Relaatiot 35

  • Viestiketjun aloittaja "Addu"
  • Ensimmäinen viesti
"Eva"
voisiko joku jelppiä minua?

aasia
kiin 7
japa 14 yhd hot.

kahvi: stev... bu 3+4
sekä 15 sen alla

stephen king eddie 18

metro: 5 alas

tatuointi 19 oikea yläviisto
tatuointi alas 13

Greta: hunt.. 6
mat.. har 7

Musiikkifestivaali 7 oikea alaviisto
punro 9
hip...liik 9

näissä ruuduissa jumissa ja edelliset vinkit eivät ole avanneet sanoja mm stephen king sanaa en saa vaikka mimmosia muotoja koitan..
 
"Pelaaja"
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;29092394:
toi 10 puuttuu multaki
Ehdinkin vielä kotiin ajoissa, niin päätin jatkaa hiukan. Kiitos vinkeistä, ne auttoivat. Minua hämäsi siinä kor... tai... välisessä sanassa se, ettei yleensä ole toisen ruudun keskussanaa ollut.

Ja sen 10 sain myös vinkkien perusteella, kiitos vinkkaajalle.

Vielä pitäisi 15 sanaa jostain hakea...
 
[QUOTE="Eva";29092842]voisiko joku jelppiä minua?

aasia
kiin 7 kaupunki ja täs on kirjotusvirhe
japa 14 yhd hot.

kahvi: stev... bu 3+4 roolihahmo
sekä 15 sen alla avautuu tolla yläpuolella olevalla

stephen king eddie 18 narkkari

metro: 5 alas täsmennyssivu

tatuointi 19 oikea yläviisto löyty sieltä wikitekstistä ku luki tarkkaan
tatuointi alas 13 wikistä heti alusta löytyy

Greta: hunt.. 6 liittyy uskontoon
mat.. har 7 mikä se oli

Musiikkifestivaali 7 oikea alaviisto wikin listauksessa oli lyhyempänä muotona
punro 9
hip...liik 9

näissä ruuduissa jumissa ja edelliset vinkit eivät ole avanneet sanoja mm stephen king sanaa en saa vaikka mimmosia muotoja koitan..[/QUOTE]

tossa jotain mitä muistin ulkomuistista
 
"Pelaaja"
[QUOTE="Eva";29092842]voisiko joku jelppiä minua?

aasia
kiin 7 kaupunki
japa 14 yhd hot. japanilaisilla on tällainen erikoinen hot....

kahvi: stev... bu 3+4 roolinimi Reservoir dogsissa, muista piste nimessä, vinkkarin jo aiemmin
sekä 15 sen alla kun saat tuon edellisen niin tämä on ihan selvä

stephen king eddie 18

metro: 5 alas wikin täsmennyssivulla on

tatuointi 19 oikea yläviisto vinkkasin jo aiemmin
tatuointi alas 13 mitä se tatuointi on

Greta: hunt.. 6 islaminuskoisissa maissa sama
mat.. har 7 kumpi, niitä on kaksi, joista toinen ammatti ja toinen sanan merkitys

Musiikkifestivaali 7 oikea alaviisto löytyy kiertäen kun pääset toista kautta sinne, muuten ei kykene vinkkaamaan
punro 9 bändi joka siellä on ollut
hip...liik 9 tätä ne poltti

näissä ruuduissa jumissa ja edelliset vinkit eivät ole avanneet sanoja mm stephen king sanaa en saa vaikka mimmosia muotoja koitan..[/QUOTE]

Tuossa joitakin.
 
"Pelaaja"
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;29092909:
tunnin säbäreenit vei niin mehut, että meen nukkumaan :) voin tulla aamulla kurkkiin et jos joku on ihan pahassa jumissa
Kiva jos tulet, koska olen taas jumissa. Pari ruutua on vielä kesken.

Leijona:

Elä... 10 ja 11 sanat hukassa
Pii... ja Lin... väliset 13 ja 7 sanat hukassa

Sanonta:

ilm... 12
lin... 11
 
"Pelaaja"
Nyt löysin kaikki muut paitsi ruudust Leijona:

Pii... ja Lin... väliset 13 ja 7

ja ihan tyhjää lyö, en keksi yhtään mitään.

