Relaatiot 11 julkaistu

  • Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti
Ronsku
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja kapsilainen:
Alkuperäinen kirjoittaja saga:
Maanjäristys:
Voodoo ylös 6+9 (taloudesta jotain, mutta en keksinyt)
alat vain käydä läpi mitä 9-kirjaimista google ehdottaa, kun kirjoitat alkuun voodoo
ei se mulle ehota mitään
mä sain ton kirjoittamalla googleruutuun voodoo a, voodoo b, voodoo c... ja sit sain jossain vaiheessa voodoo xxxxxxxxx, joka sopi tohon talouteen :)

 
Puuttuu vielä:

KENRAALI
Sotamies 5
Mykkäelokuva 3+6+5

RAHA
Sosialismi 11

OXFORD
Lappi 6
Lappi 12
Tsh 7 alas
Lehti 10 ylös
Safari 9

RAUTALANKA
Esp.r. 13+14
Ääni 6

OSTOKSET 8 alas
Kakku 10 ja 16
Eväs 12
Salmiakki 7
LEEVIT
Yövuoro 11
Rosa L. 11+9 ja siitä 4+9

MOHAMMED
Somalia 9
Lego 9+3

EDDIE MURPHY
BB 7+9

MAANJÄRISTYS
Haiti 10 (mä taidan olla vähän tyhmä tässä kohtaa :LOL: )

KILPI
Ylinopeus 10

SANANMUUNNOS
Posti 9 (ei irtoa sitten millään tämäkään)
 
Alkuperäinen kirjoittaja saga:
Mulle ei paista nimet eikä housut :D
ei paista ei... :kieh:

juu ja äsken en tarkottanu tuota voodoo juttua lähinnä, vaan mie oon kyselly sitä tintin pitkää jo monesti, kuten myös sitä lappi 6 (vihje lapissa on paljon ei kerro mulle mitään vaikka täällä asunki).. sekä lehti 10 on ihan hukassa (aivot käy jo säästöliekillä).. haiti 10 ja suola 8 myös (ja vinkiksi ei riitä et vihjattu aiemmin, koska jos ne olis auennu en kyselis enää :D
 
kapsilainen
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
lappi 6 (vihje lapissa on paljon ei kerro mulle mitään vaikka täällä asunki).. sekä lehti 10 on ihan hukassa (aivot käy jo säästöliekillä).. haiti 10 ja suola 8 myös (ja vinkiksi ei riitä et vihjattu aiemmin, koska jos ne olis auennu en kyselis enää :D
Älä mieti suolassa sitä sukunimeä ollenkaan. Lappi 6: Näitä sieltä Lapista löytyy.

 
j
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja saga:
Mulle ei paista nimet eikä housut :D
ei paista ei... :kieh:

juu ja äsken en tarkottanu tuota voodoo juttua lähinnä, vaan mie oon kyselly sitä tintin pitkää jo monesti, kuten myös sitä lappi 6 (vihje lapissa on paljon ei kerro mulle mitään vaikka täällä asunki).. sekä lehti 10 on ihan hukassa (aivot käy jo säästöliekillä).. haiti 10 ja suola 8 myös (ja vinkiksi ei riitä et vihjattu aiemmin, koska jos ne olis auennu en kyselis enää :D
tintin pitkä on siis moulinsartin kylässä olevan lihakaupan nimi. lappi 6 on asumaton alue, esimerkiksi autiomaa tai metsä. http://www.lehtipiste.fi/pics/logo2.gif ja www.hallekis.com/arkiv/xx050120-felix.jpg
 
Ronsku
Alkuperäinen kirjoittaja kapsilainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Ronsku:
oxford:
tsh 7
Eti jostain sellainen suomi-englanti-TSH-sanasto. Sieltä löysin itse tuon seiskan.
Oon nyt puoli tuntia googlettanut tätä, mitään ei oo löytynyt. Rhovanion oli se mikä on lähinnä tuohon liittyvä, mutta mitkäs 2 kirjainta siitä ottais pois :( Löysin sellasen sanastonkin ja naputin joka ikisen 7-kirjaimisen sanan sieltä, mikään ei auttanut. Lisävinkkejä? Alkukirjain?
 
Ronsku
Alkuperäinen kirjoittaja emmatiikeri:
Puuttuu vielä:

KENRAALI
Sotamies 5
Mykkäelokuva 3+6+5 --> tähän oli hyvä vinkki pari sivua sitten

RAHA
Sosialismi 11

OXFORD
Lappi 6
Lappi 12
Tsh 7 alas --> tän kaa menetin juuri hermoni, en tod. löydä sitä :(
Lehti 10 ylös --> sanan alkuosa lehti, kaupassa lehdet on tuollaisessa paikassa
Safari 9

RAUTALANKA
Esp.r. 13+14
Ääni 6

OSTOKSET 8 alas
Kakku 10 ja 16
Eväs 12
Salmiakki 7
LEEVIT
Yövuoro 11
Rosa L. 11+9 ja siitä 4+9 --> idän filosofia (joku kysyi tätä jo suoraan näillä sanoilla, siksi pistän sulle suoran vastauksen)

MOHAMMED
Somalia 9 --> tääkin oli jo suoraan tänä iltana kirjoitetussa viestissä)
Lego 9+3 --> kun saat ton somalia 9, löydät tän sit heti

EDDIE MURPHY
BB 7+9

MAANJÄRISTYS
Haiti 10 (mä taidan olla vähän tyhmä tässä kohtaa :LOL: )

KILPI
Ylinopeus 10

SANANMUUNNOS
Posti 9 (ei irtoa sitten millään tämäkään)
 
Ronsku
Alkuperäinen kirjoittaja j:
Alkuperäinen kirjoittaja newman:
aragornilla on monta kutsumanimeä.
ja lisävinkkinä, tässä haetaan suomeksi kutsumanimistä sitä mikä alkukielellä on "ranger" (tässä se siis ei ole jääkäri)
kiitos tästä

oon edelleen kolmas, onko sulla muita vinkkejä aiemmin listaamiini puutteisiin; 11 sanaa puuttuu...

 
j
Alkuperäinen kirjoittaja emmatiikeri:
Alkuperäinen kirjoittaja newman:
aragornilla on monta kutsumanimeä.
Niin on, ja ihmettelen miksei tää hyväksy Konkaria. Muutaman muunkin nimen löysin, mutta nekään eivät käy (tosin en kyllä näe mitään syytä, miksi ne tuohon Lappi 6:n edes liittyisivät :D )
tää ei siis ole aragornin erisnimi, vaan aragorn kuului näihin
 
Ronsku, mä olen tainnut tulla sokeeksi kun selasin noita aikasempia sivuja löytämättä tuota Somaliaa. :eek: Otan vielä uusintakierroksen ja jos en löydä niin sitten saat luvan vihjasta vähän lisää.

/EDIT
Heh, kyllähän se löytyi, etsin vahingossa aluksi pelkkää Somaliaa enkä muistanut sitä toisen pään sanaa ollenkaan. :D
 

Yhteistyössä