Relaatiot 35

  • Viestiketjun aloittaja "Addu"
  • Ensimmäinen viesti
"Pelaaja"
[QUOTE="vieras";29094322]Olisko vinkkiä tuohon nukkekoti 9? samoin ilm.. 8776 puuttuu vielä.[/QUOTE]

Se 8776 on se toisessa ruudussa oleva latinankielinen lause suomeksi sellaisessa muodossa, jossa on yksi sana enemmän kuin yleensä suomennetussa lauseessa. Se löytyy sen MGM-firman suomenkielisesta wikistä tuossa muodossa.
 
---
Mä oon istunut 2h läppärin edessä ja miettinyt relaatiota ja edelleen olen samassa kohdassa missä olin aamulla. 35.7% edelleen pelin läpäisy. Tämä meni mulla jo itkuksi kirjaimellisesti, leluauto lensi lattialle kiukussa ihan vaan kun kaikki osaa ja minä en ymmärrä miksi edes käyn täällä katsomassa saisinko apuja, kun tästä ei tule kuin paha mieli. Onnea teille, jotka pärjäätte.
 
"Pelaaja"
Mä oon istunut 2h läppärin edessä ja miettinyt relaatiota ja edelleen olen samassa kohdassa missä olin aamulla. 35.7% edelleen pelin läpäisy. Tämä meni mulla jo itkuksi kirjaimellisesti, leluauto lensi lattialle kiukussa ihan vaan kun kaikki osaa ja minä en ymmärrä miksi edes käyn täällä katsomassa saisinko apuja, kun tästä ei tule kuin paha mieli. Onnea teille, jotka pärjäätte.
Jos katsot aikaisempia relaatioita, niin huomaat että pelaajia on ollut paljon enemmän kuin ratkaisijoita. Eli kaikki eivät suinkaan osaa tai jaksa.

Kysy nyt joitain kohtia missä olet jumissa, niin katsotaan josko apua saisit. Muutama sana kerrallaan. Mikä tahansa sana voi olla sellainen, että kun sen keksii niin voi päästä vaikka kuinka paljon eteenpäin.
 
---
Koko vitun relaatio. Mutta kiitos tarjouksesta. Jos mulle ei sano mikä se sana on nimeltään mitä siihen kohtaan haetaan, niin en tajua. Ei nämä teidän vinkit mene perille. Olen vaan ihan ulalla siitä. Joku kahviruutukin. Ei hyväksy mitään mitä siihen koittaa tarjota.

Mutta opinpa, että How i met ypur mother on ilmeisesti joku typerä tv-sarja.

Nyt mulla sentään on pärekori olkkarin nurkassa minne voin heittää raivonpuuskassani phmoleluja etten rikkoisi enää yhtäkään lapsen autoa. Onneksi pentu oli nukkumassa.
 
Koko vitun relaatio. Mutta kiitos tarjouksesta. Jos mulle ei sano mikä se sana on nimeltään mitä siihen kohtaan haetaan, niin en tajua. Ei nämä teidän vinkit mene perille. Olen vaan ihan ulalla siitä. Joku kahviruutukin. Ei hyväksy mitään mitä siihen koittaa tarjota.

Mutta opinpa, että How i met ypur mother on ilmeisesti joku typerä tv-sarja.

Nyt mulla sentään on pärekori olkkarin nurkassa minne voin heittää raivonpuuskassani phmoleluja etten rikkoisi enää yhtäkään lapsen autoa. Onneksi pentu oli nukkumassa.
mutta pitäisköhän sun ite laittaa tänne niitä sanoja joihin kaipaat jatkoa? ei me voida tietää mitkä kohdat jumittaa, ei mitenkään, jos et kerro
 
"Pelaaja"
No, tarjottu on. Ihan samanlaisia ajatuksia oli aikanaan kun ensimmäistä näistä tein. Mutta vähitellen oppi, ja oppi myös ymmärtämään täällä annettuja vihjeitä.

