Relaatiot 11 julkaistu

  • Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Just huomasin ja piti tulla ettiin onko jo ketjua, täälhä tää!
Pitääpi laittaa tää ylös!
hitto, mite miu neulomise ny käy ku pitää tätä ruveta ratkoon |O
Mulla on vielä viikkosiivous tekemättä ja pari muutakin hommaa, mutta ne saa odottaa, teen ne sitten, kun relaatio on aivan jumissa. :D
 
j
jotkut ovat näemmä aika kaukana edellä, jumitusta valitetaan mutta vinkkejä ei vielä kysellä... minulla tämännäköinen

13 15 14 ? ?
14 ? ? ? ?
11 ? ? ? ?
? ? ? ? ?
? ? ? ? ?

Pelin läpäisy:
44 / 1001 (4.3%)

Vihjeet: 0 / 7
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
23 / 96
 
Ronsku
Maahanmuuttaja-ruudussa olen löytänyt yhden tunnetun miesohjaajan, sitä kautta saa taas yhden ruudun auki (oikealla ylärivissä). Oletteko löytäneet muita henkilöitä?
 
j
Alkuperäinen kirjoittaja Ronsku:
Maahanmuuttaja-ruudussa olen löytänyt yhden tunnetun miesohjaajan, sitä kautta saa taas yhden ruudun auki (oikealla ylärivissä). Oletteko löytäneet muita henkilöitä?
hoksasin linkin presidentin ja maahanmuuttajan välillä, ja siitä mitä se presidentti on.
 
Ronsku
Alkuperäinen kirjoittaja j:
Alkuperäinen kirjoittaja Ronsku:
Maahanmuuttaja-ruudussa olen löytänyt yhden tunnetun miesohjaajan, sitä kautta saa taas yhden ruudun auki (oikealla ylärivissä) . Oletteko löytäneet muita henkilöitä?
hoksasin linkin presidentin ja maahanmuuttajan välillä, ja siitä mitä se presidentti on.
Minkä maalainen pressa se on? Multa puuttuu noi sanat.
Löysin toisen henkilön maahanmuuttajasta oikealle = monen suomalaisen uuden vuoden 2010 pilannut mies :(

 
E
Tilanne:

9 12 10 9 ?
10 ? ? ? ?
8 ? ? ? ?
? ? ? ? ?
? ? ? ? ?

Pelin läpäisy:
82 / 1001 (8.1%)

Vihjeet: 0 / 7
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
6 / 104

Ja jumi on totaalinen! Voin antaa vinkkiä...
 

Yhteistyössä