Relaatio 31 :)

Onneksi joku muukin, kuin minä, pelaa vielä.
Pelin läpäisy:
341 / 346 (98.5%), eli ei monta sanaa enää tarvitsisi. Täysi jumi. Ei auta täällä olevat vihjeet, ei Wikitys. Ai että ottaa kaaliin, kun ei vaan tajua.

Puuttuu:
Kotimainen elokuva: Tää poh_täh al 4+9, sekä vasemman reunasanan ku 6
Vaate: TUO su ho 16, en hokase sitä, vaikka niin hyvät vinkit on tänne kirjoitettu
ja vasen alareuna tai tal ja muum yhdistävä 15+5

Ei haluttaisi lopettaa tähän, joten apuja tarvitsisi.

Pelin läpäisy:
341 / 346 (98.5%), eli ei monta sanaa enää tarvitsisi. Täysi jumi. Ei auta täällä olevat vihjeet, ei Wikitys. Ai että ottaa kaaliin, kun ei vaan tajua.

Puuttuu:
Vaate: TUO su ho 16, en hokase sitä, vaikka niin hyvät vinkit on tänne kirjoitettu

tää pohj_täh al 4+9 elokuvan uudemman version ohjaaja
vasen reunasana ku 6 on rentun ruusu ;)
su ho 16 on alku sama kuin tuo su ho ja loppu se paikka mistä asioita ostetaan yleensä :)
vasen alareuna tai tal ja muum yhdistävä löytyy tsikatalvi wikistä, on yksi päähenkilöistä :)

Pelin läpäisy:

Puuttuu:

Nyt puuttuisi enää Vaate-ruudun su ho 16 ja tai tal ja muum yhdistävä 15+5

tää pohj_täh al 4+9 elokuvan uudemman version ohjaaja
vasen reunasana ku 6 on rentun ruusu ;)
su ho 16 on alku sama kuin tuo su ho ja loppu se paikka mistä asioita ostetaan yleensä :)
vasen alareuna tai tal ja muum yhdistävä löytyy tsikatalvi wikistä, on yksi päähenkilöistä :)

Kiitos vinkeistä. Tuo viimeinen on varmaan nuu_muik, mutta miten, sitä en ole vielä keksinyt. Pähkäillään.....

[QUOTE="Sanni";26835882]Su 16 - voisi kutsua ostospaikkaksi

muu 15+5 yksi hahmoista[/QUOTE]

Pyhä yksinkertaisuus. Olin pois koneelta noin tunnin ja kun palasin ja luin teidän vihjeenne, niin kaikki selvisi salamana.

Relaatio 31 suoritettu. Kiitos avusta.

Apuja enivan...
Posti-ruudusta,mikä lähtee LaPö -> ylöspäin, entä BoCr eteenpäin?
Ja PoLe 12? Pääsanasta 12 yläoikeaan? LaOh oikealle ja siitä sanasta ylös, joka yhdistyy YlRa?

[QUOTE="mä vain";26837284]Apuja enivan...
Posti-ruudusta,mikä lähtee LaPö -> ylöspäin, entä BoCr eteenpäin?
Ja PoLe 12? Pääsanasta 12 yläoikeaan? LaOh oikealle ja siitä sanasta ylös, joka yhdistyy YlRa?[/QUOTE]

La Pö ylöspäin vähän niinkuin "nelikko" laulajia tai soittajia.
BoCr eteenpäin löytyy sen wikistä, tietty "koodi"
PoLe löytyy po..len.. wikistä on "erityinen", molemmissa sama loppu sana.
Pääsanasta yläoikeaan..ammatti joka koostuu pääsanasta ja ei oppilas vaan ? (paras jossain)
LaOh oikealle joku jossa 24 luukkua..ja siitä ylös oli aikanaan saman nimisessä sarjassa..löytyy wikistä.

Kiitos vinkeistä :) Mä tipuin jossain vaiheessa kelkasta, kun oli muka jotain muutakin elämää kuin relaatio :D

Tekijääkin täytyy kiittää mielenkiintoisesta rellusta, vaikka jotain tosi epäloogisia valintojakin oli. Mutta kivvaa oli!

Mulla on pohjoiskarjala ruudussa vaikka kuinka paljon tyhjää..

Outokumpu 9 alas ( jospa sitten selviäisi ne MIES sanan jatkot...)

Koli molemmat las (jotain helppoja kun kukaan ei ole kysynyt)
Lahti ja Lieksa välinen sana

[QUOTE="ruutu";26847553]Mulla on pohjoiskarjala ruudussa vaikka kuinka paljon tyhjää..

Outokumpu 9 alas ( jospa sitten selviäisi ne MIES sanan jatkot...) outokumpu wikistä löytyy jo ekalta riviltä....

Koli molemmat las (jotain helppoja kun kukaan ei ole kysynyt) mit tarkoitat näillä,e en ymmärrä .
Lahti ja Lieksa välinen sana eräs lieksan kylä,löytyy lieksan wikistä kyllä [/QUOTE]

siinä :)

[QUOTE="ruutu";26847553]Mulla on pohjoiskarjala ruudussa vaikka kuinka paljon tyhjää..

Outokumpu 9 alas ( jospa sitten selviäisi ne MIES sanan jatkot...)

Koli molemmat las (jotain helppoja kun kukaan ei ole kysynyt)
Lahti ja Lieksa välinen sana[/QUOTE]

9 on paikka outokummussa
Lahti ja Lieksa välinen on paikka Lieksassa

Tykkäsin! Tässä sai itse oivaltaa, eikä mennyt vain Wikin epätoivoiseksi tavaamiseksi suurennuslasin kanssa. Enkä tarvinnut ketjun apuakaan kuin ihan alkuruutuun. Lisää tällaisia!

[QUOTE="hippu";26850271]Jääkiekkoruutu..

vihjesanasta 7
hy.. ja il... välinen 12
fi... 10 ja siitä 9+8[/QUOTE]

7 etunimi ;)
12 liittyy sotaan, yhdistele
10 löytyy antiikin Kreikasta
9 + 8 e.m. filosofin mukaan maailma muodostuu näistä, joihin myös il.. ja tu.. kuuluvat

[QUOTE="kisuli";26852491]miten sen Nurmeksen joulunäytelmän saa oikeaan muotoon tähän ?
Lieksasta lähtevä 6+7 puuttuu myös[/QUOTE]

Mene nurmeswikin kautta kulttuuriosan ekaan kohtaan ja sitä kautta löydät oikean muodon.

se 6+7 on ohjaaja.