RELAATIOT 10 on täällä

Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
Eipä sen puoleen, en edes tajua, mitä joku siitä kostuu, että kyttää täältä valmiit vastaukset, siinähän jää se oivaltamisen ilo kokonaan pois. Copy paste on ihan muuta tarkotusta varten keksitty. Kai.

No niitä ihmisiä riittää, kun seuraa mitä tahansa relaatiota, kaikki sanat pitäisi antaa valmiina.

Mutta noilla mun täällä antamilla vinkeillä löytyy kyllä sana, josta löytyy ratkaisu helsinkiin. Loppuratkaisu on kyllä myös vaikea.

Koulussa jo opetetaan nuo luontoon jäävät merkit jääkaudesta, kun googlaa niitä plus sanaa helsinki, löytyy ekalta googlen tulos sivulta linkki jonka kautta saa oivalluksen, sitten se oivallus wikiin ja ratkaisu löytyy.

tähän vaan muistutus. google antaa sijainnista/kieliasetuksista/tähtien asennosta riippuen erilaisia vastauksia eri ihmisille. eli vaikka neuvoja antava poikia3 saa aina tuon hakutuloksen, niin muut eivät välttämättä saa. ihan täysin ei googlella ja wikipedialla voi korvata päänuppia.

Alkuperäinen kirjoittaja j:
tähän vaan muistutus. google antaa sijainnista/kieliasetuksista/tähtien asennosta riippuen erilaisia vastauksia eri ihmisille. eli vaikka neuvoja antava poikia3 saa aina tuon hakutuloksen, niin muut eivät välttämättä saa. ihan täysin ei googlella ja wikipedialla voi korvata päänuppia.

uskon kyllä että tuo löytyy eri asetuksista huolimatta googlella ekalta sivulta. On niin hyvä osuma.

Koitin laittaa poikia3:lle viestin, mutta lootas on täynnä :attn: ja älä huoli, oon uhrannut ihan kiitettävästi (liikaa! :ashamed: ) jo aikaani tälle minäkin.

Pitää tunnustaa, että minkään muun relaation kanssa ei ole tarvinnut noin paljoa käyttää wikiä. Ei ole tekijän kanssa samat aatokset minulla, ja sitten mulla on isoja aukkoja sivistyksessä. :whistle:

Loppuratkaisu puuttuu edelleen.

Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Koitin laittaa poikia3:lle viestin, mutta lootas on täynnä :attn: ja älä huoli, oon uhrannut ihan kiitettävästi (liikaa! :ashamed: ) jo aikaani tälle minäkin.

Pitää tunnustaa, että minkään muun relaation kanssa ei ole tarvinnut noin paljoa käyttää wikiä. Ei ole tekijän kanssa samat aatokset minulla, ja sitten mulla on isoja aukkoja sivistyksessä. :whistle:

Loppuratkaisu puuttuu edelleen.

Ja musta tää oli aika helppo, lukuunottamatta sitten muutamaa vaikeaa juttua, esim. en katso koskaan bb:tä, sen osalta google lauloi, hifistä luin asioita, joista en ymmärtänyt sanaakaan, ja mun elektroniikkainsinöörimies jelppas vähän. ja eruoviisut oli myös vaikea paikka. Mutta rakastan historiaa, erityisesti egyptiä ja etelä- ja väliamerikan intiaaneja ja agatha christiet on tullut luetuksi. eli oli paljon paikkoja, jossa vain naputtelin sanoja menemään. Mä tykkäsin tästä kovasti.

Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Koulussa jo opetetaan nuo luontoon jäävät merkit jääkaudesta, kun googlaa niitä plus sanaa helsinki, löytyy ekalta googlen tulos sivulta linkki jonka kautta saa oivalluksen, sitten se oivallus wikiin ja ratkaisu löytyy.
Jooei. Kirnuja on mutta ei tule oivalluksia :P

Omasta puolestani voin sanoa, että mitään oivaltamisen iloa tästä enää saa vaan hirveän vitutuksen. Ja jos loppuratkaisukin on penkomisen takana, niin kiitos ei.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiinu:
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Jooei. Kirnuja on mutta ei tule oivalluksia :P

Omasta puolestani voin sanoa, että mitään oivaltamisen iloa tästä enää saa vaan hirveän vitutuksen. Ja jos loppuratkaisukin on penkomisen takana, niin kiitos ei.

kirnujen kanssa olet oikeilla jäljillä kyllä, juuri niitä ja kiviä ja lohkareita olen tarkoittanut vinkilläni. nuo plus helsinki googleen niin löytyy yllätys siitä, mitä helsinki myös tarkoittaa. Eli suoralta kädeltä voi hylätä kaikki joka liittyy helsingissä sijaitseviin juttuihin.

Nyt meni jo tosi helpoksi tämä.

minä poistun nyt takavasemmalle, syömään ja sitten lähdetään kylään. Joskus illalla palaan relaatio ysin pariin ja voin sitten tätäkin keskustelua seurata.

Mutta nyt ainakin näin, että se vika sana löytyy noiden mun vihjeiden perusteella.

Miä sain sen viimesen sanan!!!!!!!

mut mites toi loppuratkasu. Jos sen kaivamiseen ja ettimiseen menee yhtä kauan niin miul ei oo sit enää ollekaa hermoja, eikä hiuksi, kynsiä ei enää ookkaa joten seuraavaks menee sormienpäät...

öö mitäköhän teen väärin ku laitan hiidenkirnun plus ne kivet ja lohkareet ja helsingin google hakuun, niin ei löydy mitään. tulee vaan että ei vastaa yhtään sivua.

joo ei, eli oon samaa mieltä että turha täältä copypasteilla sanoja suoraan - on niin voittajafiilis kun löytää sanat itse. Mutta vaikeisiin sanoihin kyllä kaipaa apuja. Mulle sellaisia oli tässä relaatiossa varmaan parikymmentä, vinkeillä sit löysin yhtä lukuunottamatta kaikki. Ja se yksi on tuo Helsinki. MUN google antaa kaiken maailman Helsingin säitä ja yliopistoja sun muita, ei mitään muita merkityksiä. Jos googlaa "helsinki merkitys" niin hakusessa ollaan. Yhtä kauas pääsen jos googlaan "helsinki jääkausi". Olisi hauska tietää mikä se sana on, mutta taitaa tältä tätiltä jäädä selvittämättä. Jään odottelemaan 11. relaatiota - tosin toivottavasti se ei tuu pian, oon valvonut lukemattomia öitä viimeiset 3 viikkoa ja tehnyt nämä kaikki 10 sinä aikana ;) (sen takia harmittaakin kun tää on nyt sit ainoo josta jää yksi sana ja loppuratkaisu löytämättä...)

Alkuperäinen kirjoittaja absolutisti:
öö mitäköhän teen väärin ku laitan hiidenkirnun plus ne kivet ja lohkareet ja helsingin google hakuun, niin ei löydy mitään. tulee vaan että ei vastaa yhtään sivua.

Miksi nämä sanat pitäisi googleen laittaa?

Yhteistyössä