Alkuperäinen kirjoittaja ST:Kyselen vielä uudestaan, elektroniikka 14 ja äänilaite 10, mun wiki ei ainakaan tunne mitään sopivia sanoja.
elektroniikka wikissä heti ekalla rivillä on tuo sana
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ST:Kyselen vielä uudestaan, elektroniikka 14 ja äänilaite 10, mun wiki ei ainakaan tunne mitään sopivia sanoja.
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Alkuperäinen kirjoittaja ST:Kyselen vielä uudestaan, elektroniikka 14 ja äänilaite 10, mun wiki ei ainakaan tunne mitään sopivia sanoja.
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Alkuperäinen kirjoittaja ST:Kyselen vielä uudestaan, elektroniikka 14 ja äänilaite 10, mun wiki ei ainakaan tunne mitään sopivia sanoja.
ja se äänilaite, sulla varmaan ei oo semmosta sanaa, en ainakaan itselläni nähnyt, eli joku muu on sana josta lähdet?
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Alkuperäinen kirjoittaja Tiinu:Ahne himo ylensyöntiä yhdistää henkilö, jota varmaan nämä kaikki sanat kuvaavat. Henkilö liittyy myös toisella puolella olevaan henkilöön. Sieltä saa sitten ketjun ennustukseen asti.
Mutta taidan mennä nukkumaan ja antaa viimeisille sanoille aikaa hautua.
mä olen miettinyt noita ties vaikka kuinka, muttei auta, se ei vain tule
ja heti keksin, useamman sanan kanssa on käynyt näin, pitäs varmaan kirjoitella kaikki sanat jota miettii tänne, niin ne löytyis heti![]()
Vinkkaa sitten minullekin, kun ei aivot raksuta yhtään.
älä mieti niitä syntejä lainkaan, vaan lähde siitä henkilöstä oikealta ja etsi henkilöä, johon liittyy noita paheitawiki esiin
Alkuperäinen kirjoittaja ST:Huomaa, että roomalaiset numerot ovat kirjaimia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Huomenta! Mitäs täällä on yön aikana tapahtunut? Itselle ei ilmestynyt yhtään uutta sanaa unissani.
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Nyt puuttuu vielä muutama:
KUOLEMANSYNTI: homeros alas 8 eepos, maailmankirjallisuuden tunnetuimpia teoksia
EUROVIISUT: Helsinki alas 9
BIOLOGIA: korva alas 8 kehon elinjärjestelmä, eli el.....ö
Ja kahvitauolle lähden minäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:mie lähen töihin, yrittäkää keksiä se helsinki 9 että saa mielenrauhan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Ei ole tekijästä tietoa relaation etusivullakaan, jotta olisi voinut apua pyytää. FB:ssä jo joku oli vinkkiä Helsinkiin pyytänyt.
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Ei ole tekijästä tietoa relaation etusivullakaan, jotta olisi voinut apua pyytää. FB:ssä jo joku oli vinkkiä Helsinkiin pyytänyt.
se olin minä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Miä yritin noilla kahella muulla keltasella sanallakii ettii jotai semmosta mikä vois tulla toho helsinkii, mut ei oo onnistanu.
jotekiiha niije periaattees pitäs yksiin mennä et saa loppuratkasunkii..
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Miä yritin noilla kahella muulla keltasella sanallakii ettii jotai semmosta mikä vois tulla toho helsinkii, mut ei oo onnistanu.
jotekiiha niije periaattees pitäs yksiin mennä et saa loppuratkasunkii..
mä oon yrittänyt samaa, ratkaisun avulla, kaupunginosia, nähtävyyksiä. Lukenut yöllä sivukaupalla wikiä helsinkistä sekä haun avulla että itse haulla ja sama juttu jääkauden suhteen. Mutta mikään ei osu.
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:heh, huomasittekos mitä relaatiossa juuri tapahtui? Minä löysin sen!
Alkuperäinen kirjoittaja wau:Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:heh, huomasittekos mitä relaatiossa juuri tapahtui? Minä löysin sen!
Ratkasunko?![]()