Relaatiot 26

"Tinsku"
oon tässä äidin koneella enkä voi alkaa tahkoa sitä relaatiota tässä kun haluan et äiti tekee sen ite ;D mutta siis siitä sinisestä lähtee sekä lastenohjelma (pääosassa karhu..) ja toinen on erään piirretyn kilpikonnahahmon sininen pehmolelu... jos en nyt ihan väärin muista ;)
 
ST
Jumittaa, jumittaa...

Eläin-ruudussa suoraan pääsanasta vasemmalle lähtevät 11,10,10 ja 9?
Twilight-ruudussa vasemmassa reunassa nor... lähtevä 5+8? Tai 5+8 lastenohjelmaan menevä väliviivallinen?
 
Jumittaa, jumittaa...

Eläin-ruudussa suoraan pääsanasta vasemmalle lähtevät 11,10,10 ja 9?
Twilight-ruudussa vasemmassa reunassa nor... lähtevä 5+8? Tai 5+8 lastenohjelmaan menevä väliviivallinen?
9 eläin on semmonen harmaa afrikanelukka :D siitä sain auki kaikki muut paitsi 10 joka liittyy 11..

nor... 5+8 aukeaa ku saat sen toisen sanan siihen, en osaa vinkata sitä :D
 
[QUOTE="Tinsku";23849943]kirjoitanpa tähänkin relaatiot 26-ketjuun.. eli pelasin itse relaationi läpi ja huomasin harmikseni, että oman mogani takia vasemman yläruudun vasen yläkulma on jäänyt tekemättä, sanoja olisi pitänyt olla enemmän...

toivottavasti tykkäsitte, itse ainakin nautin relaation tekemisestä :)[/QUOTE]

eli tästäkö johtuu et mulla on paikat vaan 4:lle sanalle (tietääkseni jatkoja ei mahdu), mut 9 sanaa puuttuu :O
 
[QUOTE="vieras2";23850475]Mulla lähtee pääsanasta tasan yksi oikee alaviisto... ei olis apuja antaa?[/QUOTE]

Kahteen kohtaan tulee erimoisia eläimiä jotka lajtellaan niiden jalkojen perusteella.
Yksi on se harmaa afrikan eläjä, sellanen pullea iso suinen.

Mikä tuo alaviistoon oikealle on, vihjettä?
 
ST
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23850375:
9 eläin on semmonen harmaa afrikanelukka :D siitä sain auki kaikki muut paitsi 10 joka liittyy 11..

nor... 5+8 aukeaa ku saat sen toisen sanan siihen, en osaa vinkata sitä :D
Kiitos!
Osaisitko vinkata mistä etsiä sitä yhdysviivallista lastenohjelmaa? Vaikka miltä vuosikymmeneltä tai kanavalta?
 
ST
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23850611:
eli multa puuttuu:

eläin 10 vasemmalle ja ham... 11
twilight: j.. b... 14
lastenohjelma: ih... 14+12

pitää hakee neiti eskarista, palaan pian asiaan :)
Samat puuttuu, ja lisäksi ah... 12, pö... 7, ja ke... 10
Loppuja puuttuvia en edes ala listaamaan :D
 
ST
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23850623:
se on yks metsässä asuva tyyppi, taitaa pyöriä vieläki pikku kakkosessa (ei ole piirretty)... ite tottunu kirjottaan sen ihan vaan etunimellä :) koitan vinkata paremmin jos et tuosta keksi, nyt pitää mennä :D
Kiitos taas! :)
 
"vieras2"
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23850611:
eli multa puuttuu:

eläin 10 vasemmalle ja ham... 11
twilight: j.. b... 14
lastenohjelma: ih... 14+12

pitää hakee neiti eskarista, palaan pian asiaan :)
Lastenohjelma: ih... 14+12 löysin kun kirjoitin ihme googleen, oliskohan ollu neljäs otsikko mistä sen pongasin :)
 

Yhteistyössä