RELAATIOT 10 on täällä

Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Alkuperäinen kirjoittaja ST:
Kyselen vielä uudestaan, elektroniikka 14 ja äänilaite 10, mun wiki ei ainakaan tunne mitään sopivia sanoja.

elektroniikka wikissä heti ekalla rivillä on tuo sana

ja se äänilaite, sulla varmaan ei oo semmosta sanaa, en ainakaan itselläni nähnyt, eli joku muu on sana josta lähdet?

Alkuperäinen kirjoittaja ST:
Kyselen vielä uudestaan, elektroniikka 14 ja äänilaite 10, mun wiki ei ainakaan tunne mitään sopivia sanoja.

elektroniikka wikissä heti ekalla rivillä on tuo sana

ja se äänilaite, sulla varmaan ei oo semmosta sanaa, en ainakaan itselläni nähnyt, eli joku muu on sana josta lähdet?

luulen että on se laite, ja sulla on jo se cd, niin mitä vastaavia oli ennen

Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiinu:
Ahne himo ylensyöntiä yhdistää henkilö, jota varmaan nämä kaikki sanat kuvaavat. Henkilö liittyy myös toisella puolella olevaan henkilöön. Sieltä saa sitten ketjun ennustukseen asti.

Mutta taidan mennä nukkumaan ja antaa viimeisille sanoille aikaa hautua.

mä olen miettinyt noita ties vaikka kuinka, muttei auta, se ei vain tule

ja heti keksin, useamman sanan kanssa on käynyt näin, pitäs varmaan kirjoitella kaikki sanat jota miettii tänne, niin ne löytyis heti :D

Vinkkaa sitten minullekin, kun ei aivot raksuta yhtään.

älä mieti niitä syntejä lainkaan, vaan lähde siitä henkilöstä oikealta ja etsi henkilöä, johon liittyy noita paheita :) wiki esiin

Nyt välähti, aivot siis tarvitsivat unensa. Mietin tuota henkilöä jo illalla, mutta kun itsepäisesti etsin hänelle sukunimeä tai liikanimeä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Huomenta! Mitäs täällä on yön aikana tapahtunut? Itselle ei ilmestynyt yhtään uutta sanaa unissani.

Huomenta!
Miä taas yöllä olin kai pyöritelly sanoja päässäni oikee urakalla ku heräsin ni heti piti päästä naputtaan ja oon koht tunnin kirjotellu puuttuvia :D
Oli ihania ahaa-elämyksiä kun vaa kirjotti ja ne menikii :o :whistle:

Nyt puuttuu se helsinki
ja biologiasta viel 2 sanaa paleontologia, nessin ja mokelen luota!

Mut kahvii tarttee välillä!

MUOKS: kahvi nautittu ja nyt siis vain helsinki puuttuu, mikä hitto siihekii voi tulla |O

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
mie lähen töihin, yrittäkää keksiä se helsinki 9 että saa mielenrauhan :laugh:

Naputtelin yöllä kaikki kaupunginosat & muut mahdolliset + wikin haun Helsinki -alkuiset sanat. Ihan turhaan. Nyt saisi laatija tulla vinkkaamaan.

Miä en ala
d030.gif

Tänää ois oikeest muutakii tekemistä, miäkii kokeilin kaupunginosat, sopivat nähtävyydet, Stockmannin, vääntelin sanoja mitä ihmeellisimpiin, ei järkeviin muotoihin.... mikään ei passannu |O

Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Miä yritin noilla kahella muulla keltasella sanallakii ettii jotai semmosta mikä vois tulla toho helsinkii, mut ei oo onnistanu.
jotekiiha niije periaattees pitäs yksiin mennä et saa loppuratkasunkii..

mä oon yrittänyt samaa, ratkaisun avulla, kaupunginosia, nähtävyyksiä. Lukenut yöllä sivukaupalla wikiä helsinkistä sekä haun avulla että itse haulla ja sama juttu jääkauden suhteen. Mutta mikään ei osu.

Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Miä yritin noilla kahella muulla keltasella sanallakii ettii jotai semmosta mikä vois tulla toho helsinkii, mut ei oo onnistanu.
jotekiiha niije periaattees pitäs yksiin mennä et saa loppuratkasunkii..

mä oon yrittänyt samaa, ratkaisun avulla, kaupunginosia, nähtävyyksiä. Lukenut yöllä sivukaupalla wikiä helsinkistä sekä haun avulla että itse haulla ja sama juttu jääkauden suhteen. Mutta mikään ei osu.

Mie kokeilin just helsinkiä eri kielillä mut ei tullu osumaa niistkää. tää alkaa jo.. hmm.. tekis miel käyttää vee-sanaa, mut kauniimmin sanottuna, Inhottamaan :D :headwall: :kieh:

Yhteistyössä