mulle annettiin vinkkinä et noi 2 ja sanan kans googleentv ruudussa, mikä yhdistää BV:n ja MP:n?
mulle annettiin vinkkinä et noi 2 ja sanan kans googleentv ruudussa, mikä yhdistää BV:n ja MP:n?
Kaytä tuota ? nappulan vieressä olebaa alinta heittomerkkiä.miten tuo punk'd pitää kirjoitaa ??????????
ei auta mikään kirjoitusasu tai kopiointi
Olispa het tajunnut etsiä vaan suomeksiAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23851258:mulle annettiin vinkkinä et noi 2 ja sanan kans googleen
Yks levyistä.varmasti hyvin helppo, mutta ei osu mukst silmään :
Bon Jovista alaspäin 5+4 ?
Kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23851149:ollos hyvä
bändin yksi iso slovari hittiYks levyistä.
Mut mikä se 6 siinä vasemmalla puolella on?
Höh, miks en tajunnu! Kiitti! Nyt se soi sitten loppupäivän päässä...bändin yksi iso slovari hitti
Se on kanssa kappale, löyty jostain kokoelmalevyltä, muistelisin.Yks levyistä.
Mut mikä se 6 siinä vasemmalla puolella on?
teet niistä kahesta sanasta yhdyssananKiitos!
Mutta mun google ei kyllä tiedä ih.. ja ko... väliviivallista, jotain lisävinkkiä? Tanssikoulua, osteopatinan ihmettä ja muuta vaan löytyy.
Tunnenpa taas itseni tyhmäksi...Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23851411:teet niistä kahesta sanasta yhdyssanan
Kerran vuodessa on sellaiset, kutsulistalla suuria heppuja.JUHLA jumittaa minulla pahasti ..
Saisko pääsanasta vasemmalle 12 ja 16 vihjeitä ?
RIP..J.. yläviisto oikee 10 ?
HÄ.. ylös 7 ja alas 5 ,sekä alas 10 (tähän on vastasanakin toisesta ruudusta ja periaatteessa tiedän kai mitä haetaan takaa.. )
pitää taas poistua... ne 2 sanaa uupuu edelleenKysellään taas, kun ei aukea
Aloitus-ruudussa
Peu.... 7 kuka sitä käyttää, ku tarvii kyytiä
Vi...H.... 4 se joukonjohtaja tuossa sarjassa
Re... 6 nukkumispaikka
U.. t......k..... 7-8 UFO tutummin
siinä ainoa minkä tiijän.Kysellään taas, kun ei aukea
Aloitus-ruudussa
Peu.... 7
Vi...H.... 4 tää on peukaloisten retkistä erään vi..h.. "nimi"..
.
Re... 6
U.. t......k..... 7-8
löytyykö muka v..h.. nimi jostain ? niin vähän tarinasta löytyy netistä. Itse en ko. kirjaa ole koskaan laspille lukenutsiinä ainoa minkä tiijän.
no heh heh, jotenkin kuvittelin et paikka kirjoitetaan erikseen...pöljä minäno se 9 ei ole ainakaan hesburger