Relaatiot 26

ST
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23852014:
mikä toi twilight 14 on :D
Löytyy hepun wikistä, mutta toisella nimellä. Jonkun leffan alta löyty oikea sana, jota tässä haettiin. Alkaa mu.....

Saisko in..... 8 jotain lisävinkkiä? Oon kahlannu noita wikistä sivukaupalla, mutta en ole vain löytäny.
 
Löytyy hepun wikistä, mutta toisella nimellä. Jonkun leffan alta löyty oikea sana, jota tässä haettiin. Alkaa mu.....

Saisko in..... 8 jotain lisävinkkiä? Oon kahlannu noita wikistä sivukaupalla, mutta en ole vain löytäny.
sen j... b... "in...rotu"

kiitti tuosta heti keksin, olinki tosiaan sitä toista jo kokeillu...

enää yks sana uupuis siis :D
 
"Pelaaja"
[QUOTE="Tinsku";23850900]en osaa sanoa, mutta hyvin mahdollista. muistaakseni neljä sanaa sieltä vasemmasta yläkulmasta taitaa puuttua :(

tarkoitukseni oli tehdä relaatio jossa ei tarvis wikittää ihan koko ajan, toivottavasti edes jotenkin onnistuin :) itseä ärsytti ne relaatiot missä oli ihan ihmeellisiä juttuja ja piti etsimällä etsiä... :)[/QUOTE]

Ilmoittakaa nyt joku Kimmolle tuosta sanojen puuttumisesta, niin korjaa.

Miten niin ei tarvitse wikittää koko ajan? Twilight tuntematon, Bon Jovi tuntematon, Lastenohjelmia eivät kaikki katso, TV-sarjojakin on vaikka kuinka eivätkä kaikki katso kaikkia, jne. En moittiakseni sano, vaan ihan sillä, että kun ihmiset ovat erilaisia, niin ne aiheet joista joku tietää ilman wikiä paljon voivat toiselle olla ihan tuntemattomia. Olen aika lailla varma siitä, että minkään relaation tekijät eivät ole juurikaan wikittämistä tarvinneet omia relaatioita tehdessään, koska he ovat luonnollisesti osanneet ne omat aiheensa hyvin, mutta se ei tarkoita sitä etteivätkö muut tarvitsisi wikiä ja paljon. Esimerkiksi minä en tiedä monista tämän relaation aiheista juuri mitään, joten wikittää tarvitsee ja hidasta on. Mutta ei se haittaa, sillä laillahan jotain oppii.:)
 
Löytyy hepun wikistä, mutta toisella nimellä. Jonkun leffan alta löyty oikea sana, jota tässä haettiin. Alkaa mu.....

Saisko in..... 8 jotain lisävinkkiä? Oon kahlannu noita wikistä sivukaupalla, mutta en ole vain löytäny.
Toinen in löytyi sen pojan wikistä ja toinen sen toisella puolella olevan tytön, oisko liittynyt jompaan kumpaan vanhempaan.

Se 14, esim. Sam true bloodissa on sellanen. :)
 
Lastenohjelma-ruudun koirar 12? Tuolla vihjattiin, että iso tapaus, mutta ei aukee, ei. Jotain näyttelyyn liittyvää?

Eläin-ruudun Heppa 5? Puuttuu myös Kork 11.

Sitten niitä pappissanoja puuttuu alaspäin 10 ja siitä molemmat, jotka yhdistyy mek ja sor.

Saisko apuja? Ja kiitti jo etukäteen. :)
 
Lastenohjelma-ruudun koirar 12? Tuolla vihjattiin, että iso tapaus, mutta ei aukee, ei. Jotain näyttelyyn liittyvää? iso koirarotu

Eläin-ruudun Heppa 5? Puuttuu myös Kork 11. heppa 5 on hepan osa, 11 on lintu

Sitten niitä pappissanoja puuttuu alaspäin 10 ja siitä molemmat, jotka yhdistyy mek ja sor. onko sulla tähän yhdistyvä se e:llä alkava, siitä keksit luultavasti sen 10 ku mietit oikein tarkkaan ja siitä aukee noi 2 muutaki

Saisko apuja? Ja kiitti jo etukäteen. :)
tuos :)
 
ST
Lastenohjelma-ruudun koirar 12? Tuolla vihjattiin, että iso tapaus, mutta ei aukee, ei. Jotain näyttelyyn liittyvää?

Eläin-ruudun Heppa 5? Puuttuu myös Kork 11.

Sitten niitä pappissanoja puuttuu alaspäin 10 ja siitä molemmat, jotka yhdistyy mek ja sor.

Saisko apuja? Ja kiitti jo etukäteen. :)
Rotu.

Sillä on sellanen, voidaan myös vetää .....
Siellä on sellaisia, tallustelevat vapaana.

.....me..., pappia tarvitaan toimituksessa johon kyseinen "rätti" liittyy.
 
[QUOTE="tinde";23852482]hitsi, ei ole ristiäiset ei kastajaiset ei kastetilasuus eli mikä IHME ( puuttuu myös ihme 5-9)[/QUOTE]

kastetilaisuus on aika lähellä.vaihdat vain tuon "tilaisuus" tilalle vasemman reunan ylimmän ruudun pääsanan :)
 

Yhteistyössä