Auttakaa nyt joku, että pääsen loppuun! Please!
 
[QUOTE="Pelaaja";29093066]Nyt löysin kaikki muut paitsi ruudust Leijona:

Pii... ja Lin... väliset 13 ja 7

ja ihan tyhjää lyö, en keksi yhtään mitään.

Auttakaa nyt joku, että pääsen loppuun! Please![/QUOTE]

13 on lin.. joka alkaa sanalla pii.. ja 7 on se loppuosa siitä sit uudestaan.
 
Dix
Voi että kun pitäisi yrittää säästellä, ettei heti tekisi koko relaatiota muutamassa päivässä! Seuraavaa saa kuitenkin sitten odottaa :) Nyt vielä muutama kymmentä sanaa puuttuu. On ollut niin kiva relaatio, että sujuvasti on edistynyt kun on tähän koneen äärelle istahtanut! Toki monia jumeja on, mutta niin kuuluukin.

Tässä ruutujensa viimeisiä sanoja, jotka eivät aukea:
AASIA
jap.. ja hot... yhdistävä 14

KAHVI
kahvil... 9 (vasemman reunan tuntumassa)

LIITTOVALTIO
huutok... ja yhd.... 4

TATUOINTI
bo...mo... 8

GRETA
suuk... 10+6

JANE AUSTEN
laisk... 11

ISKELMÄ
roc... 8 alareunassa

Ja voi olla ihan rautalankavinkkejä, nämä eivät hevillä aukene :D
 
Kertokaahan kun en ymmärrä, että miten saan ylipäätään aktivoitua sen kirjoitusruudun? Tuossa aloitussivulla Stephen King- ruutu on aktivoituna, ja kirjoitetaanko siihen oikealle "Arvaa" -ruutuun jotakin, vai pitääkö ensin klikata joku aktiiviseksi? Miten tämä peli aloitetaan, siis ei sääntöjen puolesta vaan teknisesti?
 
Miina Mii
Nämä on niin paskoja. Mä luovutan kun ei taaskaan tällaisesta vihjeketjusta ole pahemmin hyötyä. Tuntuu vain toisten elvistelyltä "mä olen jo näin pitkällä ja tarvitsen nyt tähän apua". Kiitos vain.
 
Miina Mii
MÄ lueskelin näitä vihjeitä ja suurin osa vaikuttaa ihan kohtuullisen helpoilta jopa, mutta en vaant tajua miten tuo peli toimii:D
Kirjoita siihen oikeassa reunassa olevaan ruutuun joku sana ja paina arvaa. Toimii kyllä niinkin, että painaa vain enteriä.

Ei nuo vihjeet mua auta kun ne ovat niin pitkällä jo ja multa puuttuu välistä vaikka mitä. Ei huvita edes kysellä apua.
 
Kirjoita siihen oikeassa reunassa olevaan ruutuun joku sana ja paina arvaa. Toimii kyllä niinkin, että painaa vain enteriä.

Ei nuo vihjeet mua auta kun ne ovat niin pitkällä jo ja multa puuttuu välistä vaikka mitä. Ei huvita edes kysellä apua.
no jos ei huvita kysellä apuja vaan valittaa vaan täällä ku ei osaa (lukea wikipediaa), niin sit varmaan ei kannata itkeä ettei saa vinkkejä... tää nyr oli sellanen relaatio ettei tässä jääy heti alussa jumiin vaan wikipediaa lukemalla ja yhdyssanoja käyttämällä pääs aika pitkälle. ei tääl kukaan elvistele...
 
---
Mä käyn täällä lukemassa vinkkejä, yritän itse ja valitan etten osaa, koska mä en vaan osaa. Mulla on 35.7% tehty ja oon niin jumissa etten pysty enää etenemään. Luen wikipediaa, käytän googlea ja oon jopa lukenut kirjoistakin enkä pysty jatkamaan. En osaa. Vituttaa, kun muut osaa ja mä en. Kai mä vaan tyhmä olen. Kun sanotaan, että lapset ei tee muuta äideille kuin vie vaan aivotoiminnan pois. Mä oon nyt esimerkkinä mikä on tulos kun niitä lapsia tekee.:/
 
"Eva"
Saisiko jälkijunassa tuleva apuja ylämäkiin kun täydellistä jumitusta?

