relaatiot 21

ratkomaan
Mä tulen mukaan kans. Vaikka onkin muuta ohjelmaa kovasti, niin ei ihan ehdi täysillä keskittymään vaan tähän :) 23 sanaa koossa eikä mikään aukia mihinkään päin, mutta jatkellaan...!
 
"Santsu"
No niinpä tietyt, 42 on 42 :D.

Onko kellään ammattiruudussa ammatteja, muita kuin se alaspäin menevä? Tai sitten vinkkiä siihen mitä ne siitä alaspäin menevästä aukeavat on? Nimiä? Jostain sarjoista vai häh?
 
"xyz"
[QUOTE="Santsu";23082830]Se löytyi wikistä. Mikä se tyyppi on? Lukee heti wikin alussa.[/QUOTE]

No niinpä tietenkin. En jotenkin osannut pikaselailulla juuri tuota sanaa poimia. :) Mulla puuttuu kans ammateista ne ylöspäin lähtevät kympit.
 
"Santsu"
Se on yks tv-ohjelma. Löytyi Wikistä täsmennyssivulta muistaakseni.

Mä oon ihan jumissa. En keksi mitään mihinkään. PÖH.

Tilanne ois tämä:
? ? ? ?
? 10 10 ?
? ? 7 ?
? 7 9 5


Kysytään nyt vaikka tosta aloitusruudusta:

LKL: 18 ja 12+8
LV -> V: siitä lähtevät kaikki kolme, ei mitään hajua mitä voi olla
Luku: 8 ja 9

Siinä nyt alkuun jos joku osais auttaa.
 
"xyz"
[QUOTE="Santsu";23083033]

Kysytään nyt vaikka tosta aloitusruudusta:

LKL: 18 ja 12+8
LV -> V: siitä lähtevät kaikki kolme, ei mitään hajua mitä voi olla
Luku: 8 ja 9

Siinä nyt alkuun jos joku osais auttaa.[/QUOTE]

Ekat puuttuu multakin.
V: Sinä v kun sinulta k... Eli K.
Luku 9: esim 4/5.
 
"xyz"
[QUOTE="Santsu";23083085]Tattis, vähän pääs taas eteenpäin, mut jotenkin nyt tökkii. Köln ruudun kanssa tässä taistellut viime hetket.[/QUOTE]

Mulla ei tuollaista edes ole vielä. Internetruutu on kiva. Siitä puuttuis alkusanoista enää 15 ylös. Internetin yläpuolinen ruutu ei taas ole lempiaiheitani. :p
 
"ruu"
[QUOTE="xyz";23083110]Mulla ei tuollaista edes ole vielä. Internetruutu on kiva. Siitä puuttuis alkusanoista enää 15 ylös. Internetin yläpuolinen ruutu ei taas ole lempiaiheitani. :p[/QUOTE]

miiten pääsit internet ruutuun ?
 

Yhteistyössä