Relaatiot 11 julkaistu

  • Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja emmatiikeri:
Mulla puuttuu samat kuin Ronskulta, lisäksi

Raha:
Valuutta 14 (aikasemmat vihjeet ei riittäny, rautalankaa kiitos)kerrottiin jo suoraankin eli valuuttakauppa

Kenraali:
Sotamies 7 ja 5 (näihinkin lisää rautalankaa) 7 on ase 5 en tiedä

Oxford:
Lappi 6

GM:
Piraatti 13 se on sitä ku myydään kopioita

Maanjäristys:
Haiti 10
Elävä kuollut 6+7

Viljelykasvi:
Doping 17 (Pahasti rautalangan tarpeessa, löysin yhden sanan joka sopisi pituudeltaan, mutta muuten ei käy) geeniman....


Varmaan jäi jotain vielä tästäkin listasta uupumaan, mutta kattellaan. :)
 
j
Alkuperäinen kirjoittaja Ronsku:
nyt ei leikkaa. Oon yrittänyt googlettaakin vaikka millä. Onko loppuosa kauppa? Idänkauppa on liian pitkä. Aaaaargh, millä kirjaimella alkaa? Melkein sanoisin että saa sanoa suoraankin, että pääsen ratkomaan muita...
berjoshka. ne oli neuvostoliitossa sellaisia kauppoja joissa ei voinut maksaa ruplilla, vain valuutalla, ja joista sai läntisiä käyttötavaroita.
 
newman
oxford:
t.s.h. 7
oxford street 11
kainuu 6
pirkanmaa 12
safari 9

ostokset 8 alas
kakku 10 ja 16
eväs 12
salmiakki 7

Noissa ruuduissa on mulla eniten tyhjää, osaa on jo vihjattu, muttei ole selvinnyt.
 
Ronsku
Alkuperäinen kirjoittaja j:
Alkuperäinen kirjoittaja Ronsku:
nyt ei leikkaa. Oon yrittänyt googlettaakin vaikka millä. Onko loppuosa kauppa? Idänkauppa on liian pitkä. Aaaaargh, millä kirjaimella alkaa? Melkein sanoisin että saa sanoa suoraankin, että pääsen ratkomaan muita...
berjoshka. ne oli neuvostoliitossa sellaisia kauppoja joissa ei voinut maksaa ruplilla, vain valuutalla, ja joista sai läntisiä käyttötavaroita.
never heard

en ois siis IKIMAAILMASSA keksinyt tai löytänyt itse, mistä ihmeestä sä tommosen löysitkin? hyvä sinä!

 
Alkuperäinen kirjoittaja j:
Alkuperäinen kirjoittaja Ronsku:
nyt ei leikkaa. Oon yrittänyt googlettaakin vaikka millä. Onko loppuosa kauppa? Idänkauppa on liian pitkä. Aaaaargh, millä kirjaimella alkaa? Melkein sanoisin että saa sanoa suoraankin, että pääsen ratkomaan muita...
berjoshka. ne oli neuvostoliitossa sellaisia kauppoja joissa ei voinut maksaa ruplilla, vain valuutalla, ja joista sai läntisiä käyttötavaroita.
mie ton löysinki mut just silleen ilmeisesti oikeinkirjotettuna ja nehän mie nyt sitä osannu laittaa oikeeseen muotoon :headwall:
 
Kiitos berjoshkasta ja muutamasta muustakin sanasta ihmiset, olen taas paljon viisaampi. :) Ikinä en olis kyllä tuota berjoa varsinkaan saanut löydettyä, ja tuon sotamiehen aseen olin näköjään jo aikaisemmin koittanut laittaa toiseen ruutuun.

Vielä kuiten puuttuu paljon, eikö tää ikinä lopu. :LOL:

Pelin läpäisy:
967 / 1001 (96.6%)
Sija 10/466.
 
j
Alkuperäinen kirjoittaja Ronsku:
en ois siis IKIMAAILMASSA keksinyt tai löytänyt itse, mistä ihmeestä sä tommosen löysitkin? hyvä sinä!
http://www.uta.fi/lehdet/aviisi/9614/lenin.html

oli se kyllä vähän outo, ilmeisesti tuo 11 on yhtä outo mutta en ole keksinyt
 
Ronsku
Alkuperäinen kirjoittaja j:
Alkuperäinen kirjoittaja Ronsku:
en ois siis IKIMAAILMASSA keksinyt tai löytänyt itse, mistä ihmeestä sä tommosen löysitkin? hyvä sinä!
http://www.uta.fi/lehdet/aviisi/9614/lenin.html

oli se kyllä vähän outo, ilmeisesti tuo 11 on yhtä outo mutta en ole keksinyt
Oon ihan äimän käkenä! Pyysin mieheni tohon viereen ja se sanoi ton 11 suoraan! Kevyttä aaltoliikettä sille <3
vihjeeksi: mitä vaihdettiin viinaan Neuvostoliitossa?
 
saga
Oiskos kenelläkään näitä?

