relaatio 37

  • Viestiketjun aloittaja nnup
  • Ensimmäinen viesti
"tiiw"
ääh... eikö kukaan osaisi vinkata sitä urheilua 12 ? yhdistyy ylhäältä tulevaan poi... 10 olen useamman kerran huudellut mutta ei leikkaa parissakaan päivässä mitenkään... :(

uupuu edelleen myös kamasutran lää... 8 ja geokätköilyn greg... 9
 
E.P.
Kiitokset kaikille palautteesta! Tämä oli ensimmäinen relaationi, joten olen pahoillani mikäli se aiheutti liikaa päänvaivaa.. Ehkäpä ajatuksenjuoksuni poikkeaa täysin muista. :) Eikä pelkoa, uutta en varmasti tule koskaan tekemään, on nimittäin niin hurjasti hommaa!

Terv. Eeva
 
"Pelaaja"
[QUOTE="tiiw";29480529]ääh... eikö kukaan osaisi vinkata sitä urheilua 12 ? yhdistyy ylhäältä tulevaan poi... 10 olen useamman kerran huudellut mutta ei leikkaa parissakaan päivässä mitenkään... :(

uupuu edelleen myös kamasutran lää... 8 ja geokätköilyn greg... 9[/QUOTE]

Se urheilu on sellainen televisio-ohjelma jossa kerrotaan mita urheilussa on tapahtunut.

Missä se lää... On työssä?

Se greg... On yhtyeen yksi kappale.
 
eiminatieta
Jouduin kahdeksi päiväksi eroon koneesta (mikä ei sinänsä ole huono) viimeinen tapahtuma jäi siis vaivaamaan mieltä, mutta onneks pääsin katsomaan keskustelun etenemisen :) ja nyt siis valmiiksi.
Kiitos myötävaikuttaneille!
 
idiootti
[QUOTE="Pelaaja";29486908]Urheilulaji jonka otevalikoimaan tuollainen liike kuuluu.[/QUOTE]

Mikäs tosta on sit se 4 5 ??? Ei aukee vaikka mitä kaikkea siihenki oon koittanu tunkee, mut ei ni ei.. Meinaa hermot mennä.....
Samoin samassa ruudussa se ur..ju... lähtevä 8??

Sekä kamasutra ruudussa oleva lää... 8

Voisko joku oikeesti jeesiä pulassa olevaa idioottia??
 
uusi rellusti
Moikka! Olisin kiinnostunut (ja aloitellutkin jo) tekemään rellua, osaako täällä kukaan neuvoa, miten saisin ylläpitoon yhteyttä kuinka toimia? En löytänyt Kimmon s-postia mistään. :D
 
Relaatiojumi
Loppuratkaisun jälkeen minun ruutuuni pläjähti ikkuna, jossa oli mm.

"Kiinnostaisiko oman relaatio-arvoituksen laatiminen?
Ota sähköpostilla yhteyttä (kimmo.hyotynen[at]iki.fi) ja pyydä lisätietoja.
Arvoituksesi julkaistaan halutessasi nimelläsi näillä sivuilla."
 

Yhteistyössä