relaatiot 21

ratkomaan
Santsu: 18 on nimitys sellaselle, joka liftaa (useammassa kohtaa tää sana näky wikissä)
12+8 on sellanen, mikä tää "kokonaisuus" on, kolme osaa, mut kumminkin onkin enempi kun kolme :)
 
"Santsu"
Niin ja siis siinä välissä on vielä Aika ruutu, ennen kuin pääsee EU:hun.

Mites täyttä muilla on tuolla ajassa? Multa puuttuu kolme sekä oikealle että vasemmalle.
 
"xyz"
[QUOTE="Santsu";23083226]Niin ja siis siinä välissä on vielä Aika ruutu, ennen kuin pääsee EU:hun.

Mites täyttä muilla on tuolla ajassa? Multa puuttuu kolme sekä oikealle että vasemmalle.[/QUOTE]

Mulla myös. :D
 
"Santsu"
"Pääsanasta 10-7"
Mikä se 42 oli LKL kirjassa? Mä taisin löytää googlella.

"LKL 12-8"
Tähän olikin jo vinkki, että mikä se kirjasarja on? Maailman ainoa tällainen? Eli vaikka on viisi osaa niin kutsutaan trilogiaksi.

"Ja ylöspäin lähteen pitkän jälkeen 8"

Ei tietoa, saa vinkata mullekin.

Lisäksi mikä on pitkän jälkeen oikealle viiden mittaisen jälkeen oleva 8, joka yhdistyy ammattiruutuun?`Olipas monimutkainen kysymys...
 
ST
[QUOTE="Santsu";23083344]"Pääsanasta 10-7"
Mikä se 42 oli LKL kirjassa? Mä taisin löytää googlella.

"LKL 12-8"
Tähän olikin jo vinkki, että mikä se kirjasarja on? Maailman ainoa tällainen? Eli vaikka on viisi osaa niin kutsutaan trilogiaksi.

"Ja ylöspäin lähteen pitkän jälkeen 8"

Ei tietoa, saa vinkata mullekin.

Lisäksi mikä on pitkän jälkeen oikealle viiden mittaisen jälkeen oleva 8, joka yhdistyy ammattiruutuun?`Olipas monimutkainen kysymys...[/QUOTE]

Kiitos, koitan etsiä vihjeillä :)

Vinkkinä sinulle "tuplat"
 
"Santsu"
Se on kaupunki/kylä. Mulla ainakin tulee se aina ekana mieleen kun puhutaan aikavyöhykkeistä. On mainittu siellä Wikissäkin (ja siitä löytyy myös se toinen 3 kirjaiminen).

Löysin vihdoin sen beethovenin ja TÖKKII.
 
"ruu"
[QUOTE="Santsu";23083485]Se on kaupunki/kylä. Mulla ainakin tulee se aina ekana mieleen kun puhutaan aikavyöhykkeistä. On mainittu siellä Wikissäkin (ja siitä löytyy myös se toinen 3 kirjaiminen).

Löysin vihdoin sen beethovenin ja TÖKKII.[/QUOTE]

voin auttaa, kun autoit minua UTC:ssä
mitä puuttuu ?
 

Yhteistyössä