Relaatiot 11 julkaistu

  • Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti
kapsilainen
Alkuperäinen kirjoittaja saga:
Mitkä ne neuvostoliiton pöksyt on? Tai se naisen nimi?
Jos tarkoitat naisen nimeä viljelyskasviruudussa, niin sillä oli nimipäivä jo tänä vuonna, ja sen nimipäivänä yleensä aina lehdessä on jotain juttua siitä asiasta, mihin se nimi liittyy.

 
Ronsku
Alkuperäinen kirjoittaja saga:
Haluaisko joku antaa sen naisen nimen ekan kirjaimen? Selaillut nyt noita nimilistoja saamatta minkäänlaista ahaa-elämystä :D
mä en selannut niitä katseellani vaan kokeilin naputtamalla tohon ruutuun, aika homma mutta nää loput sanat ei tunnu helpolla löytyvän...

 
kapsilainen
Alkuperäinen kirjoittaja Ronsku:
Alkuperäinen kirjoittaja saga:
Haluaisko joku antaa sen naisen nimen ekan kirjaimen? Selaillut nyt noita nimilistoja saamatta minkäänlaista ahaa-elämystä :D
mä en selannut niitä katseellani vaan kokeilin naputtamalla tohon ruutuun, aika homma mutta nää loput sanat ei tunnu helpolla löytyvän...
Viheliäistä touhua yrittää näitä loppuja saada. Nyt jo löytyneissäkin on ollut NIIN kummallisia sanoja, ettei oo tosikaan.
 
Ronsku
Alkuperäinen kirjoittaja kapsilainen:
Viheliäistä touhua yrittää näitä loppuja saada. Nyt jo löytyneissäkin on ollut NIIN kummallisia sanoja, ettei oo tosikaan.
Todellakin. Pääsiäisenä valvoin joka 2-3:een, tänään aion olla järkevämpi ja lähteä nyt nukkuu. Ootkos sä ykkösenä / monta sanaa puuttuu?
 
kapsilainen
Alkuperäinen kirjoittaja Ronsku:
Todellakin. Pääsiäisenä valvoin joka 2-3:een, tänään aion olla järkevämpi ja lähteä nyt nukkuu. Ootkos sä ykkösenä / monta sanaa puuttuu?
9 sanaa taitaa olla hukassa, yksi vielä kokonaan piilossa jossain. Luulisin, ettei sullakaan ole niistä yhtään.
 
Ronsku
Alkuperäinen kirjoittaja kapsilainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Ronsku:
Todellakin. Pääsiäisenä valvoin joka 2-3:een, tänään aion olla järkevämpi ja lähteä nyt nukkuu. Ootkos sä ykkösenä / monta sanaa puuttuu?
9 sanaa taitaa olla hukassa, yksi vielä kokonaan piilossa jossain. Luulisin, ettei sullakaan ole niistä yhtään.
tässä mun puutteet, mikä sulta näistä löytyy?

oxford:
pirkanmaa 12
safari 9

ostokset:
kakku 10 ja 16
eväs 12
salmiakki 7
ostokset suoraan alas 8

muita yksittäisiä:
yövuoro 11
blues brothers 7+9
ylinopeus 10
 
kapsilainen
Noista löytyy tuo ostokset 8 ja safari 9. Ostokset 8 (toiselta puolen se 13-pk) on mun mielestä ihan selvä. Hankala vinkata. Safari 9:n saa siitä toisesta 9:n toiselta puolen olevasta käännettyä.
 
Ronsku
Alkuperäinen kirjoittaja kapsilainen:
Noista löytyy tuo ostokset 8 ja safari 9. Ostokset 8 (toiselta puolen se 13-pk) on mun mielestä ihan selvä. Hankala vinkata. Safari 9:n saa siitä toisesta 9:n toiselta puolen olevasta käännettyä.
Oon kokeillut hajuvesi, farmarit, erilaisia koruja ja laukkuja, muita ei tuu mieleen. Onko kyse käyttötavarasta?

Samoin safaria oon vääntänyt vaikka mitä, ihme ettei maastoasu käynyt.

Saa sanoa suoraankin, oma mielikuvitus ei enää riitä ja ihan riittävän kauan näitä on tullut pengottua :/

 
Ronsku
Alkuperäinen kirjoittaja kapsilainen:
Ronsku: Se safari on selain.
Saga: radio ja televio googlen mukaan pitävät kans sellaista ääntä.
kun ei löydy, niin ei löydy. ei wikistä, ei googlesta, enkä ole tietokonenero.

oliko toi ostokset 8 siis millainen tuote? oon kaikki omasta mielestäni pk liittyvät kokeillut, siis myös ohjelmat, musiikki sun muut...

 
Ronsku
Alkuperäinen kirjoittaja kapsilainen:
käännä englanniksi se takki siitä, niin saat jonkun tietokonesanan siihen.
Sitä ostosta ei saa ihan joka pikkukaupasta, mutta Anttilassa on niitä varten oma osastokin.
coat ??? kuten sanoin, en ole tietokonealalla, milläs kirjaimella tää alkaa? onko se sana englanniksi?

Anttilassa on kosmetiikka-osasto, top ten, vaatteet, kodintarvike, valaisimet, matot, kirjaosasto ja urheilu, kaikkia mun kokeilemia saa sieltä. Tarkentavaa? Alkukirjainta tms. CD- tai dvd-levy sopis musta parhaiten mutta tossa ei oo väliviivaa...

mun piti mennä nukkuu mut nyt nää häiritsee liikaa :(
 
Ronsku
Alkuperäinen kirjoittaja emmatiikeri:
Alkuperäinen kirjoittaja kapsilainen:
Ronsku: Se safari on selain.
Saga: radio ja televio googlen mukaan pitävät kans sellaista ääntä.
Muakin kiinnostais tietää ihan hirveästi, mitä nää on. Ei vaan millään aukea.
/EDIT Aukes se safari sittenkin :)
avaappa se sit mullekin, alkaa nimittäin evvk-henki vallata tän relaation osalta :(
 

Yhteistyössä