Aasia : kiin 7 kaupunki pitäs olla mutten saa mtn meneen voisko kaupunkin ekaa kirj paljastaa niin vois etsiä oikeata jos tässä on kerta kirjotusmokakin mukana?

stephen king eddie 18 - lääke,huume, tms vuus sanat ei mene joten voisko saada hieman rautalangan tynkää tähän mitä ja missä muodossa vaaditaan?

tatuointi 19 - tähän ei ole vielä löytynyt oikeata sanaa wikin teksteistä,missä kappaleessa ks mainitaan?
ruum 12

Greta Mat har 7 alas oikeanpuoleinen
suuk 10+6

Musafestarit; 7 oikeaviisto alas kohti riklaa
riko 16
ri..nen 7

Kauppakeskus
alas 8+8+8+2
pia 6
kauppa 11
kauppa 10

Liittovaltio: yhdval 4
yhdval 6

Pasifismi:
pääsanasta 12 sekä 9 alas?
sota 7
so ja.r 6+9

Sairaus:
pääsanasta 7,9,15,11 ja 4 sairaudet?
 
Mä käyn täällä lukemassa vinkkejä, yritän itse ja valitan etten osaa, koska mä en vaan osaa. Mulla on 35.7% tehty ja oon niin jumissa etten pysty enää etenemään. Luen wikipediaa, käytän googlea ja oon jopa lukenut kirjoistakin enkä pysty jatkamaan. En osaa. Vituttaa, kun muut osaa ja mä en. Kai mä vaan tyhmä olen. Kun sanotaan, että lapset ei tee muuta äideille kuin vie vaan aivotoiminnan pois. Mä oon nyt esimerkkinä mikä on tulos kun niitä lapsia tekee.:/
mutta vinkkejä saa jos kysyy :)
se ei auta jos vaan valittaa ja sit sanoo ettei viitti ees kysyä vinkkejä
 
[QUOTE="Eva";29093638]Saisiko jälkijunassa tuleva apuja ylämäkiin kun täydellistä jumitusta?

Aasia : kiin 7 kaupunki pitäs olla mutten saa mtn meneen voisko kaupunkin ekaa kirj paljastaa niin vois etsiä oikeata jos tässä on kerta kirjotusmokakin mukana? S:llä alkaa (sieltä lopusta puuttuu yks h)

stephen king eddie 18 - lääke,huume, tms vuus sanat ei mene joten voisko saada hieman rautalangan tynkää tähän mitä ja missä muodossa vaaditaan? mikä huume? ;)

tatuointi 19 - tähän ei ole vielä löytynyt oikeata sanaa wikin teksteistä,missä kappaleessa ks mainitaan?Tatuointi – Wikipedia
ruum 12 mikä sille tehään

Greta Mat har 7 alas oikeanpuoleinen
suuk 10+6 entiseltä nimeltää rasistinen siks nimi muuttu

Musafestarit; 7 oikeaviisto alas kohti riklaa tää löyty siitä wikilistauksesta lyhyenä muotona (eli ilman rock-päätettä)
riko 16 tää aukee kyl toista kautta helposti
ri..nen 7 ja tääki aukee heti ku on toisesta suunnasta sana, liittyy erääseen maahan aika tiiviisti

Kauppakeskus
alas 8+8+8+2
pia 6 mitä kieltä (ja sit saat auki ton ylemmän)
kauppa 11 täällä saa pitää kovaa ääntä
kauppa 10 esim. anttila

Liittovaltio: yhdval 4 ku saat ton kau... 11 niin saat tän
yhdval 6 ... ja tän ku keksit ton kau.. 10

Pasifismi:
pääsanasta 12 sekä 9 alas? kuvasta löytyy 12 ja 9 on se henkilö joka kannattaa aatetta
sota 7 mikä seuraa yleensä sodasta
so ja.r 6+9 täsmennyssivu

Sairaus:
pääsanasta 7,9,15,11 ja 4 sairaudet? siel on yks sairaus, sit 2 sairausalkuista sanaa, minkä perusteella määritellään mikä sairaus on kyseessä, vastakohta, tieteenala [/QUOTE]

tossapa jotain, toivottavasti auttaa
 

Yhteistyössä