Relaatiot 11 julkaistu

  • Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Voisko joku helppiä hieman? olen jumissa armeija-kohdassa... ei ole "ihan" mun alaa... eikä mulla raukalla ole täällä miestäkään auttamassa :D En ole saanut vielä YHTÄÄN armeijasta lähtevää sanaa, vaikka olen yrittänyt tässä jo vaikka kuinka kauan...
 
Ronsku
Alkuperäinen kirjoittaja j:
Alkuperäinen kirjoittaja Ronsku:
Sit mä en millään saa sitä poliisia alas 4+3, osaisitko sinä auttaa? En tiedä mikä aasi se oikein on :(
oli se ehkä aasikin mutta siinä ei lue aasi . googlaa vaan se rekkari ja etsi omistaja
guuglattu on:
"Huomasin tänään volvotaksin, jonka rekkari oli AAS-1. En ehkä haluaisi kyseisen taksikuskin kyytiin."

Pitäiskö kysyä tota rekisterikeskukselta? Ehkä helpompi jos joku täällä osaisi kertoa... :/

 
j
Alkuperäinen kirjoittaja Ronsku:
Alkuperäinen kirjoittaja j:
Alkuperäinen kirjoittaja Ronsku:
Sit mä en millään saa sitä poliisia alas 4+3, osaisitko sinä auttaa? En tiedä mikä aasi se oikein on :(
oli se ehkä aasikin mutta siinä ei lue aasi . googlaa vaan se rekkari ja etsi omistaja
guuglattu on:
"Huomasin tänään volvotaksin, jonka rekkari oli AAS-1. En ehkä haluaisi kyseisen taksikuskin kyytiin."

Pitäiskö kysyä tota rekisterikeskukselta? Ehkä helpompi jos joku täällä osaisi kertoa... :/

googlelistassa myös esim http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=33803&page=4
 
Ronsku
lainattua:

riisi 9+5 ja siitä 17 - riisi jota ei saa myydä suomessa, 17 on muokkausmenetelmä

---> en kyllä millään keksi mitään riisiä, lisävinkkejä??? toi 17:kin on mulla tyhjä, muokataanko siinä riisiä vai dopingia?




MOHAMMED:
lawrence 10 - ???

----> rupee kirjottaa wikiin lawr , sieltä löytyy


OXFORD:
leipomo 11 - tampesterissa

----> guuglattu on tätäkin urakalla, mutta ei käy leivonpesät eikä muut :( millä kirjaimella alkaa?


OSTOKSET:
kolikko 8 - vanhanaikainen kultakolikko

----> mistä löysit tämän? millä kirjaimella alkaa tai mistä maasta?



SANANMUUNNOS:
postimerkki 8 - paikka joka myy mm näitä

----> ootko tästä keksinyt jatkoa???


 
j

---> en kyllä millään keksi mitään riisiä, lisävinkkejä??? toi 17:kin on mulla tyhjä, muokataanko siinä riisiä vai dopingia?

geneettisesti muunnettu riisi, joka sisältää suuren määrän A-vitamiiniä.

OXFORD:
leipomo 11 - tampesterissa

----> guuglattu on tätäkin urakalla, mutta ei käy leivonpesät eikä muut :( millä kirjaimella alkaa?

linkosuonio, mutta onkin kyllä kangasalla eikä tampereella


OSTOKSET:
kolikko 8 - vanhanaikainen kultakolikko

----> mistä löysit tämän? millä kirjaimella alkaa tai mistä maasta?

t:llä, 3,494 grammaa kultaa

 
Alkuperäinen kirjoittaja j:
tyttö Tenonvarrelta
TINTTI:
moul 8+4+2+8 - vihjattu jo aiemmin, puhelinnumerot solmussa moulin kanssa ei aukee niin ei aukee

VILJELYKASVI:
riisi 9+5 - riisi jota ei saa myydä suomessa
kani 14 ja siitä 5 - ???? minullakin auki

STADI:
kello 13


OXFORD:
lappi 12 ja 6 - 12 auki, 6 on sitä mitä lapissa ja kainuussa riittää mitä täällä riittää, en mie tiiä
tsh 7 (alas) - ???
safari 9 - ???
leipomo 11 - tampesterissa näin minä osasin olettaakin, mut ei aukene

OSTOKSET:
kakku 10 ja 16 - ???
eväs 12 ja siitä 7 ???
alas 8 - ???

REKKARI:
ylinopeus 10
bond 3 - miekka ja kilpi -putiikki
suola 8 - tulee sieltä toiselta puolelta, vihjattu yllä ei se nimi kerro mulle mitään

KENRAALI:
sotamies 5

LEEVI:
yövuoro 11
vihjesana 8 - kuppila jossa sarja usein tapahtui tätä olen ettinyki siihen mut en löydä, jatkan siis


EM:
enkeli 7+9 - missä on enkeli ??? siellä se on ylälaidassa

RAUTALANKA:
esp. ratsu 13+14 - ?? myös auki

MAANJÄRISTYS:
haiti 10 - mitä haiti saa
osa ei auennu, mut eiköhän ne joskus

:D

meinaa taas mennä hermo tän netin kans, aina ku saa lapset nukkuun se alkaa pätkiin :headwall:
 
newman
Mulla on jäänyt tonne jotain yksittäisiä roikkumaan, ilmeisesti on aika helppoja kun kukaan ei niitä kysele, mutta saisko silti vinkkejä kun mulle ei aukea.

arabia 6 vasen
piikkilanka 13+10
ratsu 5+6
2.4 GHz 7
R-kioski 10
blues brothers 7+9
villi länsi 6+2+5 ( ei ääneen perustuvaa vihjettä, kiitos)
 
Ronsku
Alkuperäinen kirjoittaja j:
---> en kyllä millään keksi mitään riisiä, lisävinkkejä??? toi 17:kin on mulla tyhjä, muokataanko siinä riisiä vai dopingia?

geneettisesti muunnettu riisi, joka sisältää suuren määrän A-vitamiiniä.

OXFORD:
leipomo 11 - tampesterissa

----> guuglattu on tätäkin urakalla, mutta ei käy leivonpesät eikä muut :( millä kirjaimella alkaa?

linkosuonio, mutta onkin kyllä kangasalla eikä tampereella


OSTOKSET:
kolikko 8 - vanhanaikainen kultakolikko

----> mistä löysit tämän? millä kirjaimella alkaa tai mistä maasta?

t:llä, 3,494 grammaa kultaa
kiitos näistä!
ihmettelen tota leipomoa, Linkosuo on kyllä tuttu mutta Linkosuoniosta en oo koskaan kuullut. Kirjoitusviherrys tekijällä?

toi kolikkokin olisi jäänyt saamatta ellet olisi laittanut ekaa kirjainta, netissä se on d:llä
 
Alkuperäinen kirjoittaja newman:
Mulla on jäänyt tonne jotain yksittäisiä roikkumaan, ilmeisesti on aika helppoja kun kukaan ei niitä kysele, mutta saisko silti vinkkejä kun mulle ei aukea.

arabia 6 vasen -> Egyptissäkin harjoitettiin tätä
piikkilanka 13+10 -> Aukeaa helposti, kunhan keksit tuon ratsun.
ratsu 5+6 -> Sarjakuvahevonen.
2.4 GHz 7 -> Esiintymistiheys.
R-kioski 10
blues brothers 7+9
villi länsi 6+2+5 ( ei ääneen perustuvaa vihjettä, kiitos) -> Lue lyriikoita
 

Yhteistyössä