ST
Sain twilightiin 14 ja 5, eli noihin muihin jos saisi vinkkejä?Ja taas kyselen
Twilight
Suoraan 5
J....B.... 14
In...... 8
Juhlassa
Eh........ 7
Eläin
Ham..... 11
Lastenohjelmassa
Tans...... 9
Sain twilightiin 14 ja 5, eli noihin muihin jos saisi vinkkejä?Ja taas kyselen
Twilight
Suoraan 5
J....B.... 14
In...... 8
Juhlassa
Eh........ 7
Eläin
Ham..... 11
Lastenohjelmassa
Tans...... 9
mikä toi twilight 14 onJa taas kyselen
Twilight
Suoraan 5 paikka
J....B.... 14
In...... 8 rotu
Juhlassa
Eh........ 7 se leipä
Eläin
Ham..... 11
Lastenohjelmassa
Tans...... 9 aika tuore elokuva
Löytyy hepun wikistä, mutta toisella nimellä. Jonkun leffan alta löyty oikea sana, jota tässä haettiin. Alkaa mu.....Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23852014:mikä toi twilight 14 on
sen j... b... "in...rotu"Löytyy hepun wikistä, mutta toisella nimellä. Jonkun leffan alta löyty oikea sana, jota tässä haettiin. Alkaa mu.....
Saisko in..... 8 jotain lisävinkkiä? Oon kahlannu noita wikistä sivukaupalla, mutta en ole vain löytäny.
Toinen in löytyi sen pojan wikistä ja toinen sen toisella puolella olevan tytön, oisko liittynyt jompaan kumpaan vanhempaan.Löytyy hepun wikistä, mutta toisella nimellä. Jonkun leffan alta löyty oikea sana, jota tässä haettiin. Alkaa mu.....
Saisko in..... 8 jotain lisävinkkiä? Oon kahlannu noita wikistä sivukaupalla, mutta en ole vain löytäny.
Se ch.... mulla on, se toinen puuttuu.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23852118:sen j... b... "in...rotu"
kiitti tuosta heti keksin, olinki tosiaan sitä toista jo kokeillu...
enää yks sana uupuis siis
juu se on just sen j..b.. n wikistäkin löytyväSe ch.... mulla on, se toinen puuttuu.
Toinen tais olla joku laulu ja toisen keksit sitten kun on vastakappaleetrölli molemmat alas
ja oc 6+6 ( en ole ikinä katsonut ja mielestäni kokeillut kaikki mahdolliset nimet)
tuosLastenohjelma-ruudun koirar 12? Tuolla vihjattiin, että iso tapaus, mutta ei aukee, ei. Jotain näyttelyyn liittyvää? iso koirarotu
Eläin-ruudun Heppa 5? Puuttuu myös Kork 11. heppa 5 on hepan osa, 11 on lintu
Sitten niitä pappissanoja puuttuu alaspäin 10 ja siitä molemmat, jotka yhdistyy mek ja sor. onko sulla tähän yhdistyvä se e:llä alkava, siitä keksit luultavasti sen 10 ku mietit oikein tarkkaan ja siitä aukee noi 2 muutaki
Saisko apuja? Ja kiitti jo etukäteen.
Rotu.Lastenohjelma-ruudun koirar 12? Tuolla vihjattiin, että iso tapaus, mutta ei aukee, ei. Jotain näyttelyyn liittyvää?
Eläin-ruudun Heppa 5? Puuttuu myös Kork 11.
Sitten niitä pappissanoja puuttuu alaspäin 10 ja siitä molemmat, jotka yhdistyy mek ja sor.
Saisko apuja? Ja kiitti jo etukäteen.
hitsi, ei ole ristiäiset ei kastajaiset ei kastetilasuus eli mikä IHME ( puuttuu myös ihme 5-9)Rotu.
Sillä on sellanen, voidaan myös vetää .....
Siellä on sellaisia, tallustelevat vapaana.
.....me..., pappia tarvitaan toimituksessa johon kyseinen "rätti" liittyy.
wikin lastenohjelma listas oli yks tollanen siis siinä listas joka tuli ku laitto hakuun lastenohjelmalasetnohjelma 7+5+5 pääsis tässä ruudussa eteenpäin ?
vinkkejä