Tuosta rautalanka-ruudusta ääni 6 vasemmalle

Maanjäristys:
Voodoo ylös 6+9 (taloudesta jotain, mutta en keksinyt)
Sit sanaleikki ylös 9 ja oikealle 4.

Leevi-ruutu
yövuoro 11

Kilpi:
ylinopeus alas 10

Sit stadi se stockan kel alaspäin 13. Sen alla on monet kerrat treffailtu, mutta ei vaan avaudu.

Kiitos!
 
Ronsku
Alkuperäinen kirjoittaja j:
Alkuperäinen kirjoittaja emmatiikeri:
SANANMUUNNOS:
Posti 9 alas
Bändi - 9 - Sanaleikki
Ärrä 10
posti 9 alas on entinen miestenlehti, sitten sellainen hymyn kaltainen ja lopulta yhdistyi seura-lehteen

bändi on vihjattu jo ennenkin, saksalainen hevibändi

eikö kellään oo sitä viljelykasvin kani - 14 - 5 - nainen? kaniturkki ei ihan tuonne sovi, eikä mikään minkki.
JEEEEE! Nyt löytyi toi kani ja nainen. Vitsi että oli helppo kun on nyt molemmat. Ratkesi sillä että otin almanakan ja kirjoitin kaikki 5-kirjaimiset naisten nimet. Joo, aikamoinen homma mutta ei sentään kaikkia nimiä tarttenut kirjoittaa... Kun saa nimen, toi 14-kirjaiminen löytyy alta sekunnin. Eli nyt almanakat kätösiin ja naputtamaan ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja saga:
Oiskos kenelläkään näitä?

Tuosta rautalanka-ruudusta ääni 6 vasemmalle

Maanjäristys:
Voodoo ylös 6+9 (taloudesta jotain, mutta en keksinyt)
Sit sanaleikki ylös 9 ja oikealle 4.

Leevi-ruutu
yövuoro 11

Kilpi:
ylinopeus alas 10

Sit stadi se stockan kel alaspäin 13. Sen alla on monet kerrat treffailtu, mutta ei vaan avaudu.

Kiitos!
kohtauspaikka :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ronsku:
JEEEEE! Nyt löytyi toi kani ja nainen. Vitsi että oli helppo kun on nyt molemmat. Ratkesi sillä että otin almanakan ja kirjoitin kaikki 5-kirjaimiset naisten nimet. Joo, aikamoinen homma mutta ei sentään kaikkia nimiä tarttenut kirjoittaa... Kun saa nimen, toi 14-kirjaiminen löytyy alta sekunnin. Eli nyt almanakat kätösiin ja naputtamaan ;)
Voi elämä, niinpä tietenkin! :LOL:
Muuten, niistä housuista... saisko niihin vähän lisää vielä vinkkiä. :whistle:
 
Ronsku
oxford:
tsh 7
pirkanmaa 12
safari 9

ostokset:
kakku 10 ja 16
eväs 12
salmiakki 7
ostokset suoraan alas 8

muita yksittäisiä:
yövuoro 11
blues brothers 7+9
ylinopeus 10

näitä etsin kiihkeästi ;)
 
j
Alkuperäinen kirjoittaja Ronsku:
JEEEEE! Nyt löytyi toi kani ja nainen. Vitsi että oli helppo kun on nyt molemmat. Ratkesi sillä että otin almanakan ja kirjoitin kaikki 5-kirjaimiset naisten nimet. Joo, aikamoinen homma mutta ei sentään kaikkia nimiä tarttenut kirjoittaa... Kun saa nimen, toi 14-kirjaiminen löytyy alta sekunnin. Eli nyt almanakat kätösiin ja naputtamaan ;)
no just. ei tarvinnut edes kirjoittaa nimeä, kävi vaan nimilistan läpi ja sehän paistoi sieltä heti. kiitos!
 

Yhteistyössä