Relaatiot 11 julkaistu

  • Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti
kapsilainen
Alkuperäinen kirjoittaja Ronsku:
Alkuperäinen kirjoittaja kapsilainen:
käännä englanniksi se takki siitä, niin saat jonkun tietokonesanan siihen.
Sitä ostosta ei saa ihan joka pikkukaupasta, mutta Anttilassa on niitä varten oma osastokin.
coat ??? kuten sanoin, en ole tietokonealalla, milläs kirjaimella tää alkaa? onko se sana englanniksi?

Anttilassa on kosmetiikka-osasto, top ten, vaatteet, kodintarvike, valaisimet, matot, kirjaosasto ja urheilu, kaikkia mun kokeilemia saa sieltä. Tarkentavaa? Alkukirjainta tms. CD- tai dvd-levy sopis musta parhaiten mutta tossa ei oo väliviivaa...

mun piti mennä nukkuu mut nyt nää häiritsee liikaa :(
se safari alkaa ämmällä ja ostos äällä.

 
Ronsku
Alkuperäinen kirjoittaja Ronsku:
Alkuperäinen kirjoittaja emmatiikeri:
Alkuperäinen kirjoittaja kapsilainen:
Ronsku: Se safari on selain.
Saga: radio ja televio googlen mukaan pitävät kans sellaista ääntä.
Muakin kiinnostais tietää ihan hirveästi, mitä nää on. Ei vaan millään aukea.
/EDIT Aukes se safari sittenkin :)
avaappa se sit mullekin, alkaa nimittäin evvk-henki vallata tän relaation osalta :(
ootkos emmatiikeri vielä hereillä? takki, coat, safari - mikä ihmeen sana näitä yhdistää kun ei ole maastoasu. ei vaan keksi. Ehkä joku laittaa tähän vastauksen viikon päästä kun useampi on selvittänyt koko relaation...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ronsku:
ootkos emmatiikeri vielä hereillä? takki, coat, safari - mikä ihmeen sana näitä yhdistää kun ei ole maastoasu. ei vaan keksi. Ehkä joku laittaa tähän vastauksen viikon päästä kun useampi on selvittänyt koko relaation...
http://kaannos.com/
Heitä tonne sadetakki ja kato mitä se antaa englanninkielisissä hakutuloksissa. :)

Voisitko sä kertoo mulle puolestaan vähän lisävinkkiä niihin housuihin? Kaikki on kokeiltu nahkasista alushousuihin ainaki. :LOL:
 
kapsilainen
Kai tämä saadaan tänään ratkottua loppuun. Minulta puuttuu enää kolme:
Oxford: P-maa 12
Eddie M: B B 7+9
Rek.kilpi: V L 10

Noita muita voin tässä vinkkailla, mutten koko aikaa ole paikalla.
 
j
Alkuperäinen kirjoittaja Ronsku:
tässä mun puutteet, mikä sulta näistä löytyy?

oxford:
pirkanmaa 12
safari 9

ostokset:
kakku 10 ja 16
eväs 12
salmiakki 7
ostokset suoraan alas 8

muita yksittäisiä:
yövuoro 11
blues brothers 7+9
ylinopeus 10
safari 9 löytyy kun muistaa että safari on myös selain
ostokset 8 on vinkattu väärin, yhdyssanan jälkiosa alkaa kyllä l:llä, mutta aukeaa oikeastaan vain alhaalta piraatista lähtien
blues brothers - enkeli välissä 7+9 on se mitä veljekset saivat enkeliltä (missio)
ylinopeus 10 on helppo, mitä se ylinopeus ja muutkin rikkomukset on

tilanne:

ok ok ok ok ok
ok ok 1 ok ok
ok ok 3 1 ok
1 1 ok 2 ok
ok ok ok ok ok



Pelin läpäisy:
990 / 1001 (98.9%)

Sijoitus:
6 / 472

jokohan tänään saisi tämän pois kiusaamasta?' joku muu on näemmä keksinyt enemmän kuin minä
 
kapsilainen
Noi kun joku suostuisi paljastaan, niin vois tulla valmistakin.
Mua ei oikeastaan yhtään enää kiinnosta, saanko itse keksittyä noita loppuja sanoja, vai saanko ne suoraan jostain. Niin viheliäisiä ja outoja sanoja ollut välillä, ettei niitä normaali-ihminen voi millään keksiä.

Doping 17 pitäis selvitä siitä toisesta 9+5 -sanasta googlaamalla.
R-kioski 10 Liittyy liikkumiseen.
Yövuoro 11 liittyy samaan yövuoro-asiaan kuin ne kaksi muutakin siitä lähtevää sanaa.
 
