. Luulee mua ilmeisesti joksikin toiseksi. Olet oikeassa, minä lopetan osaltani tähän tämän ketjun. Ihan turha vakuutella ketään, joka on jo vainoharhaisesti päättänyt kuka olen.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä