Ihan sama mielleyhtymä tuli miullekin.Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme III:Ihan söpö. Ainoa mistä minä en ihan täysin pidä, on se, että yläosa on tosi kesäinen ja alaosa taas syksyinen. Vähän ristiriitaista.
Ihan sama mielleyhtymä tuli miullekin.Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme III:Ihan söpö. Ainoa mistä minä en ihan täysin pidä, on se, että yläosa on tosi kesäinen ja alaosa taas syksyinen. Vähän ristiriitaista.
peesaan. joko tummempi yläosa tai vaaleempi alaosa. onko noi saappaat vähän massiiviset?Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:No ehkä tuo tunika saattaa olla hieman "yöpaitamainen". Jotenkin ehkä noitten mustien pöksyjen kanssa toivoisi dramaattisempaa yläosaa. Vähän liian hempeä tuo tunika mustien leggareitten ja saappaiden kanssa omaan silmääni.
On ne vähän,ja liikaa korkoa,vaikka ei olekkaan kun ehkä 4cm.. mutta kun olen pitkä jo muutenkin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:peesaan. joko tummempi yläosa tai vaaleempi alaosa. onko noi saappaat vähän massiiviset?Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:No ehkä tuo tunika saattaa olla hieman "yöpaitamainen". Jotenkin ehkä noitten mustien pöksyjen kanssa toivoisi dramaattisempaa yläosaa. Vähän liian hempeä tuo tunika mustien leggareitten ja saappaiden kanssa omaan silmääni.
musta pitkä neule / neulemekko olis ihan bueno.Alkuperäinen kirjoittaja ViVa:On ne vähän,ja liikaa korkoa,vaikka ei olekkaan kun ehkä 4cm.. mutta kun olen pitkä jo muutenkin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:peesaan. joko tummempi yläosa tai vaaleempi alaosa. onko noi saappaat vähän massiiviset?Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:No ehkä tuo tunika saattaa olla hieman "yöpaitamainen". Jotenkin ehkä noitten mustien pöksyjen kanssa toivoisi dramaattisempaa yläosaa. Vähän liian hempeä tuo tunika mustien leggareitten ja saappaiden kanssa omaan silmääni.
Hmm.. pitää penkoa kaappia onko mitään sopivampaa yläosaksi
tosi hyvännäköinen ehdottomasti tämä.Alkuperäinen kirjoittaja ViVa:Oisko tuo parempi??
höpsis sulla mitään jenkkiksiä tai löllömahaa ole!Alkuperäinen kirjoittaja ViVa:Tuntuu vaan että korostaa liikaa mun mahaa mikä ei ole mitenkään timmi kahen lapsen jälkeen. ja nuo jenkkikset.. Siis tuossa kakkosvaihtoehdossa. se tunika kivasti peittää ne
Niitä ei vaan huomaa kun on niin tumma tuo kuva. Peilistä kun katson niin ei näytä ollenkaan yhtä kivalta kuin tossa kuvassaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:höpsis sulla mitään jenkkiksiä tai löllömahaa ole!Alkuperäinen kirjoittaja ViVa:Tuntuu vaan että korostaa liikaa mun mahaa mikä ei ole mitenkään timmi kahen lapsen jälkeen. ja nuo jenkkikset.. Siis tuossa kakkosvaihtoehdossa. se tunika kivasti peittää ne
okei,kiitti,pitääkin katsoa joo koruja vielä,en oo niitäkään ehtinyt ajatellaAlkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:Toka vaihtoehto paljon parempi ! Jos sulla on jotkut värikkäät pitkät puuhelmet tai sentyyppisiä rannekoruja, niin lisää ne vielä antamaan väriä. Mutta hyvältä näyttää! Hauskaa iltaa .
ei vaan sä näet itses nyt jonkun kumman mielikuvasi mukaan sä näytät tosi hyvältä, ja tuollainen tyköistuvampi nimen omaan näyttää paremmalta kuin leventävä vaalea tunika. todellakin, näytät hyvältä, muista se kun menet ja nauti kivasta illastaAlkuperäinen kirjoittaja ViVa:Niitä ei vaan huomaa kun on niin tumma tuo kuva. Peilistä kun katson niin ei näytä ollenkaan yhtä kivalta kuin tossa kuvassaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:höpsis sulla mitään jenkkiksiä tai löllömahaa ole!Alkuperäinen kirjoittaja ViVa:Tuntuu vaan että korostaa liikaa mun mahaa mikä ei ole mitenkään timmi kahen lapsen jälkeen. ja nuo jenkkikset.. Siis tuossa kakkosvaihtoehdossa. se tunika kivasti peittää ne
Eikai tän asun kans leggarit käy? hei,paitsi on mulla nuo mitkä on melkeen kun sukkikset.. ne saattas käydä. Iso kiitos teille kun toimitte mun makutuomareinaAlkuperäinen kirjoittaja sädetikku:eiks tummat leggarit ton kakkos asuvaihtoehdon kans...?
Oikeessa olet,ei käyAlkuperäinen kirjoittaja ViVa:Eikai tän asun kans leggarit käy? hei,paitsi on mulla nuo mitkä on melkeen kun sukkikset.. ne saattas käydä. Iso kiitos teille kun toimitte mun makutuomareinaAlkuperäinen kirjoittaja sädetikku:eiks tummat leggarit ton kakkos asuvaihtoehdon kans...?
okei,mä nyt uskon teitä ja pistän vaihtoehdon nro kaksiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:ei vaan sä näet itses nyt jonkun kumman mielikuvasi mukaan sä näytät tosi hyvältä, ja tuollainen tyköistuvampi nimen omaan näyttää paremmalta kuin leventävä vaalea tunika. todellakin, näytät hyvältä, muista se kun menet ja nauti kivasta illastaAlkuperäinen kirjoittaja ViVa:Niitä ei vaan huomaa kun on niin tumma tuo kuva. Peilistä kun katson niin ei näytä ollenkaan yhtä kivalta kuin tossa kuvassaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:höpsis sulla mitään jenkkiksiä tai löllömahaa ole!Alkuperäinen kirjoittaja ViVa:Tuntuu vaan että korostaa liikaa mun mahaa mikä ei ole mitenkään timmi kahen lapsen jälkeen. ja nuo jenkkikset.. Siis tuossa kakkosvaihtoehdossa. se tunika kivasti peittää ne
niin siis jokku tummemmat, ku ihan ihonväriset.Alkuperäinen kirjoittaja ViVa:Eikai tän asun kans leggarit käy? hei,paitsi on mulla nuo mitkä on melkeen kun sukkikset.. ne saattas käydä. Iso kiitos teille kun toimitte mun makutuomareinaAlkuperäinen kirjoittaja sädetikku:eiks tummat leggarit ton kakkos asuvaihtoehdon kans...?