Kiitos! Joo,ne on sellasen niinkun ehkä 40den sukkikset. Pitääkin koittaa niiden kanssaAlkuperäinen kirjoittaja sädetikku:niin siis jokku tummemmat, ku ihan ihonväriset.Alkuperäinen kirjoittaja ViVa:Eikai tän asun kans leggarit käy? hei,paitsi on mulla nuo mitkä on melkeen kun sukkikset.. ne saattas käydä. Iso kiitos teille kun toimitte mun makutuomareinaAlkuperäinen kirjoittaja sädetikku:eiks tummat leggarit ton kakkos asuvaihtoehdon kans...?
Hauskaa iltaa =)
Anteeksi, puhuin siitä valkoisesta. En katsonut ketjua vielä loppuun. Tokat vaatteet oli hyvät!Alkuperäinen kirjoittaja o:Toi mekko ei mun mielestä ole ihan yöelämään sopiva.. Mutta kyllä nuokin menettelee. Ei kukaan pahalla katso.
totta. mutta ei nyt eikä huomenna, nyt nautit tämän illan ja yön, huomenna otat rennosti ja peili voi odottaa ensi viikkoonAlkuperäinen kirjoittaja ViVa:Ja tuo peili todellakin pitäis pestä.. ei vaan saa ikinä aikaan
Niinpä,ens viikolla pitäiskin olla aikaa kun on koulustakin etäviikko ja enää yks tehtävä tekemättäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:totta. mutta ei nyt eikä huomenna, nyt nautit tämän illan ja yön, huomenna otat rennosti ja peili voi odottaa ensi viikkoonAlkuperäinen kirjoittaja ViVa:Ja tuo peili todellakin pitäis pestä.. ei vaan saa ikinä aikaan
No niinpä!! Nyt se olis lähdettävä pikkuhiljaa. ei vaan huvittais yhtään kävellä..Alkuperäinen kirjoittaja Bad Mother:Tätä menoo sä oot vielä klo 4 täällä ja baarit on mennyt kiinni