RELAATIOT 10 on täällä

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
hiirimatto ja pontso, postia :)

Miksei voi yleisesti vinkata? :/
On täällä muutkin tietojaan ja oivalluksiaan jakaneet!!

Ovat jakaneet, niin olen minäkin jakanut. Mutta enpä tiedä, minkä verran sinä olet tietojasi jakanut, saati tuota asiaa pohtinut. Hiirimaton ja pontson osalta tiedän ja siksi avitin vähän lisää mitä oli tuossa jääkausi vinkissä.

Ja täytyy sanoa, että minä olen pohtinut tätä nyt kello kahdesta yöllä, miksi minun pitäisi se sanoa ihmiselle, josta en tiedä onko hän miettinyt asiaa viisi minuuttia.

Alkuperäinen kirjoittaja newman:
Mikä ihmeen piiri-pieni-pyörii tänne nyt muodostu?!

ei oo piiri pieni muodostuu, susta tiedän että oot tota pohtinut - joten laitetaan nyt sitten se sama kuin muillekin laitoin.

Mieti asioita, joista tiedät, että jääkausi on alueella ollut, yhdistä nämä helsinkiin ja googlaa.

Mikä ihmeen piiri-pieni-pyörii tänne nyt muodostu?!

ei oo piiri pieni muodostuu, susta tiedän että oot tota pohtinut - joten laitetaan nyt sitten se sama kuin muillekin laitoin.

Mieti asioita, joista tiedät, että jääkausi on alueella ollut, yhdistä nämä helsinkiin ja googlaa.

niin ja sen mainitsin vielä, että asiaan liittyy se, että helsinki tarkoittaa jotain muutakin kuin pääkaupunkia.

Pitääkö tää alue nyt kuinka tarkaksi rajata... suomi ja pohjois-eurooppa yms. ei oikein tunnu avittavan...

Alkuperäinen kirjoittaja Tiinu:
Pitääkö tää alue nyt kuinka tarkaksi rajata... suomi ja pohjois-eurooppa yms. ei oikein tunnu avittavan...

menet väärään suuntaan, merkit josta tiedät että jääkausi on ollut

Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Pelin läpäisy:
363 / 363 (100.0%)

Vihjeet: 3 / 3
Loppuratkaisu oikein!

Sijoitus:
1 / 246

Onnea :flower:

Mulla meni viime viikko 9:n kanssa :whistle:

mä yritin tehdä sitä samaan aikaan kuin te, mutta pääsin aloittamaan perästä, ja mulla on siitä 12 prosenttia tehtynä. Siksi päätin hypätä kymppiin, kun sen näin. Kivempi tehdä yhdessä, kuin kymmeniä sivuja perässä, jolloin en kehtaa mitään sitten kysyäkkään.

Mä olen nyt googlannut läpi kaikki Hgin jääkaudesta kertovat "maamerkit" muka ja ei vaan löydy :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:

Mä olen nyt googlannut läpi kaikki Hgin jääkaudesta kertovat "maamerkit" muka ja ei vaan löydy :headwall:

nuo maamerkit voivat olla missä vaan, ne ei siis liity helsinkiin.

Tässä kohtaa tympääntyminen wikin selaamiseen ja googlaukseen on jo niin korkea, että helpot vinkit olisivat poikaa!

ihan oikeasti, noilla vinkeillä se löytyy - en halua, että joku sellainen, joka ei ole viitsinyt edes yrittää, poimii vinkin tarjottimelta. Kun itse tuota on miettinyt tuntikausia viimeisenä sanana. Ja toki tiedän, että yöllä olit jo liki valmis - mutta tää tarkoittaa niitä, jotka tekee näitä vähän toisella tyylillä.

Mutta helpotan nyt vielä vähän, jääkauden merkit ovat luonnosta löytyviä merkkejä ihan missä tahansa ja helsinki tarkoittaa muutakin kuin pääkaupunkia.

Yhteistyössä