relaatio 37

  • Viestiketjun aloittaja nnup
  • Ensimmäinen viesti
"tiiw"
postimerkki
kuv 6 .... ketkä näitä myy?
sal 8... verbi perusmuodossaan

oscar
lam 4

merenkulku
vir 15

kamasutra
pot 7 missä tämä on? - tulee aika alas


----

Olisko kellään mm....
URHEILU-ruudun alkusanast 12 ylös
GEOKÄTKÖILY mes... 15 tai ki... 14
POSTI alkusanasta 16 tai ham... 11 oikealle?


Tai siis varmaan jollain on jos voisi vinkata, hakkaan päätäni seinään näissä :D :D Hyvät yöt kaikille! Vielä 30 puuttuu täällä...
 
vierasras
[QUOTE="Sohvi";29473407]Kiitti =) osan keksinkin ihan ite ja lisäksi sen sal.. 8 se sal.. kerrotaan yleensä tällä tavalla.

Hetken voin leijua ykköspallilla, kun 4 sanaa puuttuu =D[/QUOTE]

Jihaa! Kiitos, Sohvi!

Yö oli tulokseton, alitajuntakin oli untenmailla ja yhtään uutta sanaa ei ole tullut mieleen. Tuohon lam.. olen kokeillut kohta kaikki suomenkieliset 4-kirjaimiset sanat, tuloksetta.
3 puuttuu vieläkin ja loppuratkaisu.
 
vierasras
[QUOTE="tiiw";29473538]
Olisko kellään mm....
URHEILU-ruudun alkusanast 12 ylös kumpi?
GEOKÄTKÖILY mes... 15 tai ki... 14 millainen se on, kun on paljon ihmisiä koolla ja mitä siellä soittetaan
POSTI alkusanasta 16 tai ham... 11 oikealle? millaisissa levyissä niitä myydään ja kun ei ole omia ham.


Tai siis varmaan jollain on jos voisi vinkata, hakkaan päätäni seinään näissä :D :D Hyvät yöt kaikille! Vielä 30 puuttuu täällä...[/QUOTE]

muutama
 
nicitus
[QUOTE="Sohvi";29474580]Lammas löyty, kiitos relaation kun hyväksyy väärinkin kirjoitettuja sanoja...

Vihjeenä yksinkertaisesti: ruoka, nyt lähen töihin miettimään tapahtumaa ja virastoa =)[/QUOTE]

KIITOS! Kyllähän tuotakin sai hakea, ei ihan heti olisi tullut mieleen.
Mistähän nuo kaksi puuttuvaa vielä keksisi.
 
eiminatieta
mä en tajunnut vieläkään tota lammasta vaikka oon varmaan kans kaikka neli-kirjaimisia yrittänyt..
Vir 15 mielestäni olin kokeillut tätä jo aiemmin, mutta loppuosa sama kuin vihje, alkuosa sanotaan vaikka "ruokaa uunista"
 
jep.
[QUOTE="Sohvi";29474580]Lammas löyty, kiitos relaation kun hyväksyy väärinkin kirjoitettuja sanoja...

Vihjeenä yksinkertaisesti: ruoka, nyt lähen töihin miettimään tapahtumaa ja virastoa =)[/QUOTE]

Jee, kiitos!! Minulta puuttuu vielä kolme ja loppuratkaisu.
Onko vinkkiä tuohon West s..s.. 3+5?
 
nicitus
[QUOTE="Pelaaja";29475762]Ei aukea minullekaan. Ja onhan näitä vielä.

Kamasutra puuttuu koko se ketju joka alkaa ylhäältä vir..p... sitten on sanoja 9 ja 11 (liittyy sek...) ja 13 (liittyy pot...)

Josko noihin apua?[/QUOTE]

Vir..12 ei liity siihen ruokaan vaan toimenpiteeseen "ruokaa uunista pois".

sek.. 11 loppuosa sama kuin ed. alku näytelmässä
jatkon saattaisi näistä sitten keksiä
 
nicitus
[QUOTE="Pelaaja";29475771]Postimerkki

Vinkattu on, mutta ei tule mieleen niitä joulukalenterityyppejä 13
ja puuttuu myös kir... 14
Geokätköilystä puuttuu tap... 13 vasemmalle[/QUOTE]

Jo..ka.. 13 edellisen wikisivulla kolmannessa kappaleessa kerrotaan että on erilaisia "tyyppejä", tämä on ensiksi mainittu. Loppuosa on sama kuin ed.

Kir.. 14 kun ei saa lukea toisen kir..
 
nicitus

Yhteistyössä