Relaatiot 26

Olette saaneet jo LASTENOHJELMA ruutuuns sille värille jatkoja oikeelle ? Vinkkejä ? en tajua tuosta tekijän kilpikonna-pehmolelu -vihjeestä.
En ole koko ruudussa (mahtaneeko olla tuo peukaloisen retket ruudun yläpuolella?), mutta ainakin eräällä vihreällä kilpikonnalla on sininen kilpikonna pehmolelu. lastenohjelman nimi on sama kun tämän kilpikonnan.

Et osaisi kertoa mikä on peukaloisen retket NH:sta 4 ylöstäin?
 
En ole koko ruudussa (mahtaneeko olla tuo peukaloisen retket ruudun yläpuolella?), mutta ainakin eräällä vihreällä kilpikonnalla on sininen kilpikonna pehmolelu. lastenohjelman nimi on sama kun tämän kilpikonnan.

Et osaisi kertoa mikä on peukaloisen retket NH:sta 4 ylöstäin?
minulta uupuu myös tuo kysymäsi 4.
tuosta kilpikonnasta en tajua tuota kysymääni.
*muoksÄ tajusimpas. :)
 
Viimeksi muokattu:
vieras_tanja
[QUOTE="Tinsku";23849943]kirjoitanpa tähänkin relaatiot 26-ketjuun.. eli pelasin itse relaationi läpi ja huomasin harmikseni, että oman mogani takia vasemman yläruudun vasen yläkulma on jäänyt tekemättä, sanoja olisi pitänyt olla enemmän...

toivottavasti tykkäsitte, itse ainakin nautin relaation tekemisestä :)[/QUOTE]

Eli onkos ny sit niin, ettei tää "valmistu" ikinä? Mulla on valmiina 285/290 sanaa, mutta kaikki ruudut on ok eikä mihinkään enää saa mitään. Höh.

Ihan kiva relaatio, aika helppo kun ekaa kertaa en tarvinnut apua ennenkuin tässä vaiheessa :D
 
"Tinsku"
Eli onkos ny sit niin, ettei tää "valmistu" ikinä? Mulla on valmiina 285/290 sanaa, mutta kaikki ruudut on ok eikä mihinkään enää saa mitään. Höh.

Ihan kiva relaatio, aika helppo kun ekaa kertaa en tarvinnut apua ennenkuin tässä vaiheessa :D
en osaa sanoa, mutta hyvin mahdollista. muistaakseni neljä sanaa sieltä vasemmasta yläkulmasta taitaa puuttua :(

tarkoitukseni oli tehdä relaatio jossa ei tarvis wikittää ihan koko ajan, toivottavasti edes jotenkin onnistuin :) itseä ärsytti ne relaatiot missä oli ihan ihmeellisiä juttuja ja piti etsimällä etsiä... :)
 
ST
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23850976:
eläimistä puuttuu se 11 yhdistyvä 10 (alempi) ja ham... 11

jos ymmärsin mitä hait niin se on se A... T... suomeksi, löyty ku laitoin googleen molemmat yhdistyvät
Vinkkinä 10, sika. Ja helpottavana, siinä yläpuolella on toisenlaiset sellaiset, ja tällä toisenlaiset. Ja 11, itämainen tuoksu.
 
ST
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23851114:
toi 11 sikaan liittyvä mulla siis on mut se siel oikeella oleva 11 puuttuu joka tulee ham... sanasta :)

tuota tuoksua luulin kokeilleeni, mut enpä ollu tehny sitä :D
Ham... puuttuu multakin.
Lastenohjelmissa ih.. ja ko... välistä väliviivallinen?
Ih.. -7
Pe... 7
Ko... 3
Ko...r... 12

Oisko näihin jotain vinkkejä?
 

Yhteistyössä