Mut hei, ei näitä mikään pakko ole tehdä jos hankalalta tuntuu. Maailma on täynnä erilaisia juttuja mitä voi puuhata. Jos yksi ei tunnu omalta, niin tekee sitten jotain muuta.

Hyvää jatkoa joka tapauksessa :)
 
Koko vitun relaatio. Mutta kiitos tarjouksesta. Jos mulle ei sano mikä se sana on nimeltään mitä siihen kohtaan haetaan, niin en tajua. Ei nämä teidän vinkit mene perille. Olen vaan ihan ulalla siitä. Joku kahviruutukin. Ei hyväksy mitään mitä siihen koittaa tarjota.

Mutta opinpa, että How i met ypur mother on ilmeisesti joku typerä tv-sarja.

Nyt mulla sentään on pärekori olkkarin nurkassa minne voin heittää raivonpuuskassani phmoleluja etten rikkoisi enää yhtäkään lapsen autoa. Onneksi pentu oli nukkumassa.
ja ehkä on parempiki jos ei ees tee näitä jos noin raivostuttaa, että pitää tavaroita paiskoa ja meille kiukutella :O

ne kahvisanat on kahvilajeja, siis tyyliin espresso jne.
 
  • Tykkää
Reactions: Tikuliina
---
Esim sairausruutu -> melkeinpä kaikki.
kahvi -> melkeinpä kaikki
pasifismi->melkein kaikki
metro -> melkinpä kaikki

Jos apua haluatte antaa, niin jättäkää vinkit sikseen ja heitelkää niitä sanoja, mitä sinne pitäisi mahtua.
 
"Eva"
Esim sairausruutu -> melkeinpä kaikki.
kahvi -> melkeinpä kaikki
pasifismi->melkein kaikki
metro -> melkinpä kaikki

Jos apua haluatte antaa, niin jättäkää vinkit sikseen ja heitelkää niitä sanoja, mitä sinne pitäisi mahtua.
Pelin tarkoitus ei ole että annetaan suoraan sanat eteen vaan niitä vihjataan jos ei pelaaja/t keksi,jotta pelin mielenkiinto pysyy yllä.

ja Kahvi ruudun pääsanasta lähteviä sanoja on mm
missä kahvia voi ostaa?
erilaisia kahveita esim yllämainittu espresso (tosin ei ole pelissä haettu sana) vaan samankaltaisia.

Wikissä kannattaa koittaa etsiä pelkkä "kahvi" sanalla
tai *kahvi (tarkoittaa et kahvi sana on sillon sanan/sanojen perässä)
tai kahvi* (ja kahvi esiintyy tällöin sanan/sanojen edessä).
Välillä toki joutuu käyttämään myös googlea..
 
Esim sairausruutu -> melkeinpä kaikki.
kahvi -> melkeinpä kaikki
pasifismi->melkein kaikki
metro -> melkinpä kaikki

Jos apua haluatte antaa, niin jättäkää vinkit sikseen ja heitelkää niitä sanoja, mitä sinne pitäisi mahtua.
mutta kun tapana ei ole antaa sanoja suoraan, menee maku koko hommasta jos suoria vastauksia aletaan antamaan... pasifismiinki löytyy wikipediasta melkeen kaikki tarvittavat sanat suoraan, myös kuvatekstit kannattaa lukea...

Rauhanaate – Wikipedia
 
"Hellevi"
Mä en keksi metrosta yhtään mitään. :( Mä olen todella huono näissä, mutta tämä on ensimmäinen jossa olen edennyt edes johonkin. Stephen King-ruudusta puuttuu se her...rii... lähtevä 15 ja Ro...De lähtevä 6. En keksi niihin yhtään mitään.
 
"Hellevi"
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;29094691:
mutta kun tapana ei ole antaa sanoja suoraan, menee maku koko hommasta jos suoria vastauksia aletaan antamaan... pasifismiinki löytyy wikipediasta melkeen kaikki tarvittavat sanat suoraan, myös kuvatekstit kannattaa lukea...

