Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:Eipä sen puoleen, en edes tajua, mitä joku siitä kostuu, että kyttää täältä valmiit vastaukset, siinähän jää se oivaltamisen ilo kokonaan pois. Copy paste on ihan muuta tarkotusta varten keksitty. Kai.
Alkuperäinen kirjoittaja newman:Eilen iltapäivällä sain jo muut sanat valmiiksi, tätä on sen jälkeen pohdittu hartaasti. Nyt ei enää viitsi, jätän muhimaan hamaan tulevaisuuteen.
Alkuperäinen kirjoittaja j:tähän vaan muistutus. google antaa sijainnista/kieliasetuksista/tähtien asennosta riippuen erilaisia vastauksia eri ihmisille. eli vaikka neuvoja antava poikia3 saa aina tuon hakutuloksen, niin muut eivät välttämättä saa. ihan täysin ei googlella ja wikipedialla voi korvata päänuppia.
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:Koitin laittaa poikia3:lle viestin, mutta lootas on täynnä :attn: ja älä huoli, oon uhrannut ihan kiitettävästi (liikaa! :ashamed: ) jo aikaani tälle minäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:Koitin laittaa poikia3:lle viestin, mutta lootas on täynnä :attn: ja älä huoli, oon uhrannut ihan kiitettävästi (liikaa! :ashamed: ) jo aikaani tälle minäkin.
Pitää tunnustaa, että minkään muun relaation kanssa ei ole tarvinnut noin paljoa käyttää wikiä. Ei ole tekijän kanssa samat aatokset minulla, ja sitten mulla on isoja aukkoja sivistyksessä.![]()
Loppuratkaisu puuttuu edelleen.
Jooei. Kirnuja on mutta ei tule oivalluksiaAlkuperäinen kirjoittaja poikia3:Koulussa jo opetetaan nuo luontoon jäävät merkit jääkaudesta, kun googlaa niitä plus sanaa helsinki, löytyy ekalta googlen tulos sivulta linkki jonka kautta saa oivalluksen, sitten se oivallus wikiin ja ratkaisu löytyy.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiinu:Jooei. Kirnuja on mutta ei tule oivalluksiaAlkuperäinen kirjoittaja poikia3:Koulussa jo opetetaan nuo luontoon jäävät merkit jääkaudesta, kun googlaa niitä plus sanaa helsinki, löytyy ekalta googlen tulos sivulta linkki jonka kautta saa oivalluksen, sitten se oivallus wikiin ja ratkaisu löytyy.![]()
Omasta puolestani voin sanoa, että mitään oivaltamisen iloa tästä enää saa vaan hirveän vitutuksen. Ja jos loppuratkaisukin on penkomisen takana, niin kiitos ei.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Löytyipäs.Kerrankin hyvä loppuratkaisu, joka ei löydy suoraan googlettamalla
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Löytyipäs.Kerrankin hyvä loppuratkaisu, joka ei löydy suoraan googlettamalla
musta sen loppuratkaisun vihjesanat olivat jopa harhaanjohtavia, eli ei minusta kuitenkaan hyvä.
Alkuperäinen kirjoittaja newman:Mikä ihmeen piiri-pieni-pyörii tänne nyt muodostu?!
Alkuperäinen kirjoittaja absolutisti:öö mitäköhän teen väärin ku laitan hiidenkirnun plus ne kivet ja lohkareet ja helsingin google hakuun, niin ei löydy mitään. tulee vaan että ei vastaa yhtään sivua.