K
Kirkonmiehet
Vieras
No en mä nyt joka paikkaan ehdi, mäkään!
Mutta tussus on valoa nopeampi!
Viimeksi muokattu:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No en mä nyt joka paikkaan ehdi, mäkään!
Mutta tussus on valoa nopeampi!
Meinaatko ihan tosissas Wiltsu, että sun alaikäisen tyttären kamat ei oo sen omia, vaan sun???
Vai ihan kalifornialainen boy frendi, kas kun ei ghanalainen kikolo.
Ei mun tarvi ees mitään meinata. Tiedän. Jos olen ostanut 5-vuotiaalle tyttärelleni luistimet, ne luistimet on mun. Jos olen ostanut 15-vuotiaalle tyttärelleni television, se telkkari on mun. Täs ei oo mistään meinaamisista kyse, vaan faktoista. Täysin eri asia on, että mä voin antaa kaiken lapsilleni ja ne saa jakaa kaiken kelle haluaa...toivottavasti jakaa, sillä maailmankaikkeus tarvii jakamista, rakkautta ja antamista.
Et tainnut nyt taaskaan löytää metsää puilta...
En koskaan valehtele.
Ne luistimet on sen tytön, vaikka olisit ne hänelle ostanut ja se telkkari on sen toisen tytön, ei sinun. Jos ostat toiselle jotain, niin kyllä se on sen toisen omaisuutta, eikä sinun. Vai meinaatko, että jos ostat lapsillesi tavaroita, niin saat ottaa ne takaisin tai antaa edelleen jollekin muulle, koska tavarat ovat sinun mielestäsi sinun. Jos ostat lahjan aikuiselle, niin onko sekin sinun...vai koskeeko tämä vain lapsia?
Voisitko tosiaan ottaa tyttärisei telkkarin tai luistimet ja antaa ne jollekin toiselle? Ja sitten selittää, että teet sen rakkaudesta, koska maailma tarvitsee jakamista ja antamista??
Mikä netti hörhö sinä olet? Mitä sinä saat toiminnastasi tällä palstalla. Joo, ihan pahan mielen jokaiselle, itsesi mukaanlukien. luulisi nyt aikuisella ihmisellä olevan edes vähän järkeä, että jättäisi tappelut tappelematta ja keskittyisi olennaiseen; olet teini käytöksestäsi päätellen vieläkin, vaikka oikea pösilö.
Alkuperäinen kirjoittaja äimän käkenä;11619073:Ihan asialliseen kommenttiin tällainen vastaus. On täällä kummallista porukkaa.
Vanhalla Rouvalla on taas kevätvaihde päällä.
Sukupuolielimet, panemiset, miesystävien ja lasten tekemisten kertominen, muiden haukkuminen toisella nikillä jne, rouvaparka kiertää samaa rataa vuodesta toiseen.
Nettipokerista, kannabiksesta ja muiden tekemistä kirjoitusvirheistä ei ole puhuttu vielä mitään.
Mutta odotellaan, kyllä niistäkin saadaan selvyys hetken kuluttua.
Hänellä on sentään sukupuolielämää, toisilla ei.
Kaikilla ihmisillä on sukupuolielämää.
Ai niinko parisuhdepalstalla teinin luistimien omistuskiista? Ihan selvästi palstan korppikotkat ovat haaskalla, taas ja etsivät kuumeisesti netistä linkkejä viltsun miehestä ja pyrkivät tuomaan hänet esille. Porukalla on päämääränä hyökätä juuri niitä kohtaan , joilla on jotakin, on se sitten omaisuutta tai mies.
Hänellä on sentään sukupuolielämää, toisilla ei.
Minä en ole kirjoittanut tähänkään ketjuun millään muulla nikillä kuin Wiltsu-nikillä. Joku selvästikin haluaa provosoida teitä lisää parjaamalla teitä ja asettumalla teitä vastaan. Minä teen sen ihan omalla nikilläni, mikäli tarvetta ilmenee.
Mut eiköhän toi alkuperäinen aihe tullut jo käsiteltyä. Jos haluatte jatkaa tässä ketjussa kinaamistanne, olkaa hyvät vaan. Käy tää siihenkin tarkoitukseen.
Ratkaisimme muuten alkuperäisen aiheeni tilanteen.
Minä olen siellä joka toinen viikonloppu torstaista maanantaihin ja mies tekee etätyötä joka toinen viikko perjantain ja maanantain, joten hän voi olla meillä torstai-illasta tiistai-aamuun. Siihen väliin ei sitten jääkään enää montaa päivää ilman yhdessäoloa, mutta niistäkin hoksasimme olla tyytyväisiä; molemmat saa niinä iltoina tehdä omia juttujaan ja harrastuksiaan.
Asioilla on tapana järjestyä... Kunhan niitä alkaa hiukan pohtia.
Olet saanut kolmea eri kullia lähiaikoina; onko teillä vapaa suhde, vai oletko pettänyt.
Veitkö miestä kuin pässiä narusta -kenen tuo idea oli?