rehellisesti: Onko legginsit ja saappaat maailman noloin yhdistelmä? :D

  • Viestiketjun aloittaja Viva unohti kirjautua..
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:
No ehkä tuo tunika saattaa olla hieman "yöpaitamainen". Jotenkin ehkä noitten mustien pöksyjen kanssa toivoisi dramaattisempaa yläosaa. Vähän liian hempeä tuo tunika mustien leggareitten ja saappaiden kanssa omaan silmääni.
peesaan. joko tummempi yläosa tai vaaleempi alaosa. onko noi saappaat vähän massiiviset?
 
On mulla sellaset beiget kengät.. oisko ne paremmat?
kun mun ihana rakas siskoni oli käynyt tänää ryöstämässä vaatekaappini sopivasti niin aika vähissä on nyt vaihtoehdot. Toinen vaihtoehto olis ruskea hame,ruskea toppi ja sellaiset mustat "hihat". mutta kun en ole varma onko mulla ehjiä sukkiksia missään :D
Ja pahoittelen huonoa kuvanlaatua,tuo oli paras mitä tuolla kameralla sain näpsästyä
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:
No ehkä tuo tunika saattaa olla hieman "yöpaitamainen". Jotenkin ehkä noitten mustien pöksyjen kanssa toivoisi dramaattisempaa yläosaa. Vähän liian hempeä tuo tunika mustien leggareitten ja saappaiden kanssa omaan silmääni.
peesaan. joko tummempi yläosa tai vaaleempi alaosa. onko noi saappaat vähän massiiviset?
On ne vähän,ja liikaa korkoa,vaikka ei olekkaan kun ehkä 4cm.. mutta kun olen pitkä jo muutenkin.
Hmm.. pitää penkoa kaappia onko mitään sopivampaa yläosaksi
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ViVa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:
No ehkä tuo tunika saattaa olla hieman "yöpaitamainen". Jotenkin ehkä noitten mustien pöksyjen kanssa toivoisi dramaattisempaa yläosaa. Vähän liian hempeä tuo tunika mustien leggareitten ja saappaiden kanssa omaan silmääni.
peesaan. joko tummempi yläosa tai vaaleempi alaosa. onko noi saappaat vähän massiiviset?
On ne vähän,ja liikaa korkoa,vaikka ei olekkaan kun ehkä 4cm.. mutta kun olen pitkä jo muutenkin.
Hmm.. pitää penkoa kaappia onko mitään sopivampaa yläosaksi
musta pitkä neule / neulemekko olis ihan bueno.
 
Alaosassa ja naamassa ei mitään vikaa, mutta tuo tunika/mekko sopii jotenkin paremmin kesäiselle torille missä kuljeskellaan päämäärättömästi ja ostetaan tötteröjäätelö. Tuo tunika on raikas ja baari on tunkkainen, enkä saa niitä päässäni samaan kuvaan :D.
Vaihda siis mieluummin yläosa, ja jätä nuo kengät. Tämä kommentti siis ekasta kuvasta!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ViVa:
Tuntuu vaan että korostaa liikaa mun mahaa mikä ei ole mitenkään timmi kahen lapsen jälkeen. ja nuo jenkkikset.. Siis tuossa kakkosvaihtoehdossa. se tunika kivasti peittää ne :)
höpsis sulla mitään jenkkiksiä tai löllömahaa ole!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ViVa:
Tuntuu vaan että korostaa liikaa mun mahaa mikä ei ole mitenkään timmi kahen lapsen jälkeen. ja nuo jenkkikset.. Siis tuossa kakkosvaihtoehdossa. se tunika kivasti peittää ne :)
höpsis sulla mitään jenkkiksiä tai löllömahaa ole!
Niitä ei vaan huomaa kun on niin tumma tuo kuva. Peilistä kun katson niin ei näytä ollenkaan yhtä kivalta kuin tossa kuvassa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
Toka vaihtoehto paljon parempi :)! Jos sulla on jotkut värikkäät pitkät puuhelmet tai sentyyppisiä rannekoruja, niin lisää ne vielä antamaan väriä. Mutta hyvältä näyttää! Hauskaa iltaa :).
okei,kiitti,pitääkin katsoa joo koruja vielä,en oo niitäkään ehtinyt ajatella :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ViVa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ViVa:
Tuntuu vaan että korostaa liikaa mun mahaa mikä ei ole mitenkään timmi kahen lapsen jälkeen. ja nuo jenkkikset.. Siis tuossa kakkosvaihtoehdossa. se tunika kivasti peittää ne :)
höpsis sulla mitään jenkkiksiä tai löllömahaa ole!
Niitä ei vaan huomaa kun on niin tumma tuo kuva. Peilistä kun katson niin ei näytä ollenkaan yhtä kivalta kuin tossa kuvassa :D
ei vaan sä näet itses nyt jonkun kumman mielikuvasi mukaan ;) sä näytät tosi hyvältä, ja tuollainen tyköistuvampi nimen omaan näyttää paremmalta kuin leventävä vaalea tunika. todellakin, näytät hyvältä, muista se kun menet ja nauti kivasta illasta :)
 
ei leggareita
Alkuperäinen kirjoittaja ViVa:
Alkuperäinen kirjoittaja sädetikku:
eiks tummat leggarit ton kakkos asuvaihtoehdon kans...?
Eikai tän asun kans leggarit käy? hei,paitsi on mulla nuo mitkä on melkeen kun sukkikset.. ne saattas käydä. Iso kiitos teille kun toimitte mun makutuomareina :D
Oikeessa olet,ei käy:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ViVa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ViVa:
Tuntuu vaan että korostaa liikaa mun mahaa mikä ei ole mitenkään timmi kahen lapsen jälkeen. ja nuo jenkkikset.. Siis tuossa kakkosvaihtoehdossa. se tunika kivasti peittää ne :)
höpsis sulla mitään jenkkiksiä tai löllömahaa ole!
Niitä ei vaan huomaa kun on niin tumma tuo kuva. Peilistä kun katson niin ei näytä ollenkaan yhtä kivalta kuin tossa kuvassa :D
ei vaan sä näet itses nyt jonkun kumman mielikuvasi mukaan ;) sä näytät tosi hyvältä, ja tuollainen tyköistuvampi nimen omaan näyttää paremmalta kuin leventävä vaalea tunika. todellakin, näytät hyvältä, muista se kun menet ja nauti kivasta illasta :)
okei,mä nyt uskon teitä ja pistän vaihtoehdon nro kaksi :)
Kiitos!
 

Yhteistyössä