Noo, okei. Rajataan se haukkuminen vaan mun haukkumiseenKui sä voit antaa luvan haukkua kaikki konservatiivit ja porvarit???
Nuo 2 lausetta ovat keskenään ristiriitaisia.Tein valvojalle ilmiannonviestistäsi.
Usko jo, että viestisi eivät kiinnosta minua.
mut saa haukkua samaan rojoonNoo, okei. Rajataan se haukkuminen vaan mun haukkumiseen
Mutta mulla oli sellainen naiivi ajatus että hän saisi kerralla huojentaa mieltänsä meistä kamalista konsuista ja kertoa, mistä kenkä puristaa meidän kohdalla.
Joo et tosiaan ole mikään porvari, sivistysporvari varsinkaan.Muokkasin otsikkoa. On totta, että mä en ole sama kuin kaikki konsut ja porvarit.
Porvareita on erilaisia. Olen porvarillisesta perheestä.Joo et tosiaan ole mikään porvari, sivistysporvari varsinkaan.
Haitappa peee kun aina roikut lukemasa jokikisen inhokkis viestinTein valvojalle ilmiannonviestistäsi.
Minäkin olen.Porvareita on erilaisia. Olen porvarillisesta perheestä.
...niin?Minäkin olen.
Sinä olet rääväsuu, eikä sellainen ole luonteenomaista sivistyneille porvareille....niin?
Porvareita on edelleen erilaisia. Jos katsoisit vaikka Kokoomusnuorten revittelyjä vasureista vuosien varrelta, voisi ne vaikuttaa aika ronskeilta.Sinä olet rääväsuu, eikä sellainen ole luonteenomaista sivistyneille porvareille.
Nuoret ovat usein radikaaleja ja varsinkaan näissä nykyisissä kokoomusnuorissa ei sitä sivistystä juuri näy.Porvareita on edelleen erilaisia. Jos katsoisit vaikka Kokoomusnuorten revittelyjä vasureista vuosien varrelta, voisi ne vaikuttaa aika ronskeilta.
Sellainenhan sinä olet, mitä sitä kieltämään.Ja "sivistysporvari", onko sivistynyttä haukkua mua anonyymisti?
Hahaa, et ole sen sivistyneempi, harmaana vaan säkin lymyilet.
Tehän taidatte salaa jollain oudolla tavalla kumminki itse asiassa tykätä toisistanne, te mukaviholliset palstavakkarit Echo ja Alepa. Siltä minusta sivulta hiippailevana tuntuu. Rrräyh, rrräyh, haista vee-ittu, på finska että hei, sä oot tosi kiva, loppupeleissä arvostan sua, vaikka miten näennäisesti ollaan eri mieltä monestakin asiasta..
Eiks ni? Ihmisiä ollaan kaikki, siemenmiehen zainat included!
Eiku moro ja ötyset.
Hmm....asiat eivät ole niin ruusuisesti kuin kuvittelet...ei Alepan haukkuja vaan jaksa.Tehän taidatte salaa jollain oudolla tavalla kumminki itse asiassa tykätä toisistanne, te mukaviholliset palstavakkarit Echo ja Alepa. Siltä minusta sivulta hiippailevana tuntuu. Rrräyh, rrräyh, haista vee-ittu, på finska että hei, sä oot tosi kiva, loppupeleissä arvostan sua, vaikka miten näennäisesti ollaan eri mieltä monestakin asiasta..
Eiks ni? Ihmisiä ollaan kaikki, siemenmiehen zainat included!
Eiku moro ja ötyset.
Ookoo, Echo, i hear juu. Sä lämpenet fresh & natural & tanned eloveena-tytölle, semiatleetille suuripyörösilmänaistyypille a la J. Hussi. *psykoanalysoi iltapuhteenaan köökissä*Hmm....asiat eivät ole niin ruusuisesti kuin kuvittelet...
Vaikka Ompun kunniaksi täytyy sanoa että sen kans keskustelu sujuu muutoin, kunhan aiheena ei ole naiset ja seksi.
Hähä! Sainpa antizainan nauraan!Ookoo, Echo, i hear juu. Sä lämpenet fresh & natural & tanned eloveena-tytölle, semiatleetille suuripyörösilmänaistyypille a la J. Hussi. *psykoanalysoi iltapuhteenaan köökissä*
t. sama sivuohisotus
Tein valvojalle ilmiannonviestistäsi.