Rauhanaate – Wikipedia
Kyllä menee maku jos ei saa paljon mitään auki eikä teiltä edes välillä saa yhtä kokonaista sanaa, että pääsisi eteenpäin. Helppo se on teidän sanoa jotka osaatte näitä tehdä ja pääsette aina läpi. Itsellä tulee vain turhautuminen eikä apua saa. Monet vihjeistä kun on ihan turhia.
 
--
Ei ole hyväksynyt ainakaan multa rauhanaatteen kohdalla mitään sanoja mitä oon ehdottanut. Jotkut joo, mutta sitten nuo kaksosaset sanat.

Ymmärrän kyllä jos joku ei halua suoria vastauksia, mutta mä itse toimin niin, että joku suoraan annettu vastaus voi auttaa järkeistään eteenpäin. Mut edelleen oon samassa kohtaa ja tää tulee tästä tuskin etenemäänkään.

Englanninkielisi wikipediasivustoja en ole edes lukenut, koska en sitä kieltä ymmärrä.
 
[QUOTE="Hellevi";29094697]Mä en keksi metrosta yhtään mitään. :( Mä olen todella huono näissä, mutta tämä on ensimmäinen jossa olen edennyt edes johonkin. Stephen King-ruudusta puuttuu se her...rii... lähtevä 15 ja Ro...De lähtevä 6. En keksi niihin yhtään mitään.[/QUOTE]

täsmennyssivulta löytyy jotain, ja kaikissa muissa pääsanoista lähtevissä on se metro-sana paitsi siinä 5-kirjaimisessa :)
 
"Eva"
[QUOTE="Hellevi";29094697]Mä en keksi metrosta yhtään mitään. :( Mä olen todella huono näissä, mutta tämä on ensimmäinen jossa olen edennyt edes johonkin. Stephen King-ruudusta puuttuu se her...rii... lähtevä 15 ja Ro...De lähtevä 6. En keksi niihin yhtään mitään.[/QUOTE]

stephen king: her... rii.. se on uus- loppuinen olet ihan lähellä oikeata sanaa.
ro de enkkuwikistä itse löysin tuon 6 kirj, on ekalla rivillä,ole tarkka.

Metro:
3 sanoista on "metro" alkuisia ja loput taisi löytyä wikin metro-täsmennys sivulta.
 
Ei ole hyväksynyt ainakaan multa rauhanaatteen kohdalla mitään sanoja mitä oon ehdottanut. Jotkut joo, mutta sitten nuo kaksosaset sanat.

Ymmärrän kyllä jos joku ei halua suoria vastauksia, mutta mä itse toimin niin, että joku suoraan annettu vastaus voi auttaa järkeistään eteenpäin. Mut edelleen oon samassa kohtaa ja tää tulee tästä tuskin etenemäänkään.

Englanninkielisi wikipediasivustoja en ole edes lukenut, koska en sitä kieltä ymmärrä.
no kokeilepa nimiä niihin kaksosaisiin vaikka...
 
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;29094719:
no kokeilepa nimiä niihin kaksosaisiin vaikka...
ja siellä wikisivulla jonka linkin sulle annoin on alhaalla kohta katso myös, niihin linkkeihin silloin kannattaa myös kurkata, tai kokeilla vaikka niitä sanoja sinne relaatioon...

mut nyt mää lähen päiväunille ennen ku sanon jolleki jotain rumasti
 
"Hellevi"
[QUOTE="Eva";29094717]stephen king: her... rii.. se on uus- loppuinen olet ihan lähellä oikeata sanaa.
ro de enkkuwikistä itse löysin tuon 6 kirj, on ekalla rivillä,ole tarkka.

Metro:
3 sanoista on "metro" alkuisia ja loput taisi löytyä wikin metro-täsmennys sivulta.[/QUOTE]

Kiitos! Keksin heti nuo! Nyt on ensimmäinen ruutu ok koskaan! En ole siis ikinä saanut yhtäkää ruutua missään relaatiossa valmiiksi. En toki ole läheskään kaikkia pelannut. Tämä on kuitenkin edennyt nyt pisimmälle. :)
 

Yhteistyössä