Ronsku
Alkuperäinen kirjoittaja j:
Alkuperäinen kirjoittaja Ronsku:
tässä mun puutteet, mikä sulta näistä löytyy?

oxford:
pirkanmaa 12
safari 9

ostokset:
kakku 10 ja 16
eväs 12
salmiakki 7
ostokset suoraan alas 8

muita yksittäisiä:
yövuoro 11
blues brothers 7+9
ylinopeus 10
safari 9 löytyy kun muistaa että safari on myös selain
ostokset 8 on vinkattu väärin, yhdyssanan jälkiosa alkaa kyllä l:llä, mutta aukeaa oikeastaan vain alhaalta piraatista lähtien
blues brothers - enkeli välissä 7+9 on se mitä veljekset saivat enkeliltä (missio)
ylinopeus 10 on helppo, mitä se ylinopeus ja muutkin rikkomukset on

tilanne:

ok ok ok ok ok
ok ok 1 ok ok
ok ok 3 1 ok
1 1 ok 2 ok
ok ok ok ok ok



Pelin läpäisy:
990 / 1001 (98.9%)

Sijoitus:
6 / 472

jokohan tänään saisi tämän pois kiusaamasta?' joku muu on näemmä keksinyt enemmän kuin minä
7+9 = mission poikakoti, tehtävä poikakoti ???

10 = ei käy rikollinen, rikolliset, rangaistus, lainvastainen (liian pitkä), kieltolaki

kyllä tää tod. kiusaa, onneksi mieheni keksi eilen ton safarin, olin tosi kiukuissani sen kanssa :(
 
Ronsku
Alkuperäinen kirjoittaja kapsilainen:
Noi kun joku suostuisi paljastaan, niin vois tulla valmistakin.
Mua ei oikeastaan yhtään enää kiinnosta, saanko itse keksittyä noita loppuja sanoja, vai saanko ne suoraan jostain. Niin viheliäisiä ja outoja sanoja ollut välillä, ettei niitä normaali-ihminen voi millään keksiä.

Yövuoro 11 liittyy samaan yövuoro-asiaan kuin ne kaksi muutakin siitä lähtevää sanaa.
samoin, enää ei tuu edes etsimisen ja löytämisen riemua, koska noita sanoja on tullut etsittyä jo niin kauan ja aivot kieltäytyy ajattelemasta enää uusia vaihtoehtoja.
Kuten toi Yövuoro, on tullut senkin leffan wikiä tuijotettua niin kauan että mulle ei enää aukene siitä mitään uutta, ei ainakaan tota 11-sanaa, eli mikä se on? Kun ei mahdu näyttelijän nimikään eikä elokuva tai muu sellainen
 
j
Alkuperäinen kirjoittaja Ronsku:
Kuten toi Yövuoro, on tullut senkin leffan wikiä tuijotettua niin kauan että mulle ei enää aukene siitä mitään uutta, ei ainakaan tota 11-sanaa, eli mikä se on? Kun ei mahdu näyttelijän nimikään eikä elokuva tai muu sellainen
leffan tapahtumapaikka
 
kapsilainen
Alkuperäinen kirjoittaja j:
mitä ovat 8+5+4 ja 6 eddie murphy-ruudun oikeassa yläkulmassa?
Jos nyt oikein tulkitsen mitä tarkoitat 6:lla, niin se löytyy tyynestä valtamerestä. Se TV "pitempänä".

8-5-4 on niiden kahden herran yhteisprojekti teeveessä.
 
Ronsku
Alkuperäinen kirjoittaja j:
Alkuperäinen kirjoittaja Ronsku:
Kuten toi Yövuoro, on tullut senkin leffan wikiä tuijotettua niin kauan että mulle ei enää aukene siitä mitään uutta, ei ainakaan tota 11-sanaa, eli mikä se on? Kun ei mahdu näyttelijän nimikään eikä elokuva tai muu sellainen
leffan tapahtumapaikka
mä oon koko ajan miettinyt tohon hautausmaata, mutta enkku wikistä toi löytyi

 
newman
kakku 10 ja 12
eväs 12
salmiakki 7
doping 17
pirkanmaa 12
R-kioski 10

Saisko jotain ajatuksia johdattavia vinkkejä, vaikka noihin R-kioskiin ja dopingiin. Kävin tossa juoksulenkilläkin ja yritin keksiä mitä liikuntaan liittyvää voisin kävästä ärrältä ostamassa, mutten kyllä keksinyt mitään muuta kuin jotain vesipulloja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja newman:
kakku 10 ja 12
eväs 12
salmiakki 7
doping 17
pirkanmaa 12
R-kioski 10

Saisko jotain ajatuksia johdattavia vinkkejä, vaikka noihin R-kioskiin ja dopingiin. Kävin tossa juoksulenkilläkin ja yritin keksiä mitä liikuntaan liittyvää voisin kävästä ärrältä ostamassa, mutten kyllä keksinyt mitään muuta kuin jotain vesipulloja.
doping 17 on geen..man...
r-koiskilta voi ostaa tälläsia jos haluat esim. matkustaa junalla

olisko sulla vinkkiä espanjalaiseen ratsuun? tai antaa mulle suoraan noita mitä kysyin
 

Yhteistyössä