Ei kun sori olihan siinä sen alapuolella vielä toinen.
m koti paikka jossa asui tms
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei kun sori olihan siinä sen alapuolella vielä toinen.
m koti paikka jossa asui tms
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;29092394:toi 10 puuttuu multaki
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;29092909:tunnin säbäreenit vei niin mehut, että meen nukkumaanvoin tulla aamulla kurkkiin et jos joku on ihan pahassa jumissa
Nämä on niin paskoja. Mä luovutan kun ei taaskaan tällaisesta vihjeketjusta ole pahemmin hyötyä. Tuntuu vain toisten elvistelyltä "mä olen jo näin pitkällä ja tarvitsen nyt tähän apua". Kiitos vain.
MÄ lueskelin näitä vihjeitä ja suurin osa vaikuttaa ihan kohtuullisen helpoilta jopa, mutta en vaant tajua miten tuo peli toimii![]()
no jos ei huvita kysellä apuja vaan valittaa vaan täällä ku ei osaa (lukea wikipediaa), niin sit varmaan ei kannata itkeä ettei saa vinkkejä... tää nyr oli sellanen relaatio ettei tässä jääy heti alussa jumiin vaan wikipediaa lukemalla ja yhdyssanoja käyttämällä pääs aika pitkälle. ei tääl kukaan elvistele...Kirjoita siihen oikeassa reunassa olevaan ruutuun joku sana ja paina arvaa. Toimii kyllä niinkin, että painaa vain enteriä.
Ei nuo vihjeet mua auta kun ne ovat niin pitkällä jo ja multa puuttuu välistä vaikka mitä. Ei huvita edes kysellä apua.
Mä käyn täällä lukemassa vinkkejä, yritän itse ja valitan etten osaa, koska mä en vaan osaa. Mulla on 35.7% tehty ja oon niin jumissa etten pysty enää etenemään. Luen wikipediaa, käytän googlea ja oon jopa lukenut kirjoistakin enkä pysty jatkamaan. En osaa. Vituttaa, kun muut osaa ja mä en. Kai mä vaan tyhmä olen. Kun sanotaan, että lapset ei tee muuta äideille kuin vie vaan aivotoiminnan pois. Mä oon nyt esimerkkinä mikä on tulos kun niitä lapsia